۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه

ايجاد قدرت سازمانيافته اجتماعى كليد اصلی سرنگونى رژيم ننگین جمهوری اسلامی

این روزها ما شاهد انتقادهای مستقیم و غیر مستقیم بسیاری از رسانه ها و نهادهایی مانند خبرگان
و مجمع تشخیص مصلحت رژیم به بیکاری، گرانی و تورم و دیگر نابسامانیهای اجتماعی و اقتصادی می باشیم. علل انتقادجملگی آنها به معضلات نامبرده، نه برای این است که مردم را از نابسامانیهای اجتماعی که رژیم ضد انسانی و سیاه اندیش جمهوری اسلامی برای آنها آفریده است مطلع سازند، خیر. خیلی بیشتر آنها با این حيله مکارانه خود تلاش می ن...مایند، ابتکار عمل را از چنگال باند احمدى نژاد بيرون بياورنند تا بهانه ای به دست دولت وى برای شوراندن اعتراضات عمومی برعليه باند خامنه اى ندهند. این شگفت اور نیست که بسیاری از به اصطلاح آيت الله هاى نوپای باند خامنه ااى که سمتهاى مهمى را در امور نظام بعهده دارند ، از وضعیت بیکاری ، گرانی و تورم موجود ، که هر ساعت بدان افزوده می شود، به دولت انتقاد می کنند.
هموطن آگاه، تا هنگامیکه تو به این وضعیت اعتراضی ننمایی، این جنایتکاران با برپا کردن شعبده بازی های نامعقول خود به سياست ضد انسانی شان ادامه خواهند داد، انسانها را مانند آب خوردن به جوخه های اعدام می سپارند، زندانیان سیاسی را در سیاهچالهای قرون وسطی خود اسیر میکنند. و معضلات بیشمار سیاسی،اجتماعی و اقتصادی موجود را به حساب فتنه گران، امریکا و اسرائیلی ها می گذارند.

هدف از انتقاد این جنایتکاران، نه برای حل معضلات موجود است، بلکه خیلی بیشتر هموار ساختن ادامه چپاول و غارتگری اموال عمومی و استمرار و پایداری رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی به رهبرى على خامنه اى ست..
هموطن آگاه، اگر می خواهی تغییراساسی در این وضعیت ایجاد بنمایی،نخست می بایست اسلام وقرآن رابرای همیشه به زباله دان تاریخ انداخت سپس باید آستین ها را بالا بزنی و به خیابانها بیایید.
با شعار نویسی در مکاانهای عمومی مردم را تشویق نمایید تا به موقعیت اسفناک خود اعتراض نمایند. به آنها امیدواری بدهید که رژیم نمی تواند در مقابل میلیونها ایرانی که یکصدا خواهان نابودی آن می باشند ، ایستادگی نماید.

با جمعهای چند نفره تلاش به سازماندهی اقشار مختلف مردم بکنید. بی تردید تنها با تشکلهای سازمان یافته می توان میلیونها تن از مردم معترض را به یک قدرت اجتماعی شکست ناپذیر مبدل سازیم،
بدیهی ست که، کلید سرنگونی رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی، قدرت سازمان یافته اجتماعی است.(مهدی میرآخورلو)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر