۱۳۹۲ مهر ۲۷, شنبه

ملاقات نعیمه اشراقی با عمام راحل!!!

1010294_495605013863416_920206840_n


نعیمه اشراقی نوه آیت الله خمینی :جوک امام خمينى!!اى پاسداران بيوه شهدا را بگيريد اى كاش من يك پاسدار بودم!!!

سرکار خانم نعیمه اشراقی! این جمله ای که در فیسبوک تان نوشته اید تهوع آور است این اسمش طنز نیست، جوک نیست. آنچه شما نوشته اید یعنی درست زمانی که برادران خودم و برادرها و پدرهای بسیاری دیگر در جنگ بودند چنین جوکی در بیت «حضرت امام» گفته می شد. این روزها چون بازار خاطره نویسی و مبرا سازیِ «امام» داغ است این یکی را ضمیر ناخودآگاه تان پرده برداری کرده است. با همه چیز نمی توان شوخی کرد.
جمله نعیمه اشراقی نوه آیت الله خمینی در صفحه فیسبوک شان:
«جوك ديگرى را كه براى امام تعريف كرديم و هميشه به شوخى ياد مى كردند اين بود : امام خمينى :اى پاسداران بيوه شهدا را بگيريد اى كاش من يك پاسدار بودم»

۱ نظر:

  1. فقط ممه های نعیمه رو موقعی که خرد سال بوده لمس نکرده !! عمام راحل ( سنده ) با آلت مبارکشون برطبق نص صریح توضیح المسایل که خودشون نوشتن (( ران های )) نععیمه کوچولو رو هم مورد لطف و مرحمت خودشون قرار دادن !! دوستان دقت کنین که خدایی نکرده سو تعبیر نشه !!

    پاسخحذف