۱۳۹۲ فروردین ۲۶, دوشنبه

معرفی یکی از بزرگترین عوامل اطلاعاتی و امنیتی دخیل در فساد مالی در حکومت ننگین اسلامی ولایت فقیه!

اکبر خوش کوشک، ملقب به "فرنگی کار" از اعضای اصلی تیم ترور خارج از کشور وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بود که پس از مرگ سعید امامی، برای مدتی بازداشت ش...د و به همکاری با اسرائیل اعتراف کرد؛ اعترافاتی که هرگز پخش نشد اما فیلم شکنجه های همسر سعید امامی، در ادامه پروژه اسرائیلی معرفی کردن قتل ها در سطح وسیعی منتشر شد.

او پس از آزادی، کماکان به فعالیت های اقصادی ادامه داده و همانطور که خود گفته هم اکنون در موسسه مالی اعتباری توسعه فعالیت می کند.

سایت "نه زیستن؛ نه مردن" درباره فعالیت ها و سوابق اکبر خوش کوشک نوشته است: "اکبر خوش‌کوشک هنگامی که در جوخه‌‌های ترور نظام در اروپا سازماندهی شد با اشاره به سابقه‌اش در کشتی فرنگی، اذعان می‌کرد که «فرنگی‌کار» است! می‌گویند وی در ترور فریدون فرخزاد و بمب‌گذاری در حرم امام رضا و... شرکت داشته‌‌ است. اشتهار او به دست داشتن در تروریسم بین‌المللی تا آن‌جا بود که در دهه ۹۰ دولت کانادا یکی از دلایلی را که براساس آن به تقاضای پناهندگی منصور آهنی مأمور وزارت اطلاعات در ونکوور کانادا جواب منفی داد «داشتن عکس مشترک با تروریست معروف اکبر خوش‌کوشک در شهر رم» بود. نکته جالب توجه آن که ماهیت اکبر‌خوش کوشک برای سرویس‌های امنیتی اروپایی و آمریکایی نیز مشخص بود، اما اقدامی برای دستگیری او به عمل نیاورده بودند. اکبر خوش‌کوشک در سیستم سرکوب رژیم، به پاس بیرحمی‌ای که در مقابله با مخالفان نظام به خرج می‌داد، ارتقاء یافت و علاوه بر مسئولیت‌یافتن در ترورهای خارج از کشور به سمت مشاور عملیاتی وزیر اطلاعات در دوران فلاحیان رسید".

این سایت درباره فعالیت های اقتصادی خوش کوشک هم می نویسد: "در دهه هفتاد و در اوج فعالیت‌های اقتصادی وزارت اطلاعات او و جواد خجسته باقرزاده برادر زن خامنه‌ای همراه با برادران افراشته بطور غیرقانونی موبایل از دوبی وارد کرده و در بازار آزاد می‌فروختند... خوش‌کوشک سپس زمینی را به مدد حمایت دستگاه اطلاعاتی و به زور در بالای خیابان پاسداران تصاحب کرد و با کلاهبرداری از این و آن به ساخت و ساز در آن مشغول شد و برای آنکه کسی جرأت نکند به او چپ نگاه کند دو طبقه از ساختمان مزبور را به سعید امامی و مصطفی‌ کاظمی که از مسئولان اصلی دستگاه امنیتی و سرکوب بودند اجاره داد و در طبقه‌ی دیگرش خودش زندگی می‌کرد. به این ترتیب سه نفر از مهره‌های اصلی قتل‌های زنجیره‌ای همسایه هم بودند و در یک مجتمع زندگی می‌کردند".

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر