۱۳۹۳ فروردین ۳۰, شنبه

آخوندهای بچه باز!!!!!!


۸ نظر:

  1. این حقیقتم آویزه گوش قرار دهیم : دین افیون توده هاست . مردم مذهب زده و متعصب و کره خر و بی سواد حقشونه که آخوندای شپشوی بوگندوی حشری شهوتی آلتشون رو تا دسته و تا بیخ تو ماتحت خودشون و زن و بچشون فرو کنن تا واسه همه تاریخ درس عبرت بشه و واسه همیشه بساط دین و مذهب از سراسر جهان برچیده بشه !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما پهلوی چیها معلومه که خیلی بی صفت و بی چشم و رو تشریف دارید و گویا یادتان رفته که زمانی که پایه های قدرت حکومت کودتایی پهلوی سست بود, برای فریبکاری و گرفتن مشروعیت از توده های عوام ( و نه البته نیروهای آگاه و مترقی ),رضا قلدر با پاهای برهنه در مراسم عاشورا به سینه زنی میپرداخت. یادتان رفته که شاه خائن به حج رفت و حاج آقا شد. گویا یادتان رفته که با کمک همین آخوندها در ٢٨ مرداد ١٣٣٢ کودتا کردید و چماقداران شیخ و شاه در کنار هم و با کمک همان عوام چماقدار آخوندها و صد البته دلارهای سیا حکومت ملی دکتر مصدق را سرنگون کردید. منتهی بقول معروف شب دراز است و قلندر بیدار. مطمئن باشید همانطور که این مردم شاه را با تیپا بیرون کردند, شیخ را هم با تیپا بیرون خواهند کرد و هر دوی شما را با هم به فاضلاب تاریخ خواهند فرستاد. فعلا به خاطر حکومت آخوندی, شما ها در برزخ زباله دان تاریخ مانده اید, اما روزی که این جماعت تیپا بخورند, هر دوی شما با هم به فاضلاب تاریخ میروید و آنوقت زبان درازی برای مردم ایران یادتان میرود و ادبیات طلبکاری از مردم و "قلدری" تان در دادگاه های مردمی تبدیل به ادبیات "گه خوری" میشود.

      حذف
    2. خفه شو ! فرافکنی و بلبل زبونی و عوام فریبی و مظلوم نمایی نکن پدر سوخته مذهبی نون به نرخ روز خور دزد دیوث ! خاک زیر پای شاهنشاه آریا مهرم نیستی خاک تو سر دروازه غاری !

      حذف
  2. "خفه شو ! فرافکنی و بلبل زبونی و عوام فریبی و مظلوم نمایی نکن پدر سوخته مذهبی نون به نرخ روز خور دزد دیوث ! خاک زیر پای شاهنشاه آریا مهرم نیستی خاک تو سر دروازه غاری !"


    درست گفتی. من خاک زیر پی شاه خائن نیستم. خاک بودن, انهم خاک زیر پای زاد و رود "رضا قلدر الاشتی پالانی", فقط برازنده تو و چهار تا خایه مال پهلوی چیه امثال خودت. حرامزاده نون به نرخ روز خور, حالا تو شدی ضد مذهبی و من شدم مذهبی؟ خیال میکنی که سوابق کثیف تون از یاد ما مردم رفته؟ یادمان رفته که ٢٨ مرداد, شما دنبالچه های شعبان بی مخ در کنار چماقدارهای آخوندها, مثل طیب حاج رضایی, مشغول چماقداری بر ضد مردم بودید. انگار نه انگار که دیروز در کنار همین ارازل و اوباش مذهبی مشغول حذف و سرکوب مارکسیستها بودید؟ حالا برای من ایه های مارکس و لنین را بلغور میکنی؟ این غلط های زیادی به شماها نیامده. هر کی میگه نون و پنیر, تو ی پهلوی چی سرتو بزار بمیر. .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مظلوم نمایی نکن گوساله ! پروندتون خیلی سیاهه ! مردم پشتتون رو خالی کردن بدبختای خاک بر سر ! یه دفعه نگاه میکنین میبینین هیچ کس پشت سرتون نیست !!!!!!! پسر طیب چاقو کش که محسن رضایی دیوثه بی پدر مادر که عن دماغ ! داری دیوث بازی در میاری ! من خودم تا جایی که بتونم و از دستم بر بیاد به دشمن ترین دشمنای تو وامثال تو کمک میکنم بوزینه ! فکر کردی میام روبروت وایمیسم ؟! هر چی خوردید باید بالا بیارید ! دور فلکی یکسره بر منهج عدل است ... ! فهمیدی ؟! فکر کردی زرنگی شتر مرغ ؟! دیوث !

      حذف
  3. تقدیم به ساحت مقدس و ربوبی اهل بیت عصمت و مستراح علی الخصوص آغا امام موسی بن جق زن (ع) :
    صد دانه سید دسته به دسته * درکوی و برزن هرجا نشسته * هرسیدی هست مانند انتر * از نسل آغا موسی بن جعفر * موسی بن جعفر هفتم امام است * اهل جهاد است اهل قیام است * اما جهادش با تیغ کیر است * هر لحظه یک زن زیرش اسیراست * ذوالمعجزاتیست بسیار نادر* فرزند میکاشت میکرد صادر * مظلوم بوده چون دردمندان * سی سال بودست در بند و زندان * چون از خداوند دستور میداشت * از توی زندان فرزند میکاشت * در کنج زندان بودست جایش * ایران پراست از سگ توله هایش * در گرده پاشی ایشان مهندس * گویا که بودست کیرش وایرلس ! * زن را که میدید بیهوش میشد * کیر کلفتش درجوش میشد * سید همین است کارش تمیز است * بسیارکس کن بسیارهیزاست * بدخلق و شاکی، نامهربون است * هرلحظه فکر پستون و کون است * میراث سید یک خر دودول است * این هیز بودن ارث رسول است .
    منتخب اشعار امام اصغر کاظم (ع) در زندان – جلد سوم – قصیده 123

    پاسخحذف
  4. خبر فوری :
    آیت الاغ ملکونی امام جنده موقت شهر تبریز گوز به گور شدن و به ملکون اعلی پیوستند . ضمنا مراسم حلوا خورون ایشون به اتفاق تنی چند از مراجع پیر و خرفت قم در شب های آینده در مدرسه حیضیه قم برگزار میگردد .

    پاسخحذف
  5. کیر هر چی اسلام و اسلامیه تو کون زد اسلامی ها راحت شدین کونی ها

    پاسخحذف