۱۳۹۲ تیر ۱۰, دوشنبه

چهار اعدام دیگر در ایران- دو اعدام در ملأ عام- دستکم ۱۳ اعدام پس از انتخابات ریاست جمهوری

دو زندانی دیگر نیز بامداد یکشنبه در زندان مرکزی خرم آباد به دار آویخته شدند
حقوق بشر ایران، ۹ تیر ماه ۱۳۹۲:به گزارش رسانه‌های رسمی‌ ایران چهار زندانی بامداد یکشنبه ۹ تیر ماه در شهرهای کرج و خرم آباد اعدام شدند.
به گزارش خبرگزاری ایرنا دو پسر جوان به اتّهام تجاوز به عنف در چهار راه گلزار کرج در ملأ عام به دار آویخته شدند. دادیار شعبه شش اجرای احکام کیفری کرج به خبرنگار ایرناگفت : این دو نفر به نام های آرش مولایی و بهنام سهرابی به ترتیب ۲۰ و ۲۴ ساله به جرم تجاوز به عنف با تایید و تنفیض رای صادره از سوی رییس قوه قضاییه به اعدام محکوم شده بودند.
ˈسامان قاضی زادهˈافزود: این افراد در شهریور ماه سال ۹۰ مرتکب تجاوز و آزار و اذیت یک زن و یک دختر جوان در استان البرز شده بودند
به گزارش واحد مرکزی خبر دو زندانی دیگر نیز بامداد یکشنبه در زندان مرکزی خرم آباد به دار آویخته شدند.اتّهام این دو زندانی که هویتشان مشخص نیست حمل و نگهداری ۲ کیلو و ۱۸۹ گرم مواد مخدر شیشه اعلام شده است.
بدین ترتیب فقط بر اساس گزارش رسانه‌های رسمی‌ ایران، ۱۳ نفر در دو هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری در شهر‌های مختلف ایران اعدام شده اند.
Photo: A prisoner has been hanged in public in Ahwaz

A prisoner has been hanged in public in Ahwaz charged with drug trafficking.

According to a report by Human Rights Activists News Agency (HRANA), Hoseyn Tukan a prisoner who was charged with drug trafficking has been hanged from a crane in Salman Farsi square of Ahwaz today morning at 8 o’clock.

HRANA

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر