۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

چرا علیرغم اعدام گسترده قاچاقچیان مواد مخدر در ایران، این مواد به طور گسترده در کشور توزیع میشود؟

همیشه این نکته برایم جالب بود که چرا با وجود اعدامهای گسترده قاچاقچیان مواد مخدر در ایران، این مواد به صورت گسترده و در انواع مختلف به راحتی در همه جا یافت میشود؟ قطعا حمل و نقل مواد مخدر نمیتواند از چشم نهادهای امنیتی رژیم اسلامی دور مانده باشد. پس میتوان این احتمال را داد که گردانندگان اصلی قاچاق م...
واد مخدر در ایران همین سربازان گمنام امام زمان در سپاه و وزارت اطلاعات هستند. کسانی هم که به نام قاچاقچی اعدام میشوند، کسانی هستند که در باند سپاه نیستند و حاکمیت با حذف آنها قصد یک دست کردن بازار پر سود مواد مخدر به نفع خویش و در دست گرفتن کامل آن را دارد. در نهایت مواد ضبط شده از قاچاقچیان اعدام شده دوباره به چرخه مصرف باز میگردد، با این تفاوت که سود آن به جیب سربازان گمنام امام زمان واریز میشود!
با جستجوی کوچکی در اینترنت میتوان به مدارک زیر برای اثبات نقش نهادهای نظامی-امنیتی رژیم اسلامی در این تجارت کثیف رسید:

-دولت آمریکا نام یکی از فرماندهان سپاه پاسداران را به لیست قاچاقچیان مواد مخدر وارد کرد. سرتیپ باغبانی متهم است که در ازای کمک به قاچاقچیان افغان، برای طالبان اسلحه و مهمات ارسال کرده است. وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای سرتیپ غلامرضا باغبانی، از فرماندهان ارشد "نیروی قدس سپاه پاسداران" را قاچاقچی مواد مخدر معرفی کرد و او را تحت تعقیب قضائی قرار داد.

-روزنامۀ تایمز در مطلبی مفصل با استناد به سخنان مقامات پیشین اطلاعاتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از نقش مرکزی سپاه پاسداران در قاچاق مواد مخدر در ایران و خارج از ایران نوشته است.

-مجله آلمانی دی ولت در شماره روز جمعه ۲۱-۰۱-۲۰۱۱ خود با استناد به یکی از تلگراف های دیپلماتیک آمریکایی که سایت "ویکیلیکس" آن را فاش کرده نوشت که ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان مواد مخدر در جهان به شمار می آید و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این قاچاق دست دارند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر