۱۳۹۲ مرداد ۲۵, جمعه

چند جمله تاریخی از این اشغالگر که جدیدا شده است رییس جمهور سیستم اشغالگر آخوندی که میگویند رنگ او هم بنفش است

در وزارت دادگستری آقای پورمحمدی، من خوشحال شدم ...از پذیرش ایشان نه به دلیل توانمندی ایشان برای این وزارت که هماهنگی سه قوه را فراهم کند، بلکه در زمینه تامین عدالت و مبارزه با فساد مطمئن بودم کمک خوبی برای دولت خواهد بود.

من به دستگاه امنیتی کشورم اعتماد دارم. آنها هم به خود من و هم به نمایندگان ویژه من اطمینان داده اند که هیچ یک از وزیران پیشنهادی نه فقط از نظر امنیتی، بلکه از نظر اخلاقی و مالی هم هیچ مساله قابل ذکری ندارند.

عده‌ای اردوکشی خیابانی کردند و عده‌ای دیگر کهریزک درست کردند. همه می‌دانیم کارهای بسیار ناپسندی صورت گرفت.

به نظامیان مصر تذکر دهم که ملت بزرگ مصر ملتی بزرگ و آزادی خواه است، او را سرکوب نکنید. راه مردم راه دموکراسی و اسلام است و همه جهانیان باید به خواست مردم مصر احترام بگذارند. << تذکر >> منظور از مردم مصر همان اخوان المسلمین عزیزشان است که پول های ملت ایران سالهاست خرج این قبیل قماش می شود )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر