۱۳۹۱ آبان ۱۶, سه‌شنبه

چرا میگوییم اسلام با حقوق بشر تناقض دارد ؟

یکی از دلایل ما حکم ارتداد است که به موجب آن اگر کسی چه با تحقیق مسلمان شده باشد و چه در خانواده ی مسلمان زاده شده باشد اگر به هر دلیلی از اسلام برگردد به مرگ محکوم می شود.............در دین اسلام حق آزادی عقیده و مذهب به هیچ عنوان رعایت نشده و در آیات بسیاری در قرآن افرادی که از اسلام بر میگردند به بدترین شکنجه ها توسط مسلمانها تا حد مرگ تهدید می شوند. همچنین در دنیای پس از مرگ(!) هم به سوزانده شدن و شکنجه شدن در آتش جهنم محکوم می شوند که البته خدای اسلام بسی مهربان و بخشنده است :
سوره انفال آیه 12 :
آن گاه که پروردگارت به فرشتگان وحى فرستاد که من با شما هستم پس کسانى را که ایمان آورده اند ثابت قدم دارید که به زودى در دل کسانى که کافر شده اند بیم خواهم افکند و به مؤمنان گفتیم گردن و انگشتانشان را قطع کنید کنید............من با خارج شوندگان از دین احتجاج می کنم و با شک کنندگان در دین دشمنی می نمایم

امام اول شیعیان / نهج البلاغه خطبه74............. اسلام دینی است که چون در ان وارد شوی سر آلتت را ببرند و چون از آن خارج شوی سر خود را !
عبید زاکانی / طنز پرداز .............ماده هجدهم اعلامیه جهانی حقوق بشر :
هر كس حق دارد كه از آزادي فكر وجدان و مذهب بهره مند شود . اين حق متضمن آزادي تغيير مذهب يا عقيده و نيز متضمن آزادي اظهار عقيده و ايمان ميباشد و همچنين شامل تعليمات مذهبي و اجراي مراسم ديني است . هر كس ميتواند از اين حقوق منفرداً يا اجتماعاً و به طور خصوصي يا عمومي برخوردار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر