۱۳۹۲ مهر ۲۱, یکشنبه

روباه بنفش در نیویورک از شاهنامه میخواند و در تهران مالکیت ایرانزمین را به امام زمان موهومش وعده میدهد!!!!!!!!


روباه بنفش، آخوند حسن روحانی: ایران اسلامی متعلق به امام زمان است!!!

بنا برگزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور حکومت اسلامی گفت: »»‌ کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، متعلق به امام زمان(عج) است و ما امید داریم که خادم کوچکی برای آن حضرت باشیم. ««!!!
لینک منبع گزارش فوق در پایین آورده شده است.

امّا در پاسخ به این ایرانی تازی پرست و خائن به ایران زمین باید گفت:
بسیاری از نویسندگان و محققان تاریخ اسلام در کتب متعددی به موهوم بودن امام دوازدهم شیعیان دوازده امامی اشاره کرده و به آن پرداخته اند، از آن جمله دو کتاب » شیعه گری و امام زمان «‌ از دکتر مسعود انصاری و » مهدی بیا « از دکتر لطف الله روزبهانی می باشند که با استناد به اسناد و متون قوی و اساسی اسلامی ثابت کرده اند که موجودی به نام “امام زمان” ابدا وجود خارجی نداشته است زیرا امام یازدهم شیعیان حسن عسکری بدلیل عقیم بودن اصلن فرزندی از هیچ یک از زنان خود نداشته تا که بخواهد امام دوازدهمی متولد شده و وجود خارجی داشته باشد. در واقع این شخص خیالی به نام مهدی موعود و یا امام زمان فقط ساخته و پرداخته افکار پلید مشتی شیاد فرصت طلب همانند همین روباه بنفش در قرن ها پیش بوده که از این راه در پی سود جویی و فریب افکار عمومی پیروان این فرقه از اسلام بوده اند.

بعنوان مثال موارد پژوهشی در کتاب شیعه گری و امام زمان به گونه آشکار تئوری شیعه گری، افسانه امام زمان سازی، رویدادهای راستین تاریخ اسلام را که بوسیله آخوندهای شیعه گری دگردیسی شده و خرافاتی را که در تار و پود نهاد شیعه گری و امام زمان سازی به کار رفته، بر پایه صدها بنمایه توانگری که بوسیله تاریخ نویسان نامدار عرب و غیر عرب نگارش شده، ژرف یابی کرده و نشان می دهد که چگونه ملایان و آخوندهای شیعه گری به منظور تأمین منافع فردی و طبقاتی خود، ملت هوشمند و خردسرشت ایران، بنیانگذار تمدن جهانی را با مشتی تئوری های دروغین و نابخردانه افسون و آنها را به ژرفای واپسگرایی و فروافتادگی واژگون کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر