۱۳۹۲ تیر ۴, سه‌شنبه

مزخرفات و امت در خواب کن و پخش خرافات بی سر و ته آخوندهای آدمکش !!

" نماینده " طویله مجلس : " حزب الله لبنان و حوادث سوریه را مقدمه ظهور امام زم...ان دانست " ! تف بگور پدر و مادر آدم درغگو !!!!!!!

آخوندک مزدور و جنایتکار روح الله حسینیان , حزب الله لبنان، حوادث سوریه و انقلاب ایران را یکی از نشانه‌های احتمالی ظهور "امام زمان" (لعنت الله) دانست.به گفته این آخوند مرتجع و جانی : " ظهور حضرت یقینی است٬ اما آماده‌سازی ظهورش بسته به رفتار و اعمال ما مردم ایران دارد در کتاب‌های سنی و شیعه پیامبر این مژده داده شده است." !
Photo: ‎مزخرفات و امت در خواب کن و پخش خرافات بی سر و ته آخوندهای آدمکش و عمالشان برای در قدرت ماندن و غارت اموال ملی ما !
==============================================

" نماینده " طویله مجلس : " حزب الله لبنان و حوادث سوریه را مقدمه ظهور امام زمان دانست " !         تف بگور پدر و مادر آدم درغگو !!!!!!!

آخوندک مزدور و جنایتکار روح الله حسینیان , حزب الله لبنان، حوادث سوریه و انقلاب ایران را یکی از نشانه‌های احتمالی ظهور "امام زمان" (لعنت الله) دانست.به گفته این آخوند مرتجع و جانی : " ظهور حضرت یقینی است٬ اما آماده‌سازی ظهورش بسته به رفتار و اعمال ما مردم ایران دارد در کتاب‌های سنی و شیعه پیامبر این مژده داده شده است." !‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر