۱۳۹۲ مهر ۲۹, دوشنبه

آیا کسی از خویشتن تاکنون این پرسش را نموده است که چه عللی هایی منجر به این شد، که یک آخوند روضه خوان پنج تومانی به چنین ثروت و قدرتی دست یابد ؟


آخوندها سمبل دریوزگی ، رذالت، شقاوت و عقب ماندگی هستند. آنها در قرن بیست و یکم موفق شده اند ملت 75 میلیونی ایران را که سابقه تاریخی چند هزار ساله دارد، مانند ویروسی با اندیشه استبدا زده خود آلوده سازند
این بدین معناست که این دشمنان مدرنیته تنها و تنها می توانند با رذالت و دریوزگی، سرکوب و کشتار شقاوت بار خود، به زندگی ننگین شان ادامه بدهند و برای تغذیه خواسته های مستهجن خویشتن از هر وسیله ای که بتوانند بهره بگیرند. این شگفت اور نیست که این جانوران برای رونق دادن به این ضنعت و حرفه کثیف خود از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های عصر کنونی بهره می گیرند و در توجیه کاربرد این تکنولوژی، آیات قران خود را پرچم قرار می دهند و این چرندیات را بطور سیستماتیک به خورد بخش اعطمی از مردم اسیر و در جهل نگه داشته ایران و دیگر کشورهای منطقه می دهند.
چهره اصلی مذهب در طول تاریخ همواره ایجاد زمینه هایی برای رونق و هنگفت ثروت برای صاحبان اصلی خود در هردوره ای از تاریخ بشر بوده است.

نمودش را می توان اکنون بطور آشکار در ایران مشاهده نماییم. شخصی بنام علی خامنه ای که تا دیروز روضه خوان پنچ تومانی بوده است. با در یوزگی و رذالت قدرت سیاسی را در چنگ می گیرد. و برای تمکین خواسته هایش با اعمال سیاست های غلط و چپاولگرانه خود نه تنها زیرساختارهای اساسی کشور را به مرز نابودی کشانده است، بلکه برای ادامه حیات خود و کلانش از هیچ جنایت دیگری برخوردار نیست.
میلیاردها دلار از درآمد افسانه نفت را در دو دهه گذشته به حساب خود و خواندانش در بانگهای خارجی واریز نموده است. بهتری قصرها را برای خود و خانواده اش ساخته است. فرزندش مانند مالک ایران بدون اینکه از کسی سئوالی بنماید. میلیارد ها دلار از حساب دولت برای خودش برمی دارد. و این قصه سر داراز دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر