۱۳۹۲ مهر ۷, یکشنبه

بازهم فاجعه ای بزرگ به دست ملاهای خونخوار:بزرگ‌ترین حوزه علمیه خاورمیانه در رشت 25 میلیارد خرج برداشت



به گزارش رشت پرس، بزرگ‌ترین حوزه علمیه خاورمیانه با در رشت در حالی افتتاح شد که 25میلیارد تومان هزینه برجای گذاشت.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران در حاشیه مراسم افتتاح به تسنیم گفته است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از این مبلغ را برای ساخت حوزه علمیه بین‌المللی امیرالمومنین رشت کمک کرده است....

به گفته سردار سید ضیاءالدین حزنی، دوهزار و800 مسجد در کشور تا کنون با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء احداث شده و سه هزار و100 مسجد دیگر با کمک مالی این قرارگاه در حال احداث است.

او آمادگی قرارگاه قرب کوثر را برای کمک به احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه علمیه به مدارس علمیه در سراسر کشور اعلام کرد و گفت که آماده اند از تلاش‌های فرهنگی در حوزه «اشاعه و ترویج اسلام ناب محمدی» حمایت ‌کنند.

حوزه علمیه جدید رشت با مساحت 40 هکتار با زیربنای 71 هزار مترمربع در 4 طبقه احداث شده است. فاز نخست این حوزه 300 طلبه شامل 150 طلبه داخلی و 150 طلبه خارجی را پذیرش می‌کند.
گزارش رشت پرس می‌افزاید که گیلان به ویژه رشت دارای حوزه‌های علمیه با قدمت 100 ساله است که امکانات زیستی و تحصیلی برخی از آن‌ها در آستانه تخریب قرار دارد و تعدادی نیز قابل استفاده نیست.

کمک یک میلیارد تومانی سپاه به حوزه علمیه رشت

ضیاءالدین حزنی٬ فرمانده قراراگاه «قرب کوثر» سپاه پاسداران از کمک یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی این نیرو به حوزه علمیه بین‌المللی «امیرالمومنین» شهر رشت خبر داد.

آقای حزنی این مطلب را روز پنجشنبه (چهارم مهر) در حاشیه افتتاح حوزه علمیه بین‌المللی «امیرالمومنین» که بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان اسلام محسوب می‌شود٬ بیان کرده است.

وی افزوده که «این قرارگاه آمادگی کمک به احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه علمیه به مدارس علمیه در سراسر کشور را دارد.»

فرمانده قراراگاه «قرب کوثر» همچنین اضافه کرده که تا کنون «دو هزار و ۸۰۰ مسجد در کشور با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء احداث شده است.»

به گفته وی در حال حاضر سه هزار و ۱۰۰ مسجد دیگر با کمک مالی قرارگاه در حال احداث است.
See More

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر