۱۳۹۲ دی ۵, پنجشنبه

سرنوشت دردناک شهرام احمدی زندانی درحال اعتصاب



برادرش بهرام احمدي را اعدام کردند٬ خانواده اش در راه بازگشت از کرج به تهران تصادف کردند و مادر و خواهرش حافظه اشان را از دست داده اند٬ اکنون رژيم ميخواهد شهرام را هم اعدام کند!
روز سه شنبه در مقابل بيت رهبري چهار خانواده تحصن کرده و خواهان لغو احکام اعدام فرزندان خود شدند٬ اينها خانواده هايي هستند که بعد از تهديدات مسئولين سپاه در سنندج پيه دستگيري و اذيت و آزار را به تن ماليده و روانه تهران شده اند. قرار بود تعداد ٣۵ نفر از خانواده ها روانه تهران شوند٬ ولي سپاه در سنندج اينها را تهديد کرده و گفته اگر به تهران برويد ٬ همه دستگير ميشويد و بهمين دليل فعلا چهار خانواده آمده اند.
از جمله اعتصاب غذا کنندگان در قزل حصار شهرام احمدي است! به سرنوشت دردناک اين زندني محکوم به اعدام توجه کنيد!
شهرام برادر بهرام احمدي است٬ بهرام را رژيم جنايتکار اسلامي ۷ دي ماه ۱٣۹۱ اعدام کرد و جسدش را نيز به خانواده تحويل نداد.
بهرام را اعدام کردند و حتي اجازه ندادند ٬ خانواده اش او را بعد از مرگش ببينند او را در جايي دفن کردند و بعدا به خانواده گفتند اينجا محل دفن فرزند دلبندتان است.
مادر بهرام از اين واقعه خبر نداشت او روز ۱۲ تيرماه ۱٣۹۲ براي ملاقات دو فرزندش شهرام و بهرام احمدي به زندان رجايي شهر رفت و هنگامي که فقط شهرام بديدن او آمد پرسيد بهرام کجاست و پاسدار و زندانبان با نهايت بيرحمي گفت: اعدامش کرده ايم خبر نداري٬ او همانجا سکته کرد و بيهوش شد و در بيمارستان بود و سپس در مسير بازگشت از کرج به سنندج ماشين آنها با يک تريلي تصادف کرد موجب ضربه مغزی شدن مادر و دخترش شد و پسر ديگر اين خانواده و همسر شهرام احمدي نيز زخمي شدند.
اکنون که چند ماه از تصادف آنها می گذرد. مادر شهرام احمدي ضربه مغزی شده و حافظه اش را از دست داده ، بینایی چشم چپش را از دست داده و قسمت چپ بدنش نیز فلج شده است . خواهر شهرام نیز حافظه اش را از دست داده و نمی تواند صحبت کند و هم اکنون در بیمارستان خصوصی بستری می باشد. يک خواست شهرام طي تماسهايي که با نهادهاي مدافع حقوق انسان و از جمله کميته بين المللي عليه اعدام گرفت اين بود که ميخواست اقلا آنها را به سنندج برگردانند که خانواده هاي آنها راحت تر به ملاقات آنها بيايند.
و اکنون ميخواهند شهرام را نيز اعدام کنند. آيا دنيا چنين بيرحم است که حرفي نزند و کاري نکند.
بيت رهبري و مقامات حکومت اسلامي٬ به اعتراض و تحصن خانواده ها پاسخي نمي دهند٬ زمينه براي اعدامها فراهم شده است٬ آيا شما مردم نميتوانيد کاري بکنيد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر