۱۳۹۲ فروردین ۲۲, پنجشنبه

آدمکشان دربار ولایت , گویا تازه دوزاریشون افتاده. این جانیان انگار نمیدانند که رژیم منحوسشان به ته خط رسیده و دارها اماده برپائی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نماینده ولی فقیه جانی در سپاه: وضعیت نظ...ام بحرانی است !
نماينده جنایتکار ولي فقيه دزد و ادمکش در سپاه پاسداران جانیان اسلامي با اشاره به برهه خطير نمایشات انتصابات رياست جمهوري و نياز به انتصابي از باند مافیائی گفت: براي اداره كشور در شرايط كنوني به ادمکش و دزدی استخوان دار بمانند خود نياز داريم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علي سعيدي جانی ، پيش از ظهر پنجشنبه در همايش معرفي بصيرتي طلاب، روحانيون و بسيجيان استان يزد در حسينيه ثارالله اظهار داشت: وضعيت نظام با سناريوهاي نوشته شده توسط آمريكا و همدستانش بحراني است و فردي بايد سكان اداره كشور را بر عهده بگيرد كه استخوان دار، ادمکش قوي، روضه خوان هنرمند و با درايت باشد.

وي افزود: يكي از مشكلات كشور تورم و ديگري تحريم است و رئيس جمهور آينده بايد با هنرمندي و تدبير به گونه اي در مقابل اين دو مشكل بزرگ اقتصادي بايستد كه فشاري به حزب الله وارد نشود.

سعيدي، مسئله هسته اي و بحث سوريه را نيز از ديگر مسائل مهم نظام خواند و بيان داشت: غني سازي اورانيوم اكنون به 20 درصد رسيده و نبايد فردي وارد كار شود كه مانند طویله مجلس ششم، طرح تعليق اتمي را مطرح كند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر