۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

اعتصاب غذای اغراق آمیز خزعلی، سرباز ولایت فقیه، بیشتر شبیه دروغ سیزده است!

مهدی خزعلی در مصاحبه اش با پارازیت و همچنین در مصاحبه اش با برنامه افق صدای آمریکا، علنن اعلام کرد که به نظام اسلامی و ولایت فقیه پایبند است و اعتقاد کامل دارد؛ او خود را سرباز جان بر کف اسلام و حکومت اسلامی و خط امام خمینی می داند؛ حال باید از کسانی که می خواهند از وی بُت بسازنند پرسید: آیا خزعلی کمترین سنخیتی با ایران و ایرانی دارد؟ آیا او کوچکترین گامی در راستای آزادی، سکولاریسم و دموکراسی برداشته و یا خواهد برداشت؟
مهدی خزعلی که یک مسلمان خردباخته و متعصب است، با سکولاریسم و جدایی دین از سیاست مخالف بوده و حکومت اسلامی را برکت الله مدینه می شمارد. وی طرفدار حجاب اجباری و موافق تمامی قوانین زن ستیزانه و ضد انسانی قرآن است و به گفته خودش، تمام فعالیت سیاسی اش در چهارچوب قانون اساسی است.
مهدی خزعلی یک اصلاح طلب است؛ در باب اصلاح طلبی و اصلاح طلبان تا کنون ده ها مقاله نگاشته و منتشر کرده ایم؛ اصلاح طلبان دشمنان ملت ایران و آرمان های آزادی خواهانه شان و همچنین بزرگترین مانع در راه رسیدن ایرانیان به آزادی، دموکراسی و سکولاریسم بوده، هستند و خواهند بود.
در این برهه از زمان و شرایط بغرنجی که ایران در حال ویرانی است و مردمان ایران زمین در رنج و سختی و درماندگی به سر می برند و گرانی، فقر، بیماری، اعتیاد و هزاران هزار بلای دیگر، به برکت وجود نظام اسلامی بر سرشان فرود آمده، اصلاح طلبی و تلاش برای اصلاح این نظام سراسر جنایت و ارتجاعی، عین خیانت به مام میهن و تمامی ایرانیان بوده و خزعلی نیز اصلاح طلبی ضد مردمی است.

- اعتصاب غذای هفتاد روزه خزعلی و تبلیغ وی برای انتخابات مجلس:

مهدی خزعلی پس از هفتاد روز اعتصاب غذای نَمایشی از زندان آزاد شد و پس از کوهنوری و گشت و گذار حسابی، ایشان تدبیر فرمودند که مردم تهران باید در انتخابات مجلس شرکت کرده و به علی مطهری! رأی دهند؛ به راستی زبان آدمی از بیان میزان دون مایگی افرادی همچون خزعلی و دیگر پیروان سینه سوخته دوران طلایی امام، قاصر است.
بدون تردید خزعلی، سوپاپ اطمینان تازه رژیم می باشد؛ پس از سوختن و نابود شدن خاتمی و از بین رفتن چهره و اعتبارش در نزد مردم ایران، رژیم به یک مهره جدید برای بازی کردن در نقش خاتمی احتیاج داشت و چه کسی از خزعلی ولایت مدار و اصلاح طلب، برای بازی کردن در آن نقش ضد مردمی، شایسته تر است؟


نخستین مأموریت خزعلی در نقش سوپاپ اطمینان نظام، نفوذ به درون اپوزوسیون مخالف رژیم و مردم ایران و دعوت ایشان به شرکت در انتخابات دور دوم مجلس بود که وی این کار را انجام داده و از مردم تهران درخواست نموده تا در انتخابات شرکت کنند و به علی مطهری، آن مردک زن ستیز و مسلمان رادیکالی، رأی دهند.
برای شناخت بیشتر مطهری، سخنان زیر را که بخشی از گفتگوی وی در تلویزیون ایران می باشد را بخوانید:
” زنان ایرانی استعداد زیادی برای تبرج و خودنمایی دارند و آرایش بیش از حد آنها علی رغم حجاب اجباری گواه این مساله است. اگر زنان ایرانی آزاد گذاشته شوند ایران مثل اروپا می شود. ”
مطهری موافق حجاب اجباری، گشت ارشاد اسلامی و اذیت و آزار بانوان ایرانی در خیابان ها به دلیل نوع لباس پوشیدن شان است؛ چرا خزعلی که خود را به عنوان مدافع مردم ایران جای زده و ژست قهرمانی به خود گرفته است مردم را دعوت به رأی دادن به چنین مسلمان دو آتشه و خردباخته ای می کند؟
باید به مهدی خزعلی گفت که آقای اصلاح طلب ولایت مدار، سال هاست که حنای تو و امثال تو برای نسل جوان، روشنفکر و آزادی خواه ایران رنگی ندارد و بسیار روشن است که تو، سوپاپ اطمینان رژیم و سرباز راه ولایت هستی و وظیفه ات حفاظت از پایه های نظام و بیضه های اسلام است، آقای خزعلی برو این دام بر مرغ دیگر نِه!

اعتصاب غذای اغراق آمیز خزعلی، سرباز ولایت فقیه، بیشتر شبیه دروغ سیزده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر