۱۳۹۳ آبان ۲۶, دوشنبه

فیلم سنگسار انسانهای بیگناه بدستور خدایی بنام الله! (و اینگونه اسلام مغز انسان را تبدیل به پهن میکند!!!)



بسیاری از مسلمانان بنا به دلایل مختلف از جمله مدرن و امروزی و انسانی نشان دادن دین اسلام, منکر وجود حکم سنگسار در اسلام می شوند. غافل از اینکه بنابر روایات متعدد , خود محمد رواج دهنده و اعمال کننده سنگسار بوده است.

نبود آیه ای در قرآن که سنگسار را تعریف یا توصیه کند, به مدرکی تبدیل شده برای اثبات ادعاهای این گروه از مسلمانان. اما اول نگاه می کنیم به نقل قول یکی از نزدیکترین افراد به محمد یعنی عایشه.

از عایشه نقل شده است:
وقتی آیات مربوط به سنگسار نازل شده بودند، آنها را بر روی کاغذی نوشته بودند و زیر بالین من قرار داشت. بعد از وفات پیغمبر، درحالی که ما مشغول به سوگواری برای پیغمبر بودیم یک بز آن قطعه کاغذ را خورد.

(نکته جالب در اینجا و با توجه به این نقل قول این است که آیا محمد از فرمان الله سرپیچی می کرده است؟ اگر واقعا الله قرآن را بر محمد نازل کرده است, پس چرا این آیه را مخفی کرده بود و در قرآن درج نکرده است؟ )

و شاید به خاطر اثبات حرفهای عایشه عمربن خطاب در جایی نقل می کند که :

ما در کتاب قرآن که به حق بر محمد نازل شده آیه سنگسار را خواندیم و فهمیدیم . محمد سنگسار کرد و ما هم کردیم.

جابر بن عبدالله نیز نقل کرده است که: رسول الله فردی از بنو اسلم و یهودی را با زنش سنگسار کرد.

عبدالله بن عمر نیز روایت می‌کند: یک یهودی زن و مردی را از میان خودشان آورد که با هم رابطه نامشروع داشتند. پیامبر اسلام دستور داد این ۲ را در نزدیک قبرستان مسجد سنگسار کنند. الشیبانی روایت می‌کند من از عبدلله ابن ابوجعفر پرسیدم : آیا رسول خدا مجازات سنگسار را انجام می‌داد؟ ، پاسخ داد بلی، پرسیدم قبل از نزول سوره نور، یا بعد از آن، گفت نمیدانم. الشعبی روایت می‌کند بعد از اینکه علی زنی را در یک روز جمعه سنگسار کرد، گفت من او را طبق سنت رسول الله سنگسار کردم.

اما حکایت این سوره نور چیست؟ در آیات 11 و 12 این سوره مطلبی مربوط عایشه و گمانه زنی در مورد خیانت او به محمد است.
در ترجمه عربی آیه 11 و 12 سوره نور چنین می خوانیم که:
همانا کسانی که آن تهمت عظیم را (دربارهٔ یکی از زنان پیامبر) به میان آوردند، دسته‌ای از شما بودند. آن تهمت را برای خود شر مپندارید، بلکه آن برای شما خیر و مصلحت است. بر عهدهٔ هر فردی از آنها سهمی از گناه است، و آن که بخش عمدهٔ آن دروغ سازی را بر عهده داشته عذابی بزرگ دارد* چرا هنگامی که آن (تهمت) را شنیدید، مردان و زنان مومن نسبت به خودشان گمان نیک نبردند و نگفتند: این تهمتی آشکار است؟».

خلاصه داستان به نقل اهل سنت این است که عایشه یکی از همسران پیامبر هنگام بازگشت مسلمین از یک غزوه (جنگهایی که محمد شخصا در آن شرکت داشت)، در یکی از منزلها برای قضای حاجت داخل جنگلی شد، در آنجا طوق (روبند) او به زمین افتاد و مدتی دنبال آن می‌گشت و در نتیجه از قافله باز ماند و توسط صفوان که از دنبال قافله برای جمع آوری از راه ماندگان حرکت می‌کرد، با تأخیر وارد مدینه شد. به دنبال این حادثه منافقین تهمتهایی را علیه همسر پیامبر شایع کردند.

حالا آیا این آیه سنگسار را محمد بعد از اتفاق بالا نوشته است؟ و از ترس اینکه مجبور نشود طبق این آیه عایشه یا دیگر زنان خود را سنگسار کند , آن را در قرآن درج نکرده است. در کل در اینکه محمد خودش سنگسار می کرده شکی نیست و تعداد زیاد نقل قول و روایت و حدیث که در کتابهای معتبر اسلامی درج شده , همگی دلیل بر اجرای این عمل وحشیانه توسط محمد و سپس بعد از او توسط دیگران بزرگان این آیین است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر