۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

ای آخوند فاسد الاخلاق ، بی حجابی زن فساد آور نیست بلکه ترویج فکر تو فساد آور است!

پارس دیلی نیوز- چهارشنبه نوزدهم تیر ۹۲:  سلطان شکر ؛ناصر مکارم شیرازی ؛ در دیدار دست‌اندرکاران مؤسسه فرهنگی حجاب ریحانة النبی، با بیان این‌که «حجاب یک وظیفه اسلامی و جزو ضروریات دین است که در آیات قرآن و روایات اسلامی مکرراً آمده است» تأکید کرد: کار به جایی رسیده که دوست و دشمن می‌دانند که حجاب جزو برنامه‌های اسلامی است به همین دلیل دشمنان اسلام روی آن خیلی حساسیت نشان می‌دهند.
او با تأکید بر این‌ که «امروز مساله بی‌حجابی و بدحجابی افزون بر آثار و تبعات منفی آن تبدیل به مساله سیاسی شده است» اظهار کرد: تصور دشمنان نظام این است که با رواج بی‌حجابی ضربه کاری را بر پیکره نظام وارد کنند، اما ما معتقدیم اگر بی‌حجابی را برطرف کنیم نظام را حفظ و تقویت کرده‌ایم.
سلطان شکر با بیان این‌ که «بدحجابی و بی‌حجابی و برهنگی دامنه فساد اخلاقی در جامعه را گسترده می‌کند و منجر به طلاق‌ها و جدایی‌ها و خیانت‌های ناموسی و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود» تصریح کرد: بی‌حجابی بنیان خانواده‌ها را متزلزل می‌کند، باید حجاب را به‌عنوان یک وظیفه اجتماعی دنبال کنیم و جلوی بدحجابی و بی‌حجابی و برهنگی را بگیریم.
آخوند مکارم شیرازی گفت:‌ بعضی‌ها تبلیغ می‌کنند که با زور نمی‌شود حجاب را تبلیغ کرد؛ ‌در حالی که برنامه‌های شما نشان می‌دهد که با برنامه جلو آمده‌اید و نقاط آسیب‌پذیر هدف قرار گرفته‌اند.
او ادامه داد: باید در فضای جدید که بحمدالله فضای آماده‌تری است بتوانیم جبران بکنیم؛‌ بنده با رییس‌جمهور منتخب صحبت و تأکید کردم مسائل اخلاقی را که به نظر می‌رسد رها شده از این حالت خارج کنید.
تکیه بر حجاب و فشار به زنان ، برای رعایت پوشش مد نظر آخوندها ، در حالی ادامه دارد که آخوندهای حاکم و اکثریت آخوندها ، زن را تنها وسیله ای برای کسب لذت مردان می دانند و با آوردن آیات و روایت فراوان زنان را پاداشی برای مومنین در آخرت می شمارند.
تلاش برای خانه نشین کردن زنان جامعه و ممانعت از حق خواهی آنها ، سالهاست به شکل فزاینده ای در قالب رعایت حجاب و عفاف در حکومت اسلامی ترویج می شود و حجاب بعنوان پاشنه آشیل حکومت اسلامی است که در صورت عدم التزام زنان به رعایت این مفسده تبلیغی آخوندها ، پایه های حکومت آخوندی به لرزه می افتد.
چیزی که آخوندهای فاسد الاخلاق و فسیل المغز نمی توانند آنرا درک کنند و یا آنرا می فهمند اما مخاطبان خود را موجودات نادان می پندارند این است که  آن چه سبب طلاق ها و جدایی ها و خیانت های ناموسی و … می شود بی حجابی نیست بلکه کلیه این مفاسد از تبعات سیاست های جمهوری اسلامی و بویژه گسترش فقر و محرومیت زنان از حقوق اجتماعی است.
زنی که توان اقتصادی داشته و امکان گذران یک زندگی سالم و آبرومند را دارد ، هیچگاه تن به خود فروشی نمی دهد و مردی که در فساد ناشی از مواد مخدر و مشکلات مالی نباشد چوب حراج به ناموس خود نمی زند.
حکومتی که روز به روز حق زن را محدود و استقلال مالی او را نابود می کند چگونه انتظار دارد که با پوشاندن زن ، مشکلات اجتماعی ناشی از فقر برطرف گردد.
اگر آخوند مکارم شیرازی و سایر آخوندهای فاسد ، آمار فحشا در جوامع آزاد که زنان در نوع پوشش مختار هستند را با جامعه به اصطلاح ارزشی حکومت منفور اسلامی مقایسه کنند خود به خوبی در میابند که پوشش فساد آور نیست بلکه افکار این مرتجعان است که فساد را به جامعه می آورد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر