۱۳۹۲ خرداد ۲, پنجشنبه

اولین واکنش آخوند جنایتکار رفسن جانی: " برخی در توهم به سر می برند"

آخوند دزد و جانی هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام پلید اسلامی و نامزد رد صلاحیت شده یازدهمین دوره نمایش "انتخابات" ...ریاست جمهوری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با دهها تن از مزدوران و قداره بندان فعال در باند مافیائی اش ضمن قدردانی از " زحمات " آنها گفت که حضور در عرصه یک " ایثار و از خود گذشتگی " است.

در این دیدار که در فضایی بسیار توسری خورده انجام شد، آخوند هاشمی با برشمردن برخی آمارها و ارقام اقتصادی کشور که در اثر سوء مدیریت ها و دزدی غارتهای 34 سال گذشته به وجود آمده است گفت که شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که دولت آینده کار سختی در پیش رو دارد.
===============================================
هاشمی با اشاره به سوء مدیریت ها و متوهمانه خواندن برخی سیاست ها گفت که متاسفانه برخی دست اندرکاران درک و شناخت درستی از شرایط پیش روی کشور ندارند و در توهم به سر می برند، در حالی که اوضاع و شرایط کشور به گونه ای است که هر دولتی که بخواهد بر سر کار آید کار بسیار سختی در پیش رو دارد.

وی در این زمینه به آمار و ارقام نگران کننده ای استناد کرد که برخی مسئولان اقتصادی کشور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام ارایه کرده اند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرده است که با توجه به تکلیف دینی و ملی و احساس تعهدی که نسبت به انقلاب و کشور و مردم دارد بدون رضایت قلبی و با اصرار قشرهای مختلف مردمی و مراجع مجاب به حضور در صحنه شده است .

در این دیدار هاشمی اعلام کرده است که در اولین فرصت با صدور بیانیه ای دلایل حضور خود در عرصه و نکاتی را درباره رد صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر