۱۳۹۳ فروردین ۳۰, شنبه

میگن ابو طالبی جزو اونهايی كه از ديوار سفارت بالا ميرفتن نبوده اون زير ديوار وايساده بوده براشون قلاب ميگرفته بقيه برن بالا!!




اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای ابوطالبی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران بر خلاف مقررات بین المللی است درحالیکه اقدام ابوطالبی در بالارفتن از دیوار سفارت آمریکا و گروگانگیری دیپلمات های آمریکایی با رعایت کلیه قوانین بین المللی صورت گرفته است!!

سنای آمريکا خواستار ممنوعيت ورود حميد ابوطالبی به آن کشور شد.
مجلس سنای آمريکا قانونی را تصويب کرد که بر اساس آن حميد ابوطالبی سفير رژيم ايران در سازمان ملل متحد اجازه ورود به خاک آمريکا را نخواهد داشت. بر طبق اين قانون که سناتور تد کروز از ايالت تگزاس آن را پيشنهاد داده، کسانی که تروريست توصيف شدند از ورود به خاک آمريکا و خدمت در سازمان ملل متحد به عنوان سفير منع می شوند. اين قانون بايد به تأييد مجلس نمايندگان آمريکا برسد و پس از امضای آن توسط رئيس جمهور آمريکا اجرايی می شود.
رژيم ايران برای حميد ابوطالبی به عنوان سفير جديد خود در سازمان ملل متحد از آمريکا درخواست ويزا کرده است. وی در گروگانگيری سفارت آمريکا در سال 1358نقش داشته است.

۱ نظر:

  1. حمید آب طالبی یه تروریست و گروگان گیر تمام عیاره که به اتفاق معصومه ابتکار و بقیه اراذل و اوباش نقش اساسی تو گروگان گیری سفارت آمریکا تو سال 1358 داشت . آمریکا هم که اجازه ورود به خاکش رو بهش نداد حسابی کون علی گدا ( خامنه گوز ) و بقیه آخوندا تا اعماقشون سوخت . همگی یه گوز محکم و پرقدرت حواله به حضور مقام کثافت رهبری در کنید ! گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو ز !
    مرسی ار همگی !

    پاسخحذف