۱۳۹۲ مهر ۱۳, شنبه

تعریف حسن روحانی (برای طرفداران این ملای روباه صفت)!!!!!!

 
 
حسن روحانی :::: نخستین کسی که به خمینی ""امام"" گفت

حسن روحانی:::: نخستین مسوول تصفیه هزاران میهنپرست ارتشی

حسن روحانی::::فرمان دهنده حمله به کوی دانشگاه در همکاری با لباس شخصیها...

حسن روحانی::::جعل کننده مدرک دکترا

.................................................

حسن روحانی (کلاه گشاد ج ا با عبای شکلاتی همانند دوم خرداد 76 بر سر ایرانیان)در آبان 1356 در مراسم ختم مصطفی خمینی در مسجد ارک تهران برای نخستین بار لقب """"امام"""" را برای خمینی به کار برد و پس از آنکه تحت تعقیب ساواک قرار گرفت، به توصیه بهشتی و مطهری از کشور خارج شد و مدتی نیز آن‌سوی مرزها به سخنرانی و تبلیغ برای دانشجویان خارج از کشور پرداخت و پس از تبعید خمینی به فرانسه، به جمع یاران همراه او پیوست.

حسن روحانی پس از انقلاب در اولین اقدام در سال 58، به ساماندهی وضعیت ارتش و پادگان‌های نظامی پرداخت

عضویت و ریاست شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما از سال 1359 تا سال 1362 از دیگر مسئولیت‌های وی پس از انقلاب بوده است.

روحانی در دوران جنگ مسئولیتهای متعددی از جمله عضویت در شورایعالی دفاع، عضویت در شورایعالی پشتیبانی جنگ، معاونت فرماندهی جنگ، ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و فرماندهی پدافند هوایی کل کشور را برعهده داشت و بین سال‌های 1367 تا 1368 نیز به معاونت جانشین فرماندهی کل قوا منصوب شد.

روحانی پس از بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی و تشکیل نهاد شورایعالی امنیت ملی , سمت نمایندگی خامنه ای در این شورا را بر عهده گرفت(تا کنون) و 13 سال نیز به عنوان مشاور امنیت ملی رؤسای جمهور سابق انجام وظیفه کرده است.

وی از سال 1370 به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد و تاکنون نیز در این سمت فعالیت دارد و علاوه بر ریاست کمیسیون سیاسی و امنیتی و دفاعی مجمع، ریاست مرکز تحقیقات استرتژیک این نهاد نیز بر عهده اوست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر