۱۳۹۲ تیر ۴, سه‌شنبه

افشاء دروغ دیگری از رژیم :کم شدن سرعت اینترنت در زمان انتخابات امنیتی بود!

پارس دیلی نیوز- سه شنبه چهارم تیر ماه ۹۲: هر چند که تمامی کاربران اینترنت در ایران پایین آمدن سرعت اینترنت در زمان انتخابات را عمدی می دانستند اما مقامات مختلف رژیم در مصاحبه ها و سخنرانی های خود این موضوع را انکار می کردند! امروز وزیر ارتباطات رژیم منحوس اسلامی با وقاحت تمام اعلام کرد که کندی سرعت اینترنت کاملا عمدی و به دلایل امنیتی و حفظ آرامش کشور بوده است.
نگرانی و ترس رژیم اسلامی از اینترنت و فضای مجازی به حدی است که آنرا مهمترین عامل تهدید امنیت خود می داند و در حال بررسی راهکارهای است که بطور کامل امکان ارتباط مردم ایران با جهان خارج را قطع نماید.
در همین ارتباط  کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام نتیجه انتخابات ، کاربران ایرانی که طی چند روز منتهی به انتخابات نمی توانستند از سرویس های ” جی – میل” خود استفاده کنند موفق به دسترسی مجدد به این سرویس شدند!
گزارش ها و عکس های ارسالی از ناآرامی ها و اجتماعات و سرکوب های رژیم سبب شده است جمهوری اسلامی به راحتی نتواند به جنایات خود ادامه دهد به همین سبب دشمن شماره یک اینترنت در جهان به شمار می رود!
نکته تاسف برانگیز فریب چندین و چند باره مردم در این ارتباط است که اعتماد مجدد مردم به گفته های رژیم ، آنها را در دروغگویی و فریب مردم جری تر می کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر