۱۳۹۲ آذر ۳۰, شنبه

نائبان امام زمون سوار بر جت اختصاصی و سفر به مکه مکرمه!!!!!!!


در عکس‌هایی که اخیرا خانواده یا نزدیکان یکی از مراجع شیعه به نام محمد علی اراکی (درگذشته در سال ۱۳۷۳) منتشر کرده‌اند عکسی از وی و هم‌راهان سوار بر جت اختصاصی در سفر مکه جلب توجه می‌کند. به احتمال زیاد خانواده‌ی این روحانی (که از وی در خبر مربوطه با عنوان مرجع تقلید یاد می‌شود) در انتشار این عکس‌ها متوجه نبوده‌اند که جت اختصاصی در ایران یا در اختیار حکومت/دولت است یا در اختیار سرمایه‌دارانی که صرفا با رانت‌های دولتی به ثروت‌های نجومی دست یافته‌اند. شاید هم متوجه بوده‌اند و افکار عمومی برای‌شان اهمیتی ندارد. 
به محتویات سینی و بشقاب مسافران نگاه کنید!
 لازم دونستم توضیحی در رابطه با این عکس بدم تا سو تفاهمات برطرف بشه. متن نوشته شده کاملا با عکس مطابقت می کنه ولی اون دو بطری ویسکی که میبیند کار فتوشاپه و دلیلش هم این می باشد که ما دیدیم آغایان در هنگام عکس یادگاری بطریها رو پنهان کردند گفتیم ما خودمون رونماییش کنیم!پیروز باشید. مهدی میرآخورلو

۱ نظر:

  1. بابک زن جنده ( زنجانی ) رو فرستادن جلو و خودشون تو پنت هاوس و کاخاشون نشستن و میخورن مال امت خر حشری گوسفند بی سواد شهید پرورو عقب مونده ذهنی رو یه پیک شرابم روش و میرن مستراح خیر سر امت حزب الاغ و همیشه در صحنه آنچنان در و دیوار مستراح رو به نیت پنج تن آل عبا میارن پایین که تن عمام جاهل تو مقعد مطهرش میلرزه .

    پاسخحذف