۱۳۹۲ تیر ۳۰, یکشنبه

نظام کثیف اسلامی و مردم ایران

نظام کثیف اسلامی چنان مردم ایران را در تنگنا قرار داده است که ایرانیان به قیمت مرگ هم که شده حاضرند از کشور خود خارج شده و خفت و خاری پناهندگی را قبول کنند کشوری که میتواند به پیشرفته ترین کشور جهان تبدیل شود ولی با نظام اسلامی و قوانین ارت...جاعی قرانی به بد بخت ترین کشور جهان تبدیل شده است و امروزه ایران را که روزی در کنار کشورهای غربی بحساب می آوردند امروزه به لطف اسلام در کنار کشورهای گرسنه و عقب مانده شمارش میشود .............................................


پناهجویان ساکن جزیره "نائورو" که اکثرا ملیت ایرانی دارند در اعتراض به قوانین سخت‌گیرانه پناهندگی در استرالیا دست به شورش زدند. شورشی که با حضور پلیس و نیروهای محلی سرکوب شد و چندین زخمی برجا گذاشت.
صدها تن از پناهجویان متقاضی پناهندگی در استرالیا شامگاه جمعه (۱۹ ژوئیه/۲۸ تیرماه) در اردوگاه پناهندگی جزیره "نائورو" دست به شورش زدند. این پناهجویان که بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه اکثرا ملیت ایرانی دارند، در اعتراض به قوانین تازه‌ی سخت‌گیرانه پناهندگی در استرالیا و تاخیر در رسیدگی به پرونده‌های خود شورش کردند.

مقامات استرالیا روز جمعه اعلام کردند که برای افرادی که به طور غیرقانونی و با قایق وارد خاک استرالیا می‌شوند، از این‌ پس دیگر پرونده تشکیل نخواهد شد و آن‌ها برای اقامت دایمی به "پاپوآ گینه نو" (واقع در اقیانوس آرام و قاره اقیانوسیه) فرستاده خواهند شد.

 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر