۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

چگونه ممکن است دست نشانده بیت رهبری بدون اجازه آغا خود را حامی منافع ملت بداند؟



رئیس جمهوری که خود را برگزیده ملت میداند باید جرات و شهامت لازم را در جهت حفظ منافع ملت در خود داشته باشد. اگر روحانی منافع ملت را در نظر داشت، و قصد پاسخگویی به خ...واست واقعی مردم ایران و جهان را داشت، باید از اراده و خواست مردم مبنی بر غنی سازی هسته ای چنان سخن میگفت که اگر به آن نرسند جان به جان آفرین تسلیم نمیکنند و یا آنکه نان روزانه شان بدان بستگی ندارد.

جریانات هسته ای بجز سیه روزی و تیره بختی چیزی دیگری برای ایرانیان در بر نداشته است و شرایط را هر چه بیشتر سخت و دشوار کرده است.

چه میشد اگر روحانی حقیقت را بزبان میآورد که دست یابی به تکنولوژی هسته ای و فن آوری غنی سازی در نظر اقتصاد دانهای مستقل داخلی و خارجی، تهی از توجیه اقتصادی است و به زیان و ضرر ملت ایران است؟

گویا جناب رئیس جمهور برغم میل درونی، از ابراز واقعیات پشت پرده جمهوری اسلامی اجتناب ورزید. شاید، مبادا که از "اختیار تامی " که "رهبر معظم انقلاب " بوی اهدا کرده بود سوء استفاده نموده و سبب رنجش حضرت ولایت را فراهم آورد.

البته نه حسن روحانی بلکه هر رئیس جمهور دیگری باید هراس رهبر و ولایت پرستان را در دل داشته باشند!
سخن گفتن از منافع ملت ایران؟
وای چه مصیبتی!!

جواب آیت الله های قم و بیت رهبری را چگونه می بایست می داد؟
چگونه ممکن است دست نشانده بیت رهبری بدون اجازه آغا خود را حامی منافع ملت بداند؟

شاید هم روحانی هراس کفن پوشان و قمه زنان را در دل گرفته بود و یا شاید هم هراسش از چند تن کفش پرتاب کننان بیشتر از رای دهندگان خموش و بی مسئولیت ایرانی بود!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر