۱۳۹۲ اردیبهشت ۲, دوشنبه

کک در تنبان سردمداران آدمکش رژیم سید علی در احتمال از شورشهای مردمی !

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح : برای مقابله با فتنه های احتمالی در انتصابات آمادگی کامل داریم
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ...جمهوری آدمکشان اسلامی ، گفت: نیروهای مسلح ما برای دخالت در امر انتصابات در جهت تحقق کودتای سیاسی و مقابله با هرگونه شورش احتمالی در انتصابات پیش رو از آمادگی کامل برخوردار هستند.

سرلشکر آدمکش "دکتر" در امر بواسیر سید حسن فیروزآبادی گامبو در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سئوال که با توجه به در پیش بودن انتصابات آمادگی نیروهای مسلح برای دخالت در این امر و مقابله با شورشهای های احتمالی چگونه است، اظهار کرد: بالاخره نیروهای مسلح ما نیروهایی تریاکی و شیره ای آدمکش هستند که یک بار فتنه 88 را تجربه کرده و با جزئیات و چگونگی مقابله با این نوع خطرات آشنا هستند.

وی تاکید کرد: نیروی مسلح سیاسی نیست ولی آدمکش و تریاکی که تجزبه و تحلیل سیاسی داشته باشد و یا موضوع را واگذار کند به زمان حادثه؛ نیروهای مسلح ما موظف هستند که طرح ریزی، آمادگی و پایش داشته باشند و نسبت به نقاطی که ممکن است از آنجا اتفاقی بیفتد دیده بانی کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر نیروهای مسلح در ارتباط با طرح ریزی، آمادگی، پایش و دیده بانی در امر انتخابات آمادگی لازم را دارند، تصریح کرد: نیروهای مسلح هم اکنون مشغول بررسی اوضاع برای مشارکت جدی در انتخابات در جهت تحقق حماسه سیاسی هستند.

سرلشکر فیروزآبادی بمب گه در عین حال ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنین با رصد اوضاع آمادگی مقابله با هر گونه فتنه و شایطی همچون سال 88 را دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر