۱۳۹۲ شهریور ۱۸, دوشنبه

گزارشی از وضعیت حسین رونقی ملکی پس از شکستن اعتصاب غذا و ادامه اعتصاب درمان در زندان :

گزارش ها حکایت از وخامت اوضاع جسمی حسین رونقی دارد ، وی پس از 28 روز اعتصاب غذا و ادامه اعتصاب درمان در زندان د...ر شرایط نامساعدی قرار گرفته است .

خونریزی و مشکل گوارشی در کنار خونریزی و عفونت کلیوی وضعیت جسمی وی را وخیمتر کرده است .

با با وجود ضعف جسمانی شدید جسین رونقی و نبود رژیم غذای مناسب و امکانات کافی در زندان ، مسئولان دادستانی ، اطلاعات سپاه و زندان اوین نسبت به حال حسین رونقی که در وضعیت هشدار قرار دارد بی توجهی می کنند .

از دوستان فعال در عرصه رسانه و حقوق بشر درخواست داریم نسبت به شرایط حسین رونقی پس از شکستن اعتصاب غذا و ادامه اعتصاب درمان وی در زندان بی تفاوت نباشند چرا که سکوت ما و بی توجهی مسئولان می تواند فاجعه ای به بار بیاورد .

 
Photo: ‎گزارشی از وضعیت حسین رونقی ملکی پس از شکستن اعتصاب غذا و ادامه اعتصاب درمان در زندان : 

https://www.facebook.com/zendani.siasi

گزارش ها حکایت از وخامت اوضاع جسمی حسین رونقی دارد ، وی پس از 28 روز اعتصاب غذا و ادامه اعتصاب درمان در زندان در شرایط نامساعدی قرار گرفته است .

خونریزی و مشکل گوارشی در کنار خونریزی و عفونت کلیوی وضعیت جسمی وی را وخیمتر کرده است .

 با   با وجود ضعف جسمانی شدید جسین رونقی و نبود رژیم غذای مناسب و امکانات کافی در زندان ، مسئولان دادستانی ، اطلاعات سپاه و زندان اوین نسبت به حال حسین رونقی که در وضعیت هشدار قرار دارد بی توجهی می کنند . 

از دوستان فعال در عرصه رسانه و حقوق بشر درخواست داریم نسبت به شرایط حسین رونقی پس از شکستن اعتصاب غذا و ادامه اعتصاب درمان وی در زندان بی تفاوت نباشند چرا که سکوت ما و بی توجهی مسئولان می تواند فاجعه ای به بار بیاورد .‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر