۱۳۹۲ تیر ۲۸, جمعه

تجمع سینماگران در مقابل خانه سینما :

 
ایلنا: تجمع معترضین به تعطیلی خانه سینما از صبح امروز (۲۷ تیرماه)در مقابل خانه سینما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمع کثیری که نزدیک به ۱۵۰۰ نفر می‌شدند از صنوف مختلف سینمایی آرام آرام و از ساعت ۸ ...صبح امروز درمقابل خانه سینما و در اعتراض به پلمپ خانه سینما توسط وزارت ارشاد جمع شده‌اند.

محمدمهدی عسگرپور در این تجمع با اشاره به وضعیت امروز خانه سینما گفت: من از همه شما که امروز اینجا آمده‌اید تشکر می‌کنم و قرار است آرامش خود را حفظ کنیم. برای پلمپ این خانه بیش از ۵ ساعت آن‌ها وقت صرف کردند اما همه ما می‌دانیم پلمپ این خانه غیرقانونی بوده است. آقایان پرویز پرستویی و فرهاد توحیدی برای مذاکره به ارشاد رفته‌اند. باید بشنویم و ببنیم نتیجه مذاکرات آن‌ها چه شده است.
Photo: ‎تجمع سینماگران در مقابل خانه سینما :

ایلنا: تجمع معترضین به تعطیلی خانه سینما از صبح امروز (۲۷ تیرماه)در مقابل خانه سینما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمع کثیری که نزدیک به ۱۵۰۰ نفر می‌شدند از صنوف مختلف سینمایی آرام آرام و از ساعت ۸ صبح امروز درمقابل خانه سینما و در اعتراض به پلمپ خانه سینما توسط وزارت ارشاد جمع شده‌اند.

محمدمهدی عسگرپور در این تجمع با اشاره به وضعیت امروز خانه سینما گفت: من از همه شما که امروز اینجا آمده‌اید تشکر می‌کنم و قرار است آرامش خود را حفظ کنیم. برای پلمپ این خانه بیش از ۵ ساعت آن‌ها وقت صرف کردند اما همه ما می‌دانیم پلمپ این خانه غیرقانونی بوده است. آقایان پرویز پرستویی و فرهاد توحیدی برای مذاکره به ارشاد رفته‌اند. باید بشنویم و ببنیم نتیجه مذاکرات آن‌ها چه شده است.‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر