۱۳۹۲ آذر ۶, چهارشنبه

قهر و درگيری مردم با نيروهای سرکوبگر رژيم آتش زير خاکستر است!




طی روزهای اخير مردم به جان آمده از حکومت آخوندی در جريان حرکتهای اعتراضی با مأموران نيروی سرکوبگر انتظامی درگير می شوند و در مقابل آنان ايستادگی می کنند تا جايی که در بعضی از مناطق مأموران انتظامی درگير در صحنه، توان مقابله با مردم را ندارند و درخواست نيروی کمکی می کنند.
درگير شدن مردم با نيروی انتظامی رژيم و ايستادگی آنان در مقابل اين نيرو، نشانی از پيشرفت اعتراضات مردمی است و گامی به پيش در راستای اعتلای جنبش های اجتماعی، تظاهرات و حرکات اعتراضی است. از طرف ديگر درگيرشدن مردم با نيروهای سرکوبگر، نشانه ضعف رژيم و ارگانهای سرکوب آن در مرحله سرنگونی است. همچنين روی آوری مردم به قهر و درگيری با نيروی انتظامی و ديگر نيروهای سرکوبگر رژيم مانند گشت امر به معروف و نهی از منکر، گشت ارشاد و ساير ارگانهای پليد و سرکوبگر رژيم بيانگر بن بست سياست سرکوب رژيم آخوندی است. با توجه به تمام اين ويژگيها می توان درگيريهای مردم با نيروی سرکوب را يک دست آورد بزرگ برای جنبش های اجتماعی مردم ايران دانست.
اين رويارویها اکنون به مرحله يی رسيده است که در آن مردم تنها راه نجات را در بروز خشمشان در برابر اين نظام سرکوبگر می دانند و اين که قهر اين رژيم را با درگيری و قهر متقابل پاسخ بدهند و حرکتهای اعتراضی خود را يک گام ديگر اعتلا بخشند.

۱۳۹۲ آذر ۴, دوشنبه

پاسدار احمدی ‌نژاد فردا محاکمه می ‌شود!!!!!آغا قراره ترتیب ایشان را حضوری بده!!!!!!!!!!


محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور پیشین رژیم آخوندی ، ساعت ده صبح فردا پنجم آذر، در یکی از دادگاه‌های کیفری تهران محاکمه می‌شود. جلسه این محاکمه به صورت «غیرعلنی» برگزار خواهد شد.
به گزارش رادیو فرانسه، مجتبی ملک افضلی، مدیرکل امور کارشناسی نظارت مجلس آخوندی، در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی مجلس گفته است: در روز سه‌شنبه این هفته، جلسه مقدماتی تحقیقات پرونده احمدی نژاد در خصوص دو تخلفی که مجلس شورای اسلامی به قوه قضاییه ارجاع داده در شعبه هفتاد وشش دادگاه کیفری استان تهران به ریاست مدیر خراسانی برگزار خواهد شد.
وی افزود که یکی از این تخلفات مربوط به تأخیر در اجرای قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان و دیگری مربوط به تأخیر و عدم ارائه اساس نامه شرکت ملی نفت است.
این کارگزار مجلس ادامه داد: در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادگاه یک وکیل نیز می‌تواند شخص متهم را در دادگاه همراهی کند، اما وکیل نمی‌تواند دخالتی در جریان دادگاه داشته باشد.
با این حال گفته می شود که احمدی‌نژاد تاکنون وکیلی را برای خود معرفی نکرده است.
همچنین خبرگزاری حکومتی فارس امروز با انتشار گزارشی در این باره از شاکیان خصوصی پرونده محمود احمدی‌نژاد نوشته است.
این درحالی است که بر اساس اولین اخبار، برادران لاریجانی از شاکیان پاسدار احمدی نژاد هستند.
پخش فیلمی از فاضل لاریجانی، یکی از برادران لاریجانی در جلسه استیضاح وزیر کار در بهمن‌ماه گذشته، جنجالی را آفرید که در همان روز، فاضل لاریجانی از شکایت خود از محمود احمدی‌ نژاد و سعید مرتضوی به دلیل افترا و نشر اکاذیب خبر داد و گفت که این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می کند. 

۱۳۹۲ آذر ۳, یکشنبه

فاش کردن متن توافقنامه هفت ماده ای ژنو توسط سپاه پاسداران




خبرگزاری حکومتی «نسیم» گزارش کرد به هفت بند اصلی توافقنامه ایران با گروه ۱+۵ در ژنو دست یافته است.
این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران روز شنبه (دوم آذر) به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرده که ایران تعلیق غنی‌سازی اورانیوم در سطح ۲۰ درصد را برای شش ماه پذیرفته است.
این نخستین بند توافق‌نامه احتمالی ایران با گروه ۱+۵ است که به نوشته این خبرگزاری در صورت امضای نهایی٬ ایران متعهد می‌شود مواد غنی شده ۲۰ درصد را «خنثی» کند.
بر اساس این گزارش٬ در دومین بند این توافقنامه احتمالی ایران همچنین تعهد کرده که دستگاه‌های سانتریفیوژ جدید نصب و فعال نکند و تعداد آن‌ها را نیز کاهش دهد.
«پذیرش سقف ذخیره‌سازی مواد غنی‌شده پنج درصد» و «تعلیق هرگونه فعالیت در راکتور آب سنگین اراک به مدت شش ماه» دو بند دیگر این توافقنامه را تشکیل می‌دهد.
«پذیرش دسترسی و بازرسی‌های فرا‌تر از پادمان» و «امضای توافقنامه باآژانس برای حل مسائل باقیمانده» پنجمین و ششمین بند این توافقنامه است.
این منبع آگاه همچنین افزوده در ازای تعهد شش‌گانه ایران٬ غرب متعهد خواهد شد ورود هشت و نیم الی ۱۰ میلیارد دلار منابع ایران به داخل کشور را فراهم کند.
این مبلغ پس برداشته شدن تحریم فلزات گرانبها (طلا)، خودرو، قطعات هواپیما، اموال بلوکه شده و برداشته شدن تحریم چند بانک به ایران وارد خواهد شد.

۱۳۹۲ آذر ۲, شنبه

اینم مدرکی که ثابت میکند آغا خامنه ای از بیخ عرب می باشد!!!!!!!


چرا از (خامنه‌ای عراقی الاصل) انتظار دارید که برای ایران و ایرانی، دل بسوزانند؟

بااین ترتیب هر آخوندی در سراسر کرۀ زمین در صورتی‌ که صلاحیت و اعلم‌تر از دیگران باشد می‌تواند ولی فقیه در ایران شود مانند پاپ در واتیکان است که هر کاردینال و اسقفی از هر کشوری می‌تواند به مقام پاپی در واتیکان برسد
حالا باید دید چرا خامنه ای گاهی خود را آذر بایگانی و گاهی مشهدی مینامد. وقتی اصالتی ایرانی ندارد و از بیخ عرب است.

۱۳۹۲ آبان ۳۰, پنجشنبه

حکم معالجه انسان نامحرم دررساله خمینی



Photo: ‎حکم معالجه انسان نامحرم دررساله خمینی



اگر انسان براى معالجه كسى ناچار شود كه به عورت او نگاه كند، بنابر احتياط واجب بايد آئينه را در مقابل گذاشته و در آن نگاه كند ولى اگر چاره اى جز نگاه كردن به عورت نباشد اشكال ندارد. (رساله امام خمینی ، مساله 2442)....اگر مرد براى معالجه زن نامحرم ناچار باشد كه او را نگاه كند و دست به بدن او بزند اشكال ندارد ، ولى اگر با نگاه كردن بتواند معالجه كند نبايد دست به بدن او بزند و اگر با دست زدن بتواند معالجه كند نبايد او را نگاه كند. (رساله امام خمینی ، مساله 2441)‎
اگر انسان براى معالجه كسى ناچار شود كه به عورت او نگاه كند، بنابر احتياط واجب بايد آئينه را در مقابل گذاشته و در آن نگاه كند ولى اگر چاره اى جز نگاه كردن به عورت نباشد اشكال ندارد. (رساله امام خمینی ، مساله 2442)....اگر مرد براى معالجه زن نامحرم ناچار باشد كه او را نگاه كند و دست به بدن او بزند اشكال ندارد ، ولى اگر با نگاه كردن بتواند معالجه كند نبايد دست به بدن او بزند و اگر با دست زدن بتواند معالجه كند نبايد او را نگاه كند. (رساله امام خمینی ، مساله 2441)

گروهی که به لانه جاسوسی ایران در بیروت حمله کرد توسط وزارت اطلاعات ایران تاسیس شده بود


در حالی که سازمان "گردان های عبدالله عزام"، مسئولیت هجوم روز سه شنبه در نزدیکی سفارت ایران در لبنان را به عهده گرفت، اطلاعات به دست آمده در باره نحوه بوجود آمدن این تشکیلات "تروریستی " حاکی از آن است که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران این گردان ها را به هدف ترور مخالفان سیاست های ایران در لبنان و دیگر مناطق جهان عرب، تاسیس کرده بود.

به گزارش تلویزیون العربیه، برخی کارشناسان آگاه در امور سازمان های "تروریستی " می گویند این تشکیلات در سال 2003 توسط وزارت اطلاعات ایران و با حمایت بی دریغ مالی ایران فعالیت خود را شروع کرد. این تشکیلات تروریستی ابتدا دفتر رسمی خود را در تهران باز کرد و مقر ثابت رهبر سعودی الاصل آن صالح عبد الله القرعاوي تا سال 2011 در تهران بود. در این مدت یعنی بین سالهای 2003 تا 2011 القرعاوی با حمایت ایران به فعالیت های خود در وزیرستان پاکستان و بیروت و دیگر مناطق ادامه داد تا اینکه در سال 2012 طی درگیری با نیروهای پاکستان زخمی و توسط نیروهای این کشور بازداشت، و سپس به مقامات سعودی تسلیم شد.

قرعاوی حدود 15 سال تحت تعقیب نیروهای امنیتی سعودی بود. نام او به عنوان جنایتکار شماره 43 در فهرست 85 "تروریست" تحت تعقیب مقام های قضایی سعودی قرار داشت. القرعاوی طی این مدت در ایران و برخی مناطق قبایل پاکستان به فعالیت های تروریستی خود ادامه می داد.

با تغییر رهبریت این گروه این تشکیلات رویکردی ضد سیاست های ایران در عراق و لبنان و سوریه پیدا کرد و به صف گروههای سنی تندرو مخالف ایران پیوست.

پس از تحویل القرعاوی به دولت سعودی، رهبری تشکیلات را ماجد الماجد در لبنان به عهده گرفت، که مورد تعقیب سعودی نیز هست، و با تشکیلات تندرو "گروه الانصار" همپیمان شد.

العربیه نت از جمعه عکاش کارشناس و خبرنگار سوری، علت رویکرد جدید این تشکیلات در دشمنی علنی با همپیمان دیروز خود ایران را جویا شد. عکاش گفت: "رابطه گروههای تروریستی با ایران مصداق این ضرب المثل عربی است که میگوید: "چاه کن در چاه می افتد". جمهوری اسلامی حتی تصورش را هم نمی کرد در چاهی که خود کنده روزی خواهد افتاد."

وی افزود: " دلیل رویکرد جدید این تشکیلات "تروریستی" حوادث سوریه بود. همزمان با تحولات و درگیری فرقه ای در سوریه و دخالت ایران و حزب الله در درگیریهای این کشور، این گروه از ایران جدا شد و به گروه القاعده پیوست."

گردان های عبدالله عزام پیش از عملیات هجوم به سفارت ایران، 9 عملیات دیگر را به عهده گرفته است. یکی از مهمترین آنها حمله با موشک های کاتیوشا به ناو جنگی آمریکا در ماه اوت سال 2005 در بندر عقبه اردن و همچنین شلیک موشک های کاتیوشا به شمال اسرائیل است.

باز هم جنایتی دیگر توسط نیروهای مسلح حکومت اسلامی!


به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز گذشته نیروه های مسلح وابستە بە نیروی سرکوبگر انتظامی با شلیک مستقیم بە دو خودرو ٦ نفر را بە قتل رساندەاند. نیروهای مذکور اظهار داشتەاند کە آنها بە خودرو مشکوک شدە و احتمال دادەاند کە این خودرها وسائل قاچاق حمل می کنند در نتیجە بە سمت آن تیراندازی می کنند اما بعد از متوقف شدن خودروها بە بازرسی آنها پرداختە و هیچ گونە وسیلە ممنوعەای در آن پیدا نمی کنند. اما سرنشینان خودروهای مذکور در اثر اصابت گلولەها جان خود را از دست می دهند.شایان ذکر است کە افراد کشتە شدە همراە خانوادە خود بودە و بە شکل بیرحمانەای مورد تیراندازی قرار گرفتەاند.

حلقەی آزادی بیان و مطبوعات در دولت روحانی تنگ‌تر از پیش است!




در بیانیه‌ی سازمان گزارشگران بدون مرز با تاکید بر تنگ‌تر شدن حلقەی آزادی بیان و مطبوعات، به وعده‌های حسن روحانی رئیس‌جمهور رژیم آخوندی در دوره انتخابات نمایش اشاره شده و آمده است که عملکرد دولت روحانی در صد روز نخست در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی و آزادی بیان ناامیدکننده می‌باشد.
در این بیانیه به وضعیت روزنامه‌نگاران، وب‌نگاران و روزنامه‌ها اشاره و از وضعیت نامناسب آن‌ها انتقاد شده است.
در بخش دیگری از این بیانیه به وضعیت "غیرقابل تحمل" برخی روزنامه‌نگاران و وب‌نگاران زندانی و محکومیت شهروندان از جمله "مسعود و خسرو کُردپور" مدیر و همکار سایت اطلاع‌رسانی مکریان، توسط دادگاه انقلاب رژیم ایران اشاره شده است.
سازمان گزارشگران بدون مرز، همچنین به ادامه‌ی فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی در ایران و مواردی همچون تهدید و احضار روزنامه‌نگاران داخلی و خانواده‌ی روزنامه‌نگارانی که در رسانه‌های خارج از کشور کار می‌کنند اشاره کرده است.

۱۳۹۲ آبان ۲۹, چهارشنبه

حمله خامنه‌ای به آمریکا و اسرائيل هم‌زمان با مذاکرات ژنو


خامنه‌ای، روز چهارشنبه (۲۹ آبان /۲۰ نوامبر) در جمع بسیجیان, آمریکا را "رأس استکبار جهانی" و اسرائيل را "سگ هار نجس منطقه" نامید. وی همچنین مذاکره‌کنندگان ایرانی را موظف به رعایت خطوط قرمز ایران دانست.
این سخنان در حالی بیان می‌شود که باراک اوباما، در حال مذاکره با نمایندگان کنگره آمریکاست تا آنها را متقاعد کند که از تشدید تحریم‌ها علیه ایران تا پایان مذاکرات اتمی خودداری کنند.
لازم به یادآوری است که سخنرانی خامنه‌ای هم‌زمان با آغاز سومین دور مذاکرات ایران با گروه پنج به علاوه یک درباره برنامه اتمی این کشور ایراد می‌شد.
به گزارش دویچه وله فارسی خامنه‌ای گفت: «از یک طرف اصرار دارم که از مسئولین فعلی در بحث مذاکرات حمایت کنم، نیاز به کمک دارند و من هم کمک می کنم. از طرف دیگر اصرار دارم یک قدم از حقوق هسته‌ای ملت نباید عقب‌نشینی بشود، خطوط قرمز باید رعایت شود.»
وی در بخش دیگری از سخنانش بر ایستادگی در مقابل "دشمن" تاکید کرد و گفت: «در هر جایی که صحنه زورآزمایی است باید در مقابل دشمن ایستاد.
خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانش با کلماتی تند، اسرائیل را مورد حمله قرار داد و گفت: «جمله‌ای که از دهان سگ هار نجس منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود که ایران تهدیدی برای جهان است؛ تهدید جهان آنهایی هستند که جز شر چیزی برای دنیا نداشته‌اند، مانند همین رژیم نامشروع.»
او با اشاره به حمایت‌های اخیر فرانسه از مواضع اسرائيل در مقابل ایران گفت: «حمایت از رژیم مفلوک صهیونیستی که اسم حیوان را هم بر روی آنها نمی‌شود گذاشت، مایه بی‌آبرویی برای اروپایی‌ها خواهد بود. البته ملت فرانسه باید خودش راه علاجی برای آن پیدا کند.»
وی همچنین هرگونه عقب‌نشینی را از نظر اسلام و قرآن ممنوع دانست و گفت: «در عرصه هر گونه جهاد و کارزاری پشت کردن به دشمن و هزیمت کردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.»

شکنجه گران رژیم به جان هم افتادند!افشاگری در باره کهریزک!


افشاگری پاسدار احمدی‌مقدم سرکرده نیروی اننظامی علیه قاضی بدنام رژیم سعید مرتضوی درباره کهریزک
کهریزک اساسا بازداشتگاه نبود، بلکه سوله‌ای بود که هنگامی که محله خاک سفید معروف به «جزیره» پاکسازی شد، اولین بار از کهریزک در آنجا استفاده شد.
قرار نبود بازداشتگاه کهریزک جای خیلی راحتی برای اراذل و اوباش باشد، چرا که آدم‌های شرور و خطرناک آنجا می‌فرستادیم؛ اما فضا و ظرفیت کافی نداشت و یکسال قبل از حادثه کهریزک در صدد آن برآمدیم تا بازداشتگاه مدرن و مجهزی با ظرفیت هزار تن ایجاد کنیم که در اردیبهشت‌ماه سال هشتاد وهشت پیش از اینکه حادثه کهریزک اتفاق بیفتد، سردار رادان و جمعی از مهندسان برای بازدید از روند ساخت این بازداشتگاه جدید، با بالگرد به این منطقه سفر کردند تا از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار بگیرند و این سفر زمینه‌ای شد تا شایعاتی مطرح شود که سردار رادان با بالگرد به کهریزک رفته و دستور داده که «همه را بزنید و بکشید» و از آنجایی که سردار رادان قبل‌تر نیز این بازداشتگاه را درست کرده بود و چون نماد اقتدرگرایی ناجا محسوب می‌شود، به راحتی نقش ایشان در افکار عمومی ثبت شد تا حتی این سخنان به درجه‌ای زیاد شد که مقام معظم رهبری عنوان کردند که من این‌طور شنیده‌ام و اگر سردار رادان هم‌ قصور و تقصیری در این ماجرا دارد، مبری از رسیدگی قضایی نیست و باید اگر اتهامی دارد، پاسخگو باشد. من به ایشان توضیح دادم که چگونه بوده، اما ایشان فرمودند که من قاضی نیستم، پرونده‌ای مطرح شده و باید رسیدگی شود.
در مورد سردار رجب‌زاده نیز که آن زمان فرمانده تهران بزرگ بود و مسئولیت داشت و بازداشتگاه‌ها در حوزه فرماندهی تهران‌بزرگ بود نیز احضار شد و پرونده اتهامی برای هر دو تشکیل شد و در مرحله دادسرا نیز تمامی شواهد ارائه شد و سردار رادان هم آنجا رفت و مورد تحقیق قرار گرفت و ادله مورد بررسی قرار گرفت و بررسی‌ها نشان داد که سخنان مطرح شده در مورد سفر اردیبهشت ماه ایشان درست بوده و وی خبری در این زمینه نداشت و من نیز به عنوان شهودش آنجا رفتم.
سردار رادان عصر پنجشنبه هیجده تیرماه با من تماس گرفت که بچه‌ها نتوانستند شما را که در ورزشگاه در حال ورزش کردن بودید، پیدا کنند، اما می‌گویند که تعدادی را به کهریزک برده‌اند و اتفاقاتی افتاده و اصلا رادان در جریان رفتن به کهریزک نبود و در همان مرحله دادسرا نیز منع تعقیب صادر شد که نشان می‌دهد نقش ایشان در این پرونده قابل طرح نبوده است. اما در مورد سردار رجب‌زاده که به مرحله محاکمه نیز رفت، اما تبرئه شد، حداکثر قصور مطرح بود، چرا که این اتفاق در حوزه مسئولیت وی رخ داده‌ و طبق نظر کمیته انضباطی، فرمانده، مسئول کل یگان خود است و هر اتفاقی که بیفتد باید پاسخگو باشد و می‌خواست در جریان باشد و از این حیث پرونده سردار رجب‌زاده مورد بررسی قرار گرفت و اشکال به وی برمی‌گشت، اما وی هیچ دستوری بابت سوء رفتار نداده بود.
من تاکنون در هیچ محفلی عنوان نکرده‌ام که صبح روز جمعه جلسه‌ای پیرامون اتفاقات آن زمان برگزار شد و آقای مرتضوی اصرار داشت که افراد دستگیر شده به کهریزک منتقل شوند. من مخالفتم را به صراحت اعلام کردم و گفتم آنجا نه تنها جا نداریم، بلکه آن مکان جای خطرناکی است. اما مرتضوی اصرار داشت که این افراد دستگیر شده چاقو، قمه و زنجیر داشته‌اند و از همین حیث اراذل و اوباش محسوب می‌شوند که من در آن جلسه عنوان کردم که ضبط کنید و بنویسید که من مخالف هستم و مخالفت ناجا نیز ثبت شد. اما من در آن جلسه به یک نفر عنوان کردم که به بچه‌های کهریزک بسپارید اولا حواسشان باشد که این افراد در بند جداگانه و میان اراذل و اوباش فرستاده نشوند و در ثانی بدرفتاری با آنها نکنید، اما همین دهان به دهان گشتن و این به آن بگو، باعث شد که این تاکیدات من به مرحله اجرا نرسد و آمده بودند در هر بند که ظرفیت 50 تن را داشت، 170 تن را جا دادند و قبول کنید در گرمای تابستان کهریزک آن هم در یک مکانی که استاندارد نیست، اگر کاری هم صورت نگیرد، این تراکم آدم در این محل کم امکانات دارای مسئله است.
با مسئول کهریزک برخورد هم شد، چرا که اگر اطلاع می‌داد و حتی عقل داشت کمی پایین‌تر مقر یگان ویژه بود و می‌توانست افراد دستگیر شده را در مسجد این یگان جای دهد یا حتی می‌توانست این افراد را در بازداشتگاه جدید که هر چند آب و برق نداشت، جای دهد تا این مشکلات به وجود نیاید. ماموران بند که سوء رفتار از آنها ناشی می‌شد، محکوم هم شدند و به مسئولان بازداشتگان متذکر شدیم، چطور چهار روز اینجا بودند اما یک روز نرفتید سرکشی کنید؟ و حتی منتقد بودم که اگر آن زمان به من می‌گفتید با مسئولیت خودم همه را رها می‌کردم. چرا که اینها جانی و قاتل نبودند.
اصل مسئله کهریزک این بود و اتفاق خیلی بدی نیز رخ داد و باید کاری کنیم که از این حوادث پیشگیری شود. اما اینکه بگوییم این اتفاقات صفر می‌شود، هیچ کس نمی‌تواند چنین تضمینی بدهد. اما بالاخره باید کاری کرد که احتمال وقوع چنین حوادثی به حداقل برسد. اما در مورد سردار رادان باید تاکید کنم که کلا از مسئله اطلاعی نداشت اما در مورد سردار رجب‌زاده از آنجایی که حوزه مسئولیتش بود، پرونده اتهامی تشکیل شد و در دادگاه نیز حضور یافت، اما تبرئه شد و مجازاتی برای وی تعیین نشد و مجازات‌ها بیشتر برای مباشران و افراد مسئول بازداشتگاه و افرادی که دارای سوءرفتار بودند برمی‌گشت. البته با خانواده‌ها نیز صحبت شد و آنها هم متوجه شدند خط مشی ناجا این نیست و یک حادثه بود که اساسش نیز به یک تصمیم غلط بازمی‌گشت.

۱۳۹۲ آبان ۲۸, سه‌شنبه

اینم از کاردستی میلیاردی دزدان حاکم بر ایران به رهبری سید علی خامنه ای!!!!!!!!!!!!!


میلیاردها دلار از ثروت ملی ایرانیان برای "پیشرفت های دروغین" هزینه میشود. انگار تار و پود اینها رو با دروغ به هم بافته اند. هر از چند گاهی یه قوطی حلبی رو میکنند، میگن پیشرفت کردیم. این از اون جنگنده عمود پرواز قاهر که گندش دراومد و دنیا بهشون خندید، اینهم از این به اصطلاح پهباد.

۱۳۹۲ آبان ۲۷, دوشنبه

جنایتی دیگر توسط مزدوران جمهوری اسلامی ایران: یک دختر ۱۷ ساله بر اثر شلیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کردستان، کشته شد.



Photo: ‎یک دختر ۱۷ ساله بر اثر شلیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کردستان، کشته شد.
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
عموی دختر خودش را در آغوش من جای داد و های های گریست. درمیان گریه گفت: اسم برادر زاده ام ” آوین” بود. به معنی عشق. قرار بود این هفته شوهر کند. آخر مگر کسی به عشق شلیک می کند بی انصافها؟
از روستا که بیرون زدم گِردیِ خورشید را دیدم که در پس تپه ای غروب می کرد. برادر و عموی “عشق” مصمم بودند که شکایت کنند و شکایتشان را پیگیری کنند. و من، پیشاپیش می توانستم فرسایش آنان را در طبقات دادسراها و دادگاهها مجسم کنم. نمی دانم چرا بخود گفتم: بنده های خدا مگر مادر وخواهر و وکیلِ ستار بهشتی توانستند به طرف مقابل بقبولانند که تو پسر ما را زده ای و کشته ای؟
محمد نوری زاد – غروب بیست و پنجم آبان نود و دو
روستای حنجیله – نوار مرزی
آوین (ئه وین) عثمانی ۱۷ ساله از اهالی شهرستان بانه و نامزدش در هنگام بازگشت از اطراف شهر( کیلومتر ۵ شهر بانه  در نزدیکی منزل پدری مرحومه) ، مورد هدف ماموران مسلح نیروی انتظامی قرار گرفتند. بر اثر این تیراندازی “آوین عثمانی”، روز گذشته در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش سپیده دم ، روز پنج شنبه ۲۳ آبان، “آوین عثمانی” به همراه برادرو نامزدش که برای تفریح به اطراف شهر رفته بودند، در راه بازگشت از طرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مورد ظن قرار گرفته و مورد هدف گلوله قرار می گیرند.

افراد مهاجم هیچ نشانی از نیروهای انتظامی نداشتند (لباس و ماشین شخصی) که بعد از مراجعه به بیمارستان و پیگری خانواده متوفی معلوم شد که مهاجمین نیروی انتظامی بودند.

 یک دختر ۱۷ ساله بر اثر شلیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کردستان، کشته شد بر اساس گزارش یک منبع مطلع، تیراندازی ماموران بدون هیچگونه سئوال و جواب از نامبردگان، انجام شده است.

گفته میشود این تیراندازی به قصد ایجادجراحت و دستگیری انجام شده است.

اصابت گلوله‌ها به کمر و پای آوین، آنقدر شدید بوده که آوین دیروز در بیمارستان فوت کرد.

لازم به ذکر است مراسم عقد مرحومه قرار بود آخر این هفته برگذار شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهر بانه مرکز شهرستان بانه در فاصلهٔ ۲۷۰ کیلومتری شمال غرب سنندج در ابتدای راه آسفالت بانه - سردشت قرار گرفته‌است که با شهرستان‌های مریوان، سردشت، سقز، بوکان و کردستان عراق هم مرز است.‎
عموی دختر خودش را در آغوش من جای داد و های های گریست. درمیان گریه گفت: اسم برادر زاده ام ” آوین” بود. به معنی عشق. قرار بود این هفته شوهر کند. آخر مگر کسی به عشق شلیک می کند بی انصافها؟
از روستا که بیرون زدم گِردیِ خورشید را دیدم که در پس تپه ای غروب می کرد. برادر و عموی “عشق” مصمم بودند که شکایت کنند و شکایتشان را پیگیری کنند. و من، پیشاپیش می توانستم فرسایش آنان را در طبقات دادسراها و دادگاهها مجسم کنم. نمی دانم چرا بخود گفتم: بنده های خدا مگر مادر وخواهر و وکیلِ ستار بهشتی توانستند به طرف مقابل بقبولانند که تو پسر ما را زده ای و کشته ای؟
محمد نوری زاد – غروب بیست و پنجم آبان نود و دو
روستای حنجیله – نوار مرزی
آوین (ئه وین) عثمانی ۱۷ ساله از اهالی شهرستان بانه و نامزدش در هنگام بازگشت از اطراف شهر( کیلومتر ۵ شهر بانه در نزدیکی منزل پدری مرحومه) ، مورد هدف ماموران مسلح نیروی انتظامی قرار گرفتند. بر اثر این تیراندازی “آوین عثمانی”، روز گذشته در بیمارستان فوت کرد.

به گزارش سپیده دم ، روز پنج شنبه ۲۳ آبان، “آوین عثمانی” به همراه برادرو نامزدش که برای تفریح به اطراف شهر رفته بودند، در راه بازگشت از طرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مورد ظن قرار گرفته و مورد هدف گلوله قرار می گیرند.

افراد مهاجم هیچ نشانی از نیروهای انتظامی نداشتند (لباس و ماشین شخصی) که بعد از مراجعه به بیمارستان و پیگری خانواده متوفی معلوم شد که مهاجمین نیروی انتظامی بودند.

یک دختر ۱۷ ساله بر اثر شلیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کردستان، کشته شد بر اساس گزارش یک منبع مطلع، تیراندازی ماموران بدون هیچگونه سئوال و جواب از نامبردگان، انجام شده است.

گفته میشود این تیراندازی به قصد ایجادجراحت و دستگیری انجام شده است.

اصابت گلوله‌ها به کمر و پای آوین، آنقدر شدید بوده که آوین دیروز در بیمارستان فوت کرد.

لازم به ذکر است مراسم عقد مرحومه قرار بود آخر این هفته برگذار شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهر بانه مرکز شهرستان بانه در فاصلهٔ ۲۷۰ کیلومتری شمال غرب سنندج در ابتدای راه آسفالت بانه - سردشت قرار گرفته‌است که با شهرستان‌های مریوان، سردشت، سقز، بوکان و کردستان عراق هم مرز است.

به نظرتون چه بگوییم به این ابلهان!!!ممنوعیت پرواز برای به اصطلاح بدحجاب‌ها در فرودگاه!

Photo: ‎به نظرتون چه بگوییم به این ابلهان!!!ممنوعیت پرواز برای به اصطلاح بدحجاب‌ها در فرودگاه!

رئیس پلیس رژیم آخوندی در فرودگاههای ایران از ممنوعیت پرواز به اصطلاح «بدحجاب ها» خبر داد. پاسدار حسن مهری در گفتگو با خبرگزاری حکومتی مهر با اشاره بر اجرای طرح «امنیت اخلاقی» گفته است که این طرح با قدرت در تمامی فرودگاههای کشور اجرا می شود. بر اساس این طرح به افراد «بد حجاب» به هنگام ورود به سالن های فرودگاه تذکر داده خواهد شد و در صورت عدم «اصلاح حجاب» از ورود آنان به سالن فرودگاه و پرواز جلوگیری خواهد شد.‎
رئیس پلیس رژیم آخوندی در فرودگاههای ایران از ممنوعیت پرواز به اصطلاح «بدحجاب ها» خبر داد. پاسدار حسن مهری در گفتگو با خبرگزاری حکومتی مهر با اشاره بر اجرای طرح «امنیت اخلاقی» گفته است که این طرح با قدرت در تمامی فرودگاههای کشور اجرا می شود. بر اساس این طرح به افراد «بد حجاب» به هنگام ورود به سالن های فرودگاه تذکر داده خواهد شد و در صورت عدم «اصلاح حجاب» از ورود آنان به سالن فرودگاه و پرواز جلوگیری خواهد شد.

۱۳۹۲ آبان ۲۴, جمعه

این نقشه ثابت میکند که سالهاست چه دروغها و خرافاتی را به خورد مردم ایران دادند(صحرای کربلا)!


همه در درازای تحصیلمان خوانده ایم که در کنار رودخانه ها جلگه و زمین های حاصل خیز به وجود می آید. واقعیت این است که اطراف فرات را نیز مانند سایر رودخانه ها، جلگه ها و زمین های حاصل خیز تشکیل میدهد و کربلا نیز سرزمینی سرسبز است.
به عکس بالا که نقشه پوشش طبیعی عراق است توجه کنید:
منطقه کربلا را بنگرید، آیااینجا همان صحرای جهنمی کربلا است؟
دهم عاشورای سال 61 هجری قمری برابر با 21 مهرماه سال 59 هجری شمسی است /بله عاشورا در فصل پاییز بوده ! پس این جنگ در گرمای تابستون نبوده بلکه در اواخر مهرماه و در فصل پاییز بوده / به نرم افزار های آنلاین تبدیل تاریخ مراجعه کنید …

هم خنده داره هم گریه!(سکس با حیوانات در توضیح المسائل خمینی)


1 – اگر کسی حیوانی را وطی کند ( سکس با حیوان داشته باشد ) و منی (اسپرم)از او بیرون آید غسل تنها کافی است و اگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از وطی وضو داشته باشد باز هم غسل تنها کافی است و اگر وضو نداشته باشد ، احتیاط واجب است که غسل کند و وضو بگیرد .
2 – اگر کسی با اسب و الاغ و قاطر وطی (سکس) کند گوشت آنها حرام میشود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند اگر کسی با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کند بول و سرگین ( شاش ) آنها نجس میشود وباید آنها را بدون آنکه تاخیری بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند .
3 – دحتران عمه و خاله بر کسیکه با مادر آنها یعنی با عمه یا خاله خود زنا کرده باشد حرام میشوند اما اگر به عمه یا خاله به شبه دخول کرده باشد حرام نمی شود . شبه دخول يعني همه رقم حال کرده باشد ولي فقط فرو نکرده باشد
يعني سکس بدون دخول با عمه و خاله مجاز است. کثيف بودن افکار اسلامي تا کجاست!!!؟
4 – اگر انسان جماع کند و به اندازه ختنه گاه یا بیشتر داخل شود، چه در زن باشد و چه در مرد چه در قبل ( جلو ) و چه در ( دبر ) چه بالغ باشد چه نابالغ گرچه منی بیرون نیاید هر دو جنب ( نجس ) میشوند . ولی اگر شک کند که بمقدار ختنه گاه داخل شده یا نه ، غسل بر او واجب نیست .
هميشه گاييدن مرد در فکر خميني بوده. بنابراين در حوزه علميه طلاب هم رايج است.
5 – زنی که عقد دائمی شده نباید بدون اجازه شوهر از خانه بیرون رود و باید خود را برای هر لذتی که شوهرش میخواهد تسلیم او کند و اگر در این موارد اطاعت شوهر را نکند گناهکار است و حق غذا و لباس و منزل ندارد .
6 – اگر کسی با عمه یا خاله خود زنا کند ، دختر آنها را نمی تواند بگیرد ولی اگر دختر آنها را عقد کرده وبعد با آنها زنا کند عقد آنها اشکالی ندارد . !!!!!!
7 – اگر با مادر یا خواهر کسی (مرد) ازدواج نماید و بعد ازدواج با آن کس (مرد) لواط کند آنها بر او حرام می شوند .
9 – کسی که آلتش را بریده اند اگر کمتر از مقدار ختنه گاه را هم داخل فرج کند ، روزه اش باطل میشود ولی اگر چنین کسی که آلتش بریده اند شک کند که دخول شده یا نه روزه اش صحیح است .
11 – زنی که صیغه شده اگر چه آبستن شود حق خرجی ندارد .
10 – زنهای سیده بعد از تمام شدن 60 سال یائسه میشوند و زنهایی که سیده نیستند بعد از تمام شدن 50 سال یائسه میشوند .
توضیح المسائل:
امام خمینی،
- اگر حیوانی را «وطی» کند، یعنی با او نزدیکی نماید و منی از او بیرون آید، غسل تنها کافی است! و اگر منی بیرون نیاید، چنان چه پیش از «وطی» وضو داشته باز هم غسل تنها کافی است، و اگر وضو نداشته احتیاط واجب آن است که غسل کند، وضوهم بگیرد.
- مکروه است بول وغایط حیوانی که انسان آنرا «وطی» کرده، یعنی با آن نزدیکی نموده است.

- اگر کسی با اسب و قاطر و الاغ «وطی» کند، یعنی نزدیکی نماید، گوشت آنها حرام می شود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند.
- اگر با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کنند، بول و سرگین آنها نجس می شوند و باید بدون آنکه تأخیر بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند.
به روش پرندگان جماع نکنید: بنابر فروع کافی ، رسول اکرم(ص)فرمود « چون کسی می خواهد با زن خود جماع کند ، به روش پرندگان و مرغان به نزد او نرود !!! بلکه در ابتدا با او بازی ( با سینه ها و لب ها ) و خوش طبعی کند ، سپس جماع نماید»
جامع عباسی، شیخ بهایی، باب نوزدهم:
- در این صورت بر او لازم است:
اول: ضامن قیمت آن حیوان است که به صاحبش دهد!
دوم: حرام شدن گوشت آن حیوان و آن چه از او متولد می شود اگر گوشت او را خورند!
سوم: کشتن و سوزانیدن آن حیوان اگر گوشت او را خورند!
چهارم: بیرون آوردن آن حیوان از آنجائی که دخول واقع شده به شهر دیگر اگر گوشت او را بخورند!
و آیا در این که قیمت آنرا به صاحبش می دهد یا خود متصرف می شود یا تصدق می کند، میان مجتهدین اختلاف است. و اگر آن حیوان با حیوانات دیگر مشتبه و مخلوط شده باشد، در این صورت جمیع آن حیوانات را دو قسم کنند و قرعه بزنند و این کار را همچنان ادامه دهند تا آنکه یکی بماند، و او را بسوزانند!
- اگر سگی به گوسفندی بجهد و بچه از ایشان حاصل شود٬ پس اگر آن بچه به سگ شبیه باشد نجس است. و اگر به گوسفند شبیه است یا به هیچ حیوانی شبیه نیست طاهر است. اما اگر سگی به خوکی بجهد و بچه ای حاصل شود که به هیچکدام شبیه نباشد٬ در نجس بودن آن میان مجتهدین خلاف است

۱۳۹۲ آبان ۲۳, پنجشنبه

دین اسلام با گسترش فساد و فحشا و کشتار و ستم رابطه ای مستقیم دارد

هر کشوری که در آن میزان فقر و تنگدستی بیشتر شود و مقدار دزدی و غارت سردمدارانش سر به فلک بکشد و هر کشوری که در آن سر بی گناهی به بالای دار رود و مجرمین و گناهکاران در سطح جامعه آزادانه قدم بزنند و به تحمیر مردم پردازند، آن کشور اسلامی تر شده است.

شکستن تابوی ۳۵ ساله توسط “مهدیه محمدخانی” با تک‌خوانی درحضور وزیر فرهنگ



Photo: ‎بالاخره آدمکشان اسلامی دربار ولایت بر اثر فشارهای اجتماعی و زنان مبارز ایران , اجازه تکخوانی را بخوانندگان زن صادر کردند.
================================================
شکستن تابوی ۳۵ ساله توسط “مهدیه محمدخانی” با تک‌خوانی درحضور وزیر فرهنگ

برای اولین بار پس از ۳۵ سال ، با کنسرت دیشب گروه موسیقی ماه در تهران، زنان هنرمند ایران اجازه اجرا و خوانندگی در... کنسرت‌ها و محافل عمومی و مختلط رو دریافت کردند!
 پس از اعلام موضع اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد حکومت در باره بدون مانع بودن تک خوانی زنان ، خبر حضور وزیر ارشاد دولت حسن روحانی در مراسم تک خوانی خواننده زن از ساعتی پیش بسرعت در اینترنت و رسانه‌ها منتشر شد و بعد از ۳۵ سال ممنوعیت تک‌خوانی بانوان در ایران، دیشب در مراسم خانه فرهنگ ایران و با حضور وزیر فرهنگ کشور، گروه ماه با تک‌خوانی خانم مهدیه محمدخانی (عکس این پست) تابوی ۳۵ ساله را شکست و به خوانندگی در حضور جمعیت بزرگی از میهمانان مرد و زن پرداخت!‎
برای اولین بار پس از ۳۵ سال ، با کنسرت دیشب گروه موسیقی ماه در تهران، زنان هنرمند ایران اجازه اجرا و خوانندگی در... کنسرت‌ها و محافل عمومی و مختلط رو دریافت کردند!
پس از اعلام موضع اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد حکومت در باره بدون مانع بودن تک خوانی زنان ، خبر حضور وزیر ارشاد دولت حسن روحانی در مراسم تک خوانی خواننده زن از ساعتی پیش بسرعت در اینترنت و رسانه‌ها منتشر شد و بعد از ۳۵ سال ممنوعیت تک‌خوانی بانوان در ایران، دیشب در مراسم خانه فرهنگ ایران و با حضور وزیر فرهنگ کشور، گروه ماه با تک‌خوانی خانم مهدیه محمدخانی (عکس این پست) تابوی ۳۵ ساله را شکست و به خوانندگی در حضور جمعیت بزرگی از میهمانان مرد و زن پرداخت!

۱۳۹۲ آبان ۲۲, چهارشنبه

مداح چماقکش خامنه ای استاد دانشگاه شد




به گزارش حکومتی هفته نامه حاشیه سعید حدادیان سیاسی ترین مداح رژیم در یکی از سیاسی ترین دانشگاه های کشور مشغول به کار است.
حدادیان چماقکش خامنه ای معمولا به خاطر اظهارنظرهای خاص خود پای ثابت رسانه های سیاسی است و در دولت پاسدار احمدی نژاد و با شکایت رحیم مشایی و دولت دهم، پایش به دادگاه هم باز شد.

۱۳۹۲ آبان ۲۱, سه‌شنبه

نهادینه شدن فرهنگ اعدام و قتل و غارت در ایران اسلامی :یک طفل 7 ساله خودش را اعدام کرد




Photo: ‎نهادینه شدن فرهنگ اعدام و قتل و غارت در ایران اسلامی تحت نظارت و مدیریت امام زمان شیعیان مشنگ و خرافی ایران !
===============================================
یک طفل 7 ساله خودش را اعدام کرد
یک کودک هفت ساله اهل فيشور از توابع استان فارس در يک بازی کودکانه و متاثر از اجرای حکم اعدام در ملاعام، اقدام به حلق آویز خود کرد و جان باخت. یک کودک 12 ساله نیز ماه گذشته به همین طریق جان خود را از دست داد.

خبرگزاری هرانا – محمد (مروان) آشوبی فرزند عبدالله کودک هفت ساله اهل فیشور از توابع استان فارس در بازی متاثر از اجرای حکم اعدام، اقدام به اعدام خود نموده و جانباخت.

به گزارش تارنمای فیشور، روز جمعه ۱۷ آبانماه ۱۳۹۲ ، از فیشور گزارش شده است که کودکی ۷ ساله بنام محمد ( مروان ) آشوبی فرزند عبدالله آشوبی در حادثه ای اتفاقی و تلخ به کام مرگ کشیده شد.

این گزارش می افزاید ، در پی اعدام های اخیر دو فیشوری در زندان عادل آباد شیراز حس کنجکاوی این طفل معصوم در این مورد و بازی های کودکانه او را بر آن داشت تا آن را به صورت بازی کودکانه برای خود انجام دهد ولی متاسفانه باعث از دست دادن جانش شد.

این کودک معصوم با استفاده از طنابی که در گوشه حیاط خانه شان برای خشکاندن رخت، آویزان بود با قرار دادن ماشین اسباب بازی در زیر پایش از طناب آویزان شد و در پی حرکت کردن ماشین اسباب بازی در زیر پایش، باعث خفگی و از دست دادن جانش شد.‎             
یک کودک هفت ساله اهل فيشور از توابع استان فارس در يک بازی کودکانه و متاثر از اجرای حکم اعدام در ملاعام، اقدام به حلق آویز خود کرد و جان باخت. یک کودک 12 ساله نیز ماه گذشته به همین طریق جان خود را از دست داد.

خبرگزاری هرانا – محمد (مروان) آشوبی فرزند عبدالله کودک هفت ساله اهل فیشور از توابع استان فارس در بازی متاثر از اجرای حکم اعدام، اقدام به اعدام خود نموده و جانباخت.

به گزارش تارنمای فیشور، روز جمعه ۱۷ آبانماه ۱۳۹۲ ، از فیشور گزارش شده است که کودکی ۷ ساله بنام محمد ( مروان ) آشوبی فرزند عبدالله آشوبی در حادثه ای اتفاقی و تلخ به کام مرگ کشیده شد.

این گزارش می افزاید ، در پی اعدام های اخیر دو فیشوری در زندان عادل آباد شیراز حس کنجکاوی این طفل معصوم در این مورد و بازی های کودکانه او را بر آن داشت تا آن را به صورت بازی کودکانه برای خود انجام دهد ولی متاسفانه باعث از دست دادن جانش شد.

این کودک معصوم با استفاده از طنابی که در گوشه حیاط خانه شان برای خشکاندن رخت، آویزان بود با قرار دادن ماشین اسباب بازی در زیر پایش از طناب آویزان شد و در پی حرکت کردن ماشین اسباب بازی در زیر پایش، باعث خفگی و از دست دادن جانش شد.

دلقکان دربار ولایت و چرندیات تعزیه

Photo: ‎دلقکان دربار ولایت و چرندیات تعزیه . دنیا بکجا میرود و ما در کجای کاریم. خلقی که دل خوش این خرافات است , لیاقت زندگی و زنده ماندن را ندارد !
================================================

جدا" باید گریه کرد یا خندید؟؟ من که بسیار متاسف می شوم و با هر خبری از اینوع فشار خونم به حدی بالا میرود که سایه مرگ را در نظرم جلوه گر میسازد.
" آئین تعزیه خوانی شهادت فرزندان حضرت زینب " در فرهنگسرای خاوران تهران‎

دنیا بکجا میرود و ما در کجای کاریم. خلقی که دل خوش این خرافات است , لیاقت زندگی را ندارد !

جدا" باید گریه کرد یا خندید؟؟ من که بسیار متاسف می شوم و با هر خبری از اینوع فشار خونم به حدی بالا میرود که سایه مرگ را در نظرم جلوه گر میسازد.
" آئین تعزیه خوانی شهادت فرزندان حضرت زینب " در فرهنگسرای خاوران تهران

۱۳۹۲ آبان ۲۰, دوشنبه

تحمیل آقازاده ها و نورچشمی ها بر مصادر دانشگاه تهران




به گزارش حکومتی انصاف ؛ گروهی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در گزارشی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده اند، میگویند فرهاد رهبر بر خلاف دیگر رؤسای دانشگاهها، بدون سر و صدا و با چراغ خاموش در جهت ایجاد بی اعتمادی و شکاف در بین دانشگاهیان، افت تحصیلی دانشجویان و به طور کلی ناکارآمد کردن با سابقه ترین و بزرکترین دانشگاه کشور یعنی دانشگاه تهران که از آن به عنوان نماد آموزش عالی نام برده می شود، قدم بر داشته است.
در ادامه ی این گزارش که عنوان آن «تحمیل آقازاده ها و نورچشمی ها بر مصادر علمی و آموزشی دانشگاه تهران» است، آمده: یکی از برنامه های ایشان در این راستا، جذب اعضای هیات علمی توصیه شده توسط جریانات ذی نفوذ خارج دانشگاه، بدون داشتن شرایط لازم و بدون نظر خواهی از گروه های آموزشی و همچنین جابجایی بعضی از دانشجویان نورچشمی خارج از ضوابط بوده است. در اینجا به چند مورد از آنها به عنوان نمونه اشاره می شود:
1- جذب و استخدام دکتر کیومرث یزدان پناه که تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را ار دانشگاه آزاد دریافت کرده است. این اقدام بر خلاف سیاست ها و ضوابط رایج دانشگاه تهران و علی رغم مخالفت های مکرر گروه ذیربط بوده است که ظاهراٌ با توصیه ی مشایی انجام گرفته است. جالب است بدانید که ایشان به ریاست دانشکده جغرافیا نیز منصوب شده است.
2- انتقال غیر قانونی فرزند دکتر محمد رضا مخبر دزفولی (دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی) از پردیس بین المللی کیش به پردیس قم (وابسته به دانشگاه تهران). لازم به توضیح است که دانشجویان پردیس کیش خارج از سیستم رسمی کنکور پدیرفته می شوند و انتقال آنها به دوره های دانشگاهی که دانشجویان آنها از طریق کنکور سراسری پدیرفته می شوند، ممنوع است. متأسفانه دکتر مخبر با چنین استفاده هایی از موقعیت خود در دانشگاه تهران، اعمال نفود های فراوانی را در دنشگاه تهران مرتکب شده که نارضایتی هایی را در بین دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی به وجود آورده است. از جمله اکثر اطرافیان، دانشجویان و اعضای هایت علمی مرید خود را در پست های حساس منصوب کرده و یا آنها را به طور غیر قانونی و بدون داشتن حداقل صلاحیت اخلاقی - علمی لازم بورسیه کرده است.
3- جذب و استخدام دکتر فکور، داماد دکتر کامران دانشجو (وزیر سابق علوم) در دانشکده ی علوم و فنون، خارج از ضوابط و مقررات استخدامی. متأسفانه این دانشکده که در زمان آقای دکتر رهبر تأسیس شده، تبدیل به حیات خلوتی برای دکتر رهبر و جریات سیاسی همسو با ایشان شده است تا کسانی را که به دلیل نداشتن شرایط لازم تحمیل آنها به دانشکده های مختلف (از جمله پردیس دانشکده های فنی) به راحتی امکانپدیر نباشد، در این دانشکده به کار گرفته شوند.
4- جذب و استخدام آ دکتر روح الله رحمانی، داماد دکتر حداد عادل خارج از ضوابط و مقررات استخدامی در دانشگاه علوم و فنون دانشگاه تهران. لازم به توضیح است که ایشان به علت اقامت طولانی مدت در آمریکا قادر نیستند زبان فارسی را به خوبی تکلم کنند.

عدالت در جمهوری اسلامی؛ شاهد به جای قاتل بازداشت میشود: بازداشت دکتر حیدرپور پزشک شاهد ضرب و جرح ستار بهشتی


دکتر رضا حیدرپور، پزشک زندان اوین به دلیل شهادت در خصوص آثار ضرب و جرح در پیکر وبلاگ نویس جان باخته، ستار بهشتی؛ بازداشت و به بند ۲۰۹ اوین منتقل شد.

بنا بر اطلاع” کمپین صلح فعالان در تبعید”، دوشنبه ١٣ آبان سال جاری، دکتر رضا حیدرپور به شماره نظام پزشکی١١٠۶۵٩ ، پزشک زندان اوین به دلیل شهادت و نوشتن گزارش آثار ضرب و شتم ستار بهشتی در پرونده وی، بعد از ظهر همان روز به هنگام خروج از زندان توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده است.

طبق گزارش منابع این این کمپین، دکتر حیدرپور به ۲۰۹ منتقل شده و تا به امروز از وضعیت وی اطلاعی در دسترس نیست.

در همین رابطه، کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران روز چهارشنبه، ۱۵ آبان، مصاحبه‌ای از “یک منبع آگاه به پرونده ستار بهشتی” منتشر کرد که در آن گفته می‌شود یک سال پس از مرگ این وبلاگ‌نویس، خانواده او مطلع شده‌اند در “یک گزارش پزشکی قانونی، خونریزی ریه، کبد، کلیه و مخچه در زمان بازداشت” آقای بهشتی مطرح شده است.

پیشتر و در اتفاقی مشابه رامین پوراندرجانی پزشک بازداشتگاه کهریزک که شاهد برخی از رخدادهای درون این زندان پس از وقایع انتخابات سال ۸۸بوده، به طرز مشکوکی درگذشت.

بعدها عباس جعفری دولت‌آبادی مسمومیت دارویی را علت مرگ این پزشک اعلام کرد و گفت قرص‌هایی در غذای آقای پوراندرجانی کشف شده که تا این لحظه نشان می‌دهد مرگ، ناشی از مسمومیت دارویی بوده است. دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت، کارگر رستورانی که غذای دکتر پوراندرجانی را آورده شناسایی شده و بازپرس از وی تحقیق کرده است، اما وی هم اکنون در بازداشت به سرنمی‌برد!

چند سال پس از آن اتفاق، دوشنبه هفته گذشته دکتر رضا حیدرپور به صورت ناگهانی و مخفیانه بازداشت و به انفرادی ۲۰۹ منتقل میشود.

سابقه برخورد با موارد مشابه نگرانی ها از سرنوشت این پزشک را دوچندان کرده است.

۱۳۹۲ آبان ۱۹, یکشنبه

آیا تا به حال پیش خودت فکر کردی که این چه خدایی هست که تا پول نگیره حاجت کسی رو روا نمیکنه؟

Photo: ‎آیا تا به حال پیش خودت فکر کردی که این چه خدایی هست که تا پول نگیره حاجت کسی رو روا نمیکنه؟
آیا میدانستی که این پولها فقط خرج تقویت مراکز جهل و خرافه میشه و در نهایت این کشور و ملت هستند که ضرر میکنند!؟

تا شما این عقاید رو داری، آخوند و مداح بر گرده ما سواره، مارو عقب نگه میداره و اموال ما رو میدزده! خلاصه اینکه هموطن گرامی، تا شما در صحرای "اتفاقات ۱۴۰۰ سال پیش" سرگردان هستی، این کشور درست بشو نیست.‎
آیا میدانستی که این پولها فقط خرج تقویت مراکز جهل و خرافه میشه و در نهایت این کشور و ملت هستند که ضرر میکنند!؟

تا شما این عقاید رو داری، آخوند و مداح بر گرده ما سواره، مارو عقب نگه میداره و اموال ما رو میدزده! خلاصه اینکه هموطن گرامی، تا شما در صحرای "اتفاقات ۱۴۰۰ سال پیش" سرگردان هستی، این کشور درست بشو نیست

۱۳۹۲ آبان ۱۸, شنبه

جدید ترین متد عزادران عاشورایی در عصر تکنولوژی !


با دیدن این عکس تعجب نکنید !!!!!
دیگه در عصر اینترنت و ماهواره و تکنو لوژی های جدید قرار داریم 
پس بجای سینه زنی و زنجیر زنی و قمه زنی ببینید آخرین خرافات مراسم عاشورایی ایران را ؟؟
با بیل زنی چطور هستید ؛مدرن و کلی هم مایه تفرج و ورزشی استاندارد این مدل هم به دسته های جدید اضافه شد
دسته های بیل زنان حسینی!

دعای نوره(واجبی )مالیدن !


واقعا خریت مرز ندارد ؛خودتان قضاوت کنید !

کشیش بهنام ایرانی از زندان: قاضی ناظر طبق بخشنامه جدید از اعزام به بیمارستان ممانعت می کند

Photo: ‎کشیش بهنام ایرانی از زندان: قاضی ناظر طبق بخشنامه جدید از اعزام به بیمارستان ممانعت می کند

بهنام ایرانی زندانی مسیحی زندان مرکزی کرج، طی نامه ای از ممانعت قاضی ناظر بر زندان از اعزام وی به بیمارستان خبر می دهد.

بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”آقای ایرانی در قسمتی از این نامه خطاب به مجامع حقوق بشری می نویسد: “تاکنون چندین بار تقاضای مرخصی به جهت درمان داشته ام که در نهایت در آخرین تقاضا، شورای طبقه بندی زندان با مرخصی استعلاجی بنده موافقت نمود و ریاست بهداری زندان نیز پرونده پزشکی اینجانب را برای اعزام به بیمارستان تایید کرده است. اما نهایتا قاضی ناظر بر زندان مدعی شد که طی بخشنامه ای جدیدی که سال پیش ابلاغ شده به جرم انجیل مرخصی تعلق نمی گیرد.”


وی در این نامه که توسط تارنمای “محبت نیوز” منتشر شده، با اشاره به قانون جدید مجازات اسلامی متمم۱۳۹۲ که می گوید کلیه زندانیانی که یک سوم حبس خود را گذرانده اند بدون توجه به نوع جرم و طی سابقه طبق این قانون می توانند به طور قانونی مشمول آزادی مشروط بشوند؛ نوشت: “این امر هم توسط شورای طبقه بندی زندان تایید شد اما متاسفانه قاضی شعبه یکم دادگاه انقلاب اقای عاصف حسینی مدعی بوده که بنده متنبه نشده ام و با آزادی مشروط من موافقت نکرده است و کاملا سلیقه ای به این موضوع نگاه کرده است.”

 وی می افزاید : “در برگه اعلام وضعیت اینجانب که به تازگی دریافت کرده ام در قسمت توضیحات قرار مطلب تازه ای قید گردیده که از این قرار است: «زندانی در مکانی دور از زندانیان دیگرنگهداری گردد، از اعطای مرخصی جلوگیری شود.» که این موضوع کاملن مغرضانه و بدون هیچ گونه ادله قانونی قید گردیده و بی توجهی کاملن آشکار به حداقل حقوق تعریف شده زندانی خصوصا زندانی عقیدتی می باشد و این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک به استناد آنچه قرائت کردم و آن بندی که مکتوب شد حتی ممکن است که بنده را به سلول انفرادی منتقل کنند.”

 ”بهنام ایرانی” زندانی عقیدتی زندان کرج است که به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۵ سال و ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

وی روز چهارشنبه 25 فردوردین 1389 و در پی یورش ماموران امنیتی به منزلش در کرج بازداشت و نهایتا به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۵ سال و ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

 گفته میشود وی تاکنون در زندان بارها با  تهدیدات مختلف رو به رو بوده است. وی پیشتر در یازدهم آبان ماه نیز در نامه ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از شرایط وخیم خود و دیگر زندانیان خبر داده بود.‎
بهنام ایرانی زندانی مسیحی زندان مرکزی کرج، طی نامه ای از ممانعت قاضی ناظر بر زندان از اعزام وی به بیمارستان خبر می دهد.

بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”آقای ایرانی در قسمتی از این نامه خطاب به مجامع حقوق بشری می نویسد: “تاکنون چندین بار تقاضای مرخصی به جهت درمان داشته ام که در نهایت در آخرین تقاضا، شورای طبقه بندی زندان با مرخصی استعلاجی بنده موافقت نمود و ریاست بهداری زندان نیز پرونده پزشکی اینجانب را برای اعزام به بیمارستان تایید کرده است. اما نهایتا قاضی ناظر بر زندان مدعی شد که طی بخشنامه ای جدیدی که سال پیش ابلاغ شده به جرم انجیل مرخصی تعلق نمی گیرد.”


وی در این نامه که توسط تارنمای “محبت نیوز” منتشر شده، با اشاره به قانون جدید مجازات اسلامی متمم۱۳۹۲ که می گوید کلیه زندانیانی که یک سوم حبس خود را گذرانده اند بدون توجه به نوع جرم و طی سابقه طبق این قانون می توانند به طور قانونی مشمول آزادی مشروط بشوند؛ نوشت: “این امر هم توسط شورای طبقه بندی زندان تایید شد اما متاسفانه قاضی شعبه یکم دادگاه انقلاب اقای عاصف حسینی مدعی بوده که بنده متنبه نشده ام و با آزادی مشروط من موافقت نکرده است و کاملا سلیقه ای به این موضوع نگاه کرده است.”

وی می افزاید : “در برگه اعلام وضعیت اینجانب که به تازگی دریافت کرده ام در قسمت توضیحات قرار مطلب تازه ای قید گردیده که از این قرار است: «زندانی در مکانی دور از زندانیان دیگرنگهداری گردد، از اعطای مرخصی جلوگیری شود.» که این موضوع کاملن مغرضانه و بدون هیچ گونه ادله قانونی قید گردیده و بی توجهی کاملن آشکار به حداقل حقوق تعریف شده زندانی خصوصا زندانی عقیدتی می باشد و این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک به استناد آنچه قرائت کردم و آن بندی که مکتوب شد حتی ممکن است که بنده را به سلول انفرادی منتقل کنند.”

”بهنام ایرانی” زندانی عقیدتی زندان کرج است که به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۵ سال و ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

وی روز چهارشنبه 25 فردوردین 1389 و در پی یورش ماموران امنیتی به منزلش در کرج بازداشت و نهایتا به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۵ سال و ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

گفته میشود وی تاکنون در زندان بارها با تهدیدات مختلف رو به رو بوده است. وی پیشتر در یازدهم آبان ماه نیز در نامه ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از شرایط وخیم خود و دیگر زندانیان خبر داده بود.

۱۳۹۲ آبان ۱۶, پنجشنبه

اعتصاب غذای جمعی در شهر سلیمانیه دراعتراض به موج اعدامها




جمعی از فعالین سیاسی و حقوق بشری و مبارزین علیه احکام اعدام در شهر سلیمانیه نسبت به موج اعدامهای گسترده زندانیان سیاسی توسط رژِیم جمهوری اسلامی و لغو احکام اعدام و همچنین آزادی زندانیان سیاسی در شهر سلیمانیه کردستان با نصب چادر دست به اعتصاب
 غذا زده اند.
این اعتصاب که قرار است سه روزه باشد از دو روز پیش آغاز شده و قرار بر این است که فردا ٨/١١/٢٠١٣ راس ساعت سه بعد از ظهر با راهپیمایی مردمی و حرکت بسوی دفتر نمایندگی پارلمان کردستان عراق پایان یابد.
ادریس عبدی یکی از اعتصابیون به کمپین گفت که قصد ما اعتراض به اعدام های اخیر در ایران و بخصوص اعدام فعالین سیاسی میباشد ، ما می خواهیم نگاه جامعه بین المللی و نهادهای حقوق بشری را به اعدام فعالین سیاسی در ایران جلب کنیم و از سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری خواهان رسیدگی سریع به موج اعدامها و وضعیت زندانیان سیاسی هستیم.
گفتنی است که در بین این فعالین مادر زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام زانیار مرادی و همچنین خواهر زنده یاد فرهاد وکیلی نیز حضور دارند.

سید علی خامنه ای گدای جنایتکار در آستانه خوردن جام زهر اتمی!




همزمان با آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای در ژنو، شایعه‌ای توسط آمریکا مطرح شده که جمهوری آدمکشان اسلامی 
پذیرفته است به صورت موقت تمامی فعالیت‌های هسته‌ای خود را تعلیق کند.

برخی از خبرنگاران آمریکایی با هدف تحت الشعاع قرار دادن روند مذاکرات شایعه پذیرش تعلیق موقت تمام فعالیت های هسته ای از سوی جمهوری اسلامی را مطرح می کنند.

یک خبرنگار آمریکایی در جمع خبرنگاران غربی با طرح این ادعا مدعی شد که هیئت مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی پیشنهاد توقف غنی سازی را به صورت موقت و برگشت پذیر به مدت 6 ماه را پذیرفته است.

جنگ روانی آمریکایی‌ها در ژنو در شرایطی است که مقامات و اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده‌اند که غنی سازی خط قرمز ماست و به هیچ وجه توقف کامل و محل غنی سازی، قابل مذاکره نخواهد بود.

انتقال توام با ضرب شتم شش زندانی محکوم به اعدام به محل نامعلوم


شش تن از زندانیان اعدامی اهل سنت در زندان قزل‌حصار با حضور گارد ویژه زندان و ضرب و شتم ایشان به مکان نامعلومی منتقل شدند.

روز گذشته دوشنبه ۱۳ آبان ماه این زندانیان در پی تصمیم مسئولین زندان برای انتقال به محل دیگر دست به اعتصاب غذا زدند. اما با این حال صبح امروز گارد ویژه زندان به محل نگهداری ایشان حمله برده و ضمن ضرب و شتم، آنها را به مکان نامعلومی منتقل دادند.

حامد احمدی فرزند حبیب‌الله متولد ۱۳۶۰، کمال ملایی فرزند احمد متولد ۱۳۶۳، جمشید دهقانی فرزند خدارحم متولد ۱۳۶۴، جهانگیر دهقانی فرزند خدارحم ۱۳۶۵، صدیق محمدی فرزند حسین متولد ۱۳۶۵ و سید هادی حسینی فرزند محی الدین متولد ۱۳۶۲ شش زندانی عقیدتی اهل سنت در زندان قزل‌حصار می‌باشند که حکم ایشان در دیوان عالی کشور به تایید رسیده و خطر اجرای حکم ایشان بار‌ها از سوی محافل حقوق بشری منتشر شده است.

هرانا

یک کلاهبرداری بزرگ دیگر در دستگاه حکومت اسلامی در ایران!



Photo: ‎یک کلاهبرداری بزرگ دیگر در دستگاه حکومت اسلامی در ایران!
اینبار نوبت برادران شمقدری است.

جواد شمقدری‌، معاون وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و رئیس سابق سازمان سینمایی، مبلغ کلان ۱۶۷۰ میلیون تومان‌ از اعتبارات دولتی را از سال ۹۰ تا واپسین روزهای تحویل پستش به نام ‌کمک به مؤسسه‌ای پرداخت کرده که برادرش روح الله شمقدری مدیرعاملی آن را بر عهده دارد.
به گزارش سایت ''تابناک'جواد شمقدری در پنج نوبت کمک‌های وسیعی به مؤسسه مرآت هنر به مدیرعاملی برادرش، روح الله شمقدری کرده که در مجموع‌، ۱۶۷۰ میلیون تومان شده است. شمقدری نخستین بار در ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۰، ۱۴۰ میلیون تومان‌ و یازدهم مرداد همین سال، ۱۰۰ میلیون تومان دیگر به مؤسسه مرآت هنر کمک کرده است.
نخستین بار نام موسسه ''مرآت هنر'' در برنامه هفت برجسته شد؛ برنامه‌ای که تهیه‌کننده و کارگردان فیلم ''پایان نامه'' در آن دعوت شده بودند که از قضا ''مرآت هنر'' به مدیرعاملی برادر شمقدری تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده داشت.‎
اینبار نوبت برادران شمقدری است.

جواد شمقدری‌، معاون وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و رئیس سابق سازمان سینمایی، مبلغ کلان ۱۶۷۰ میلیون تومان‌ از اعتبارات دولتی را از سال ۹۰ تا واپسین روزهای تحویل پستش به نام ‌کمک به مؤسسه‌ای پرداخت کرده که برادرش روح الله شمقدری مدیرعاملی آن را بر عهده دارد.
به گزارش سایت ''تابناک'جواد شمقدری در پنج نوبت کمک‌های وسیعی به مؤسسه مرآت هنر به مدیرعاملی برادرش، روح الله شمقدری کرده که در مجموع‌، ۱۶۷۰ میلیون تومان شده است. شمقدری نخستین بار در ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۰، ۱۴۰ میلیون تومان‌ و یازدهم مرداد همین سال، ۱۰۰ میلیون تومان دیگر به مؤسسه مرآت هنر کمک کرده است.
نخستین بار نام موسسه ''مرآت هنر'' در برنامه هفت برجسته شد؛ برنامه‌ای که تهیه‌کننده و کارگردان فیلم ''پایان نامه'' در آن دعوت شده بودند که از قضا ''مرآت هنر'' به مدیرعاملی برادر شمقدری تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده داشت.

۱۳۹۲ آبان ۱۵, چهارشنبه

لازم است بدانید حکم استمتاع جنسی از دختر شیره خواره در اسلام را فقط خمینی صادر نکرده بلکه 15 تن از علمای شیعه هم همین حکم را عینا صادر کرده اند!


همه میدانیم که آیت الله خمینی در کتاب تحریر الوسیله حکم به حلال بودن تمام استمتاعات جنسی دختر نابالغ را به شوهرش داده غیر از دخول!
البته شاید کسان دیگری هم باشند ولی جستجوی من به همین 15 نفر ختم شد که عبارتند از :
1_روح الله خمینی 2_مصطفی خمینی 3_گلپایگانی 4_لطف الله صافی گلپایگانی 5_علی سیستانی 6_خوئی 7_محمد تقی خوئی 8_مرعشی نجفی 9_فاضل لنکرانی 10_محمد صادق روحانی 11_سید محسن حکیم 12_سید عبدالاعلی سبزواری 13_علی پناه اشتهاردی 14_ابوالحسن موسوی اصفهانی 15_یزدی 16_محمد تقی مدرسی
خمینی در فتوای خود میگوید: «جایز نیست مردی با زنش که کمتر از 9 سال دارد همخوابگی کند ولی سایر استمتاعات از جمله تفخیذ(2) و لمس به شهوت اشکالی ندارد حتی در شیر خواره!»
حال ادامه فتوای خمینی را دقت کنید که معمولا گفته نمیشود و فتوا در همینجا خاتمه می یابد.
خمینی در ادامه میگوید: حال اگر آن مرد به دختر کمتر از 9 سال دخول کرد و دختر افضا(3) نشد, بنا بر اقوی بر آن مرد هیچ چیز نیست(یعنی نه دیه هست نه کفاره) ولی اگربه دختر کمتر از 9 سال دخول کرد و او افضا شد _به این صورت که مجرای بول و حیض یا بول و غائط یکی شد_ آن دختر حرام ابدی به مرد می شود و باید دیه افضا را به او بدهد ولی در هر صورت احکام زوجیت بر آن زن بار می شود(یعنی نمیتواند با خواهرش ازدواج کند)
قسمت آخر فتوا را مشاهده کنید جالبتر است!
خمینی در ادامه میگوید: اگر آن مرد به دختر بالاتر از 9 سال دخول کرد و او افضا شد بر آن مرد حرام ابدی نمیشود و دیه هم بر او لازم نیست, اگر چه احتیاط این است که نفقه اش را تا آخر عمرش بدهد ولی اقوی این است که نفقه هم واجب نیست.
این بود فتوای خمینی و 15 تن از علمای دیگر شیعه.
در بخش بعد این فتوا را از قرآن و احادیث امامان شیعه بازکاوی می کنم.
_______________________
(1)
تحریر الوسیله,سید خمینی,ج2,ص241
مستند تحریر الوسیله,سید مصطفی خمینی,ج2,ص343
هدایه العباد,سید گلپایگانی,ج2,ص305
هدایته العباد,لطف الله صافی گلپایگانی,ج2,ص396
منهاج الصالحین,سید سیستانی,ج3,ص10
کتاب النکاح, سید خوئی,ج1 ,ص 155
شرح العروه الوثقی-نکاح, محمد تقی خوئی,ج32,ص126
منهاج المومنین,سید مرعشی,ج2,ص 208
مهذب الاحکام فی بیان الحلال والحرام,سید عبدالاعلی سبزواری, ج24, ص 73
تفصيل الشريعة في شرح تحرير الوسيلة,فاضل لنکرانی,ص22
الوجيز في الفقه الإسلامي, محمد تقی مدرسی,ص161
وسیله النجاه,سید ابوالحسن موسوی اصفهانی,ص696
العروه الوثقی, سید یزدی ,ج5,ص502
العروه الوثقی,سید محمد صادق روحانی,ج2,ص469
مدارک العروه,شیخ علی پناه اشتهاردی,ج29,ص165
مستمسک العروه,سید محسن حکیم,ج14,ص80
(2)
تفخیذ یا لاپایی نوعی رابطهٔ جنسی بدون دخول است که با فروکردن و مالیدن آلت جنسی مردانه بین ران‌های شریک جنسی دیگر انجام می‌شود.
(3)
افضا یعنی پاره شدن بافت‌های حایل میان واژن و مقعد، و یا بافت‌های میان واژن و مثانه بر اثر تجاوز جنسی.