۱۳۹۲ خرداد ۷, سه‌شنبه

سید علی گدا خامنه‌ای جلاد : " نمی دانیم چه کسی رئیس جمهور می‌شود!

خامنه ای جانی با ذکر اینکه "ما نمی دانیم که چه کس...ی رییس جمهور خواهد شد و نمی دانیم که "خداوند" متعال دل‌های مردم را به سوی چه کسی هدایت خواهد کرد" خواستار حضور گسترده رأی‌دهندگان در پای صندوق های رأی شد.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی رهبر گدایان اسلامی ، وی امروز دوشنبه ۶ خرداد (۲۷ مه) در دانشگاه امام حسین، وابسته به سپاه پاسداران جنایتکاران ، گفت که شرکت "گسترده" مردم در نمایش "انتخابات" باعث "عزت، مصونیت و آبروی بین المللی" جمهوری اسلامی خواهد شد. آی زرشک !!!!

همزمان، خبرگزاری فارس اظهارات محمدرضا تویسرکانی نماینده سید علی جانی خامنه ای در سازمان بسیج آدمکشان را منتشر کرده که وظیفه این سازمان را "زمینه‌سازی برای کشتار و جنایت" دانسته است. آلت الله خامنه ای در آغاز سال ۱۳۹۲ خواستار تحقق یک "جنایت سیاسی" و شرکت گسترده حزب الله در انتصابات ریاست جمهوری شده بود.

تویسرکانی گفته که بسیج جنایتکاران در انتصابات دخالت نمی کند ولی این دیدگاه که "بسیج به هیچ عنوان وارد این میدان نشود و بیگانه و خنثی باشد و هیچ نقشی برای خود تعریف نکند" غلط است. وی افزوده که این سازمان "برای مقابله با هر گونه تحرک امنیتی"، به برگزاری "مانورهای خاص" پرداخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر