۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

هویت گمشده ،چراايرانیان از بن و ريشه خود آگاه نيستند!

چه شد که اینگونه خوار و فرومایه گشتیم و در برابر بی حرمتی ها و لجن مال شدن اندیشه و فرهنگمان (که سراسر مهرورزی و همازوری بوده و پهلوانانی چون رستم،بابک خرمدین،آرش،سندباد،ابومسلم،کاوه و…داشتیم ) ،چنین سرافکنده و بی مایه سر در گریبان برده و سکوت اختیار میکنیم؟
یارانی دلیل این بی مایگی نزد ایرانیان را جویا بودند.بایداینگونه عنوان کردکه ریشه های این بی صفتی را در فراموش کردن بن و ریشه پارسی و سرمشق قراردادن عده ای تازی شکمباره بیابانگرد که بزرگترین خدمتشان به ایرانیان به کنیزی گرفتن زنانشان و از دم تیغ گزراندن مردانشان بوده،دانسته است. روی سخن با تو دوست اسلام باور است که می دانم همچون گذشته سیل دشنام های رکیک و در خور خود را روانه ام خواهی کرد، سوال اینجاست آیا کسی که خود را شیعه علی و حسین تازی میداند و آنان را تا مقام خدایی بالا میبرد و شجاعت و دلاوریشان را می ستاید چگونه است که چنین بی مایگی را بر می تابد و خم بر ابروان نمی آورد؟ که اگر سرمشقی دروغین را نگذیده بودید چنین بی آبرو نمی بودید و چنین گستاخانه فحاشی نمیکردید.
تازيان و به دنباله آنها سرسپردگانشان که بدبختانه گروهی از آنان شناسنامه ايرانی نيز دارند و در ايران زاده شده اند ولی به هيچ رو نميتوان آنها را ايرانی دانست٬ انچنان تازشهای سهمگينی به فرهنگ و نژاد و گذشته ايرانی کرده اند که شايد عده بسيار کمی باشند که گذشته پرفر و شکوه و فرهنگ پرفروغش را که روزی با گستردگی هرچه بيشتر در پهنه گيتی پرتوافشانی ميکرد٬ بشناسند و از بن و ريشه خود آگاه باشد. زيرا تاکنون چنين پزيرفته اند که:
- آموزندترين و بهترين نوشته قرآن است که اگر همه مردم روی کره زمين گرد هم آيند و دست به دست هم دهند٬ نخواهند توانست يک واژه يا فراز آنزا بنويسند در آن همه چيز يافت ميشود و از آهن و از اتم هم سخن گفته شده است.
- زيباترين و شيواترين و توانا ترين سخنها نهج البلاغه و نهج الفصاحه (بايد دانست که نهج البلاغه از آخوندی به نام رضی است و نهج الفصاحه دزدیده شده از مينو خرد و ديگر نوشته های فرهنگی ايران است که نخستين را از علی و دومی را از محمد میدانند).
- سرور آزادگان علی است
- دلاورترين مرد روی زمين که در آزادی به پا خواست حسين است.
- والاترين و گهر بارترين گفتار که بايد با خمه زرين نوشته شوند از محمد است.
- نماد سخن سرايي و سخن پردازی بينش وارانه زين العابدين است که هميشه بيمار و در رختخواب بوده است.
- آگاه ترين و دانشمندترين آفريده روی زمين محمد باقر است که شاگردانش برای شنیدن او سر و دست ميشکستند.
- بينش مندترین و فرزانه ترين کسان «جعفر صادق» است.
- بردبارترين و شکيباترين «موسی کاظم» است.
- هميار و همراه و رهايي بخش مردم بينوا و درمانده «موسی الرضا» است.
- دادگر و دادگستر آینده روی زمین «مهدی» است هم اکنون خود را از ديدگان جهانيان پنهان کرده است تا در روز پيش بينی شده٬شمشیر کشان و فرياد کنان برگردد و از پيرو جوان و کودک و از زن و مرد٬ هر چه به دم دستش ميرسد از دم تيغ بران خود بگزراند و بدین گونه سراسر زمين را پر از داد نماید و دادگری را بگستراند و ستم را از ميان بردارد.
- گوهر يکدانه و زن برجسته فرزانگی و خرد «فاطمه » است.
- زن آزاده و نيرومند و شکوه آفرین «زینب» است.
- بهترین زنهای روی زمين که تا به امروز نمونه و مانند انها آفريده نشده و آفريده نخواهد شد « رقيه – ام کلثوم – آمنه – خديجه – سميه – ام البنین( خواهر شمر و زن علی و مادر عباس که به دست شمر کشته شد)سکینه و … میباشد.
- نمونه جوانان برومند و دلاور و جانباز شاهزاده علی اکبر است.
- ماه شب چهارده و سپهسالار سپهسالاران عباس است.
- زيباترین و خوشگلترین چهره روی زمين که از آن قشنگتر و گيراتر آفریده نشده است و هيچگاه هم چشم به جهان نخواهد گشود يوسف است.
- نام محمد را بر روی خوشبوترین و زیباترین گلها نهادند و آنرا گل محمدی نامیدند.
- بهترین آبها ٬ آب زمزم و کوثر است.
- جشنهای ما زادروزهای تازيان است.
- سوگواريهایمان مرگ روز تازيان است.
- تاريخ کشورمان گریز محمد از گوشه ای به گوشه ديگر در بيابان عربستان است.
- سرداران نامی و سپهسالاران بي باک و فرماندهان دلاور حر و عباس و مالک اشتر و ياسر و اباذر غفاری (راهزن بزرگ عربستان) و حمزه میباشند.
- سالنامه و گاهنامه هایمان سراسر زادروز و مرگ روز تازيان است.
- سروری از آن کسی است که سيد باشد و از فرزندان تازیان به شمار آيد و نژادش به محمد و علی و حسن و حسین … برسد.
- خاک عربستان ستايشگاه مان است که بايد روزی هفده بار به سوی بتکده تازيان خم و راست شويم و آنرا بپرستيم و ستايشهای خود را با آه و ناله پيشکش نماييم.
- سرافرازی و والاييمان در اينست که سرمايه کشورمان را به خاک عربستان ببريم و به خورد تازیان بدهيم و همچون ديوانه های زنجيری و شتران هار افسار گسيخته فرياد کنان و هن هن کنان به دور و بر در و دیوار سنگ آجوری خانه کعبه چرخ بزنيم و همچون بت پرستان سنگ سیاه را ببوسيم و بر سر و چهره بماليم و ریگ بيابان پرتاب کنیم تا آنگاه نام حاجی يا حاجیه را بيابيم و سرفراز و بلندپايه شویم.
- بايد پيشانيمان را روزی هفده بار به سوی بتکده تازیان برگردانیم و بر پاره خاکی بماليم که معلوم نيست از کدام خاک آلوده کشور عراق درست میکند و برايمان مي آورند.
سخن ستایش آميز ما باید به زبان تازیان باشد و از بامدادان تا شامگاه بگوييم الله اکبر – والله – بالله – ان شا الله –ماشاالله – استغفرالله- الحمدالله و در برخوردها و روبرو شدنها با هم سلام عليکم به کار ببریم.
- برای دوری از چشم زدن « وان يکاداللذين….. » به خود میبندیم و در خانه هايمان به ديوارها آويزان ميکنيم.
- چون چراغ روشن ميشود صلوات ميفرستیم.
- چون آب خوردیم سلام به حسین شهید روانه ميکنيم.
- خواستيم فال بگیريم از قران ياری بخواهیم.
- خواستیم رهسپار شهری يا کشوری ديگری شويم٬ از زیر قرآن رد شويم سپس برگشته آنرا بدست بگيریم و ببوسیم.
- بهترین پرنده جهان آفرينش مرغ حق است.
- بيمانندترین اسبان دلدل و ذوالجناح ميباشند (مانند رخش و شبديز).
- بهترين شمشيرهای روی زمين ذوالفقار است.
- پاکترين آدمها دوازه اما و چهارده معصوم ميباشند.
- بزرگترین شاهکارهای روی زمين شق القمر و معراج است.
- پرارج ترين روزها روز قدس و روز فجر و روز قدر روز غدیر و …. است.
از اين رو ايرانی نژاد را که آزاده و آزادمنش بود و روزی فرهنگش بر پهنه گيتی همچون گوهری تابناک میدرخشید و خود بر جهان سروری ميکرد٬ آنچنان از فرهنگش جدا کردند و او را بيمایه و بی تبار و بی فرهنگ و تهی نشان دادند و به پستی و خواری کشاندند که در انديشه هم نميگنجد.
ای کاش کمی تفکرکنیم.مهدی میرآخورلو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر