۱۳۹۱ دی ۴, دوشنبه

سخنی با تازی پرستان :

من و تو ما نیستیم، من و تو گاهی آشکار و گاهی پنهان، تا آخرین نفس علیه هم خواهیم جنگید. تو در دفاع از ادامه بردگی اسلامی تبهکار، ما علیه اسلام جنایتکار تازیان و هر چه قانون اسلامی تبهکار…تو در ستایش حسین و علی تازی جنایتکار و آدمکش، من در نکوهش بیگانه پرستی و ستایش عیسی مسیح واسطوره های ملی. تو در جستجوی آزادی زیر عبای دغل کاران، من در بازگشت هویت ملی و پاکسازی وطن از آنان. نه! من و تو …
هیچوقت ما نبودیم و نخواهیم شد. ايدئولوژي ننگین اسلامي سيستم كاست ، طبقه گرايي ، نژاد گرايي و قوم گرايي را پذيرفته است که به هزاران دليل موجه، محکوم و ناموجه است ،در همین جمهوری جنایتکار اسلامی انسان ایرانی به چندین درجه نژاد پرستانه طبقه بندی شده است .نژاد پرستی اسلامی یکی ازجنایت کارترین و ضد بشری ترین در جهان است.هر کسی خودش باید بیشتر تحقیق و کنجکاوی و ذکاوت داشته باشد و دوست و دشمن و این آدم خواران را بشناسد. اگر بخواهم همه چیز را توضیح بدهم باید یک کتاب بنویسم و در این فضای کوچک امکان طرح و بیان آن نیست…. هوشیار و بیدار باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر