۱۳۹۳ مهر ۲۳, چهارشنبه

گرایشات پدوفیلی محمد رسول الله به مراجع تقلید شیعیان نیز سرایت کرده!!!!!



نگاه سکسی ۱۷ تن از مراجع شیعه به دختر بچه شیرخواره !!
آیت الله محقق کابلی – روح الله خمینی -سید عبد الأعلى سبزوارى-سید علی سیستانی- شیخ محمد امین زین الدین-سید محمد رضا موسوى گلپایگانى-مرعشی نجفی-شیخ عباس قمی-سید محمد کاظم طباطبایی یزدی-سید ابوالقاسم خویی-سید ابوالحسن اصفهانی-آیت الله سید محمد تقی مدرسی-آیت الله بهجت-محمد سعید حکیم-شیخ محمد حسن نجفی-سید محمد روحانی-سید محمد صادق حسینی روحانی

منابع به زبان فارسی:
الغایة القصوى (فارسی) – للیزدی ترجمة الشیخ عباس قمی – ج ۲ – ص ۸۷

( مسئلة ۱ ) جایز نیست دخول بزوجه پیش از آنکه نه سال او تمام شده باشد چه زوجه حره باشد یا کنیز بعقد دوام یا بمتعه بلکه جایز نیست وطى کنیز خود یا محلله پیش از نه سال بلى سایر استمتاعات مثل نظر ولمس بشهوت ودر بغل گرفتن وبرآن او مالیدن در تمام اقسام مانعى ندارد هر چند شیر خوار باشد.

مجمع المسائل (فارسی) – السید الگلپایگانی – ج ۲ – ص ۱۵۹
س ۴۴۴ – اگر زوجه کمتر از نه سال داشته باشد هر گونه استمتاع از او به غیر از وطى جایز است یا خیر . ج – بلى جایز است .

نجاة العباد – إمام الخمینی- ص: ۳۶۱
مسأله ۱۱ جایز نیست وطى زن قبل از این که بالغ بشود، یعنى نه سالش تکمیل گردد و فرقى نیست بین این که دائم باشد یا صیغه و امّا بقیه کارها از قبیل بوسه زدن و در بر گرفتن و چیزهاى دیگر مانعى ندارد.تحریرالوسیله – روح الله خمینی – ج۴ ص۱۴

مساءله ۱۲ – کسیکه زوجه اى کمتر از نه سال دارد وطى او براى وى جایز نیست چه اینکه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هر چند شیرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطى کند اگر افضاء نکرده باشد بغیر از گناه چیزى بر او نیست ، و اگر کرده باشد یعنى مجراى بول و مجراى حیض او را یکى کرده باشد و یا مجراى حیض و غائط او را یکى کرده باشد تا ابد وطى او بر وى حرام مى شود، لکن در صورت دوم حکم بنابر احتیاط است و در هر حال بنا بر اقوى بخاطر افضاء از همسرى او بیرون نمى شود در نتیجه همه احکام زوجیت بر او مترتب مى شود یعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد، و نمى تواند پنجمین زن دائم بگیرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است و همچنین سایر احکام ، و بر او واجب است مادامى که آن زنده است مخارجش را بپردازد. هر چند طلاقش داده باشد، بلکه هر چند که آن زن بعد از طلاق شوهرى دیگرى انتخاب کرده باشد که بنابر احتیاط باید افضا کننده نفقه او را بدهد، بلکه این حکم خالى از قوت نیست ، و نیز بر او واجب است دیه افضا را که دیه قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف دیه مرد را با مهریه ایکه معین شده و بخاطر عقد دخول بگردنش آمده به او بدهد، و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع کند و او را افضاء نماید حرام ابدى نمى شود و دیه بگردنش نمى آید، لکن نزدیکتر به احتیاط آن است که مادامى که آن زن زنده است نفقه اش را بدهد هر چند که بنا بر اقوى واجب نیست !…..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر