۱۳۹۳ مهر ۲۲, سه‌شنبه

چرا حیوانی بنام خوک با گوشتی لذیذ در اسلام حرام میباشد؟؟؟؟؟؟؟



یکی از مضحکترین باورهای اسلامی حرام بودن برخی از مواد غذایی مانند گوشت خوک است. باوری که بخاطر دید انسان مرکزی (یعنی هر آنچکه در محیط است برای استفاده انسان آفریده شده اند.) بوجود آمده است. قرآن در ایات ( 3 سوره مائده، 115 نحل، 173 بقره و 145 سوره انعام) گوشت خوک را حرام میکند و دلیل حرام بودنش را نیز پلید بودن! و ناپاک بودن! خوک میداند. یعنی بدون هیچ دلیل بهداشتی انرا منع کرده است. ولی مسلمانان اصرار دارند بگویند بدلایل بهداشتی! الله خوک را برای ما حرام کرده است.

آیه 3 سوره مائده : برای شما مؤمنان گوشت مردار و خون و گوشت خوک و آن ذبیحهای که به نام غیر خدا کشتند.. حرام است.

ایه 145 سوره : بگو: در احکامی که به من وحی شده من چیزی را که برای خورندگان طعام حرام باشد نمییابم جز آن‌که میته باشد یا خون ریخته (جهنده) یا گوشت خوک که پلید است…

ولی ایا واقعا چنین است؟ دلایل بهداشتی که برای تحریم گوشت خوک وجود دارد بسیار کهنه است، ولی همه انها بی پایه و غیر واقعی است. در زمان گذشته بسیاری از پزشکان مانند بقراط و بوعلی سینا گوشت خوک را برای بدن انسان مفید میدانستند و این مفید بودن خوک را در زمان حاضر میتوان بروشنی مشاهده کرد که به یکی از مهمترین و پرکاربردترین مواد صنعتی در حوزه تغذیه، پزشکی، دارو، لوازم ارایشی وبهداشتی و .. تبدیل شده است. چیزی که خدای ادیان نسبت به ان کاملا نادان بوده است.

گذشته از موارد بالا پرسش اساسی اینست که اگر خوک حیوانی پلید و نجس است! اصولا چرا الله انرا افریده است؟؟ پرسشی است که باید مومنان انرا پاسخ دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر