۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

جنگ گرگها حملات شديد ارگان ولي فقيه ارتجاع به رفسنجاني واحمدي نژاد

نگرانيهاي نماينده خامنه اي ازثبت نام رفسنجاني - رسانه‌ها و مقامات خارجي مي گويند: چه نشسته‌ايد! كار نظام و انقلاب تمام شد!

درحاليكه محافل آخوندي در خبرگان ارتجاع و در حوز...ه روي عنوان بيانيه رفسنجاني تحت عنوان« براي اعتدال علوي مي آيم» انگشت گذاشته و آن را اشاره ضمني به خلافت25ساله خلافت توسط خامنه اي ارزيابي كرده اند، ولي فقيه ارتجاع در ارگان خود طي مقاله يي به قلم پاسدار حسين شريعتمداري نماينده خامنه اي در كيهان، ثبت نام رفسنجاني را در رياست جمهوري رژيم به شدت مورد حمله قرارداد.

شريعتمداري در مطلبي تهديد آميزي تحت عنوان « ماشاءالله‌، ‌حزب‌الله » نوشت:بعد از ثبت‌نام هاشمي رفسنجاني به‌عنوان نامزد انتخابات رياست‌‌جمهوري يازدهم، كه متأسفانه در قاب مشترك اصحاب فتنه و حلقه انحرافي صورت پذيرفت، رسانه‌ها و مقامات خارجي و دنباله‌هاي داخلي آنها در اقدامي هماهنگ از اين توهم انباشتند كه چه نشسته‌ايد؟! كار نظام و انقلاب تمام شد! و حزب‌الله مي‌رود كه خانه‌نشيني پيشه كند!...
نماينده خامنه اي افزود : كساني كه از هاشمي طرفداري مي‌كنند همانها هستند كه پيش‌‌از‌‌اين و طي چند سال گذشته در ميان طرفداران و حاميان فتنه و انحراف حضور داشته‌اند بنابراين آقاي رفسنجاني جمع جديدي را به طيف ياد شده اضافه نكرده و نمي‌كند كه اين همه هياهو براي آن قابل اعتناء باشد. از سوي ديگر برخي از افراد مطرح در همين طيف مأموريت مي‌يابند كه تأكيد ‌كنند هاشمي همان عاليجناب سرخپوش است!... و بدين ترتيب بار ديگر آقاي هاشمي به‌عنوان «پل» در اختيار اينها قرار مي‌گيرد.
پاسدار شريعتمداري ترس و وحشت ولي فقيه ارتجاع از شركت احمدي نژاد در ثبت نام مشايي نيز برملا كرده و مي نويسد: حضورغيرقانوني احمدي‌نژاد در جريان ثبت‌نام مشايي و اعلام حمايت از وي كه به‌رغم اعتراضهاي فراوان صورت گرفت در همين بستر قابل ارزيابي است. آقاي احمدي‌نژاد با اين اقدام انتحاري خود به اصحاب‌فتنه پيام مي‌دهد كه براي تنش‌آفريني و فتنه‌انگيزي آماده است و مي‌توانند روي قانون‌گريزي و ساختارشكني حلقه انحرافي حساب باز كنند.
نماينده خامنه اي سپس به تهديد روي آورده و مي نويسد : بالاخره اصحاب فتنه و انحراف مي‌دانند و آزموده‌اند كه اگر بار ديگر خيال فتنه و آشوب در سر داشته باشند، حزب‌الله حتي به اندازه چند ساعت نيز به آنها امان نمي‌دهند. همانها كه از چند هزار كيلومتر فاصله بحران سوريه را مديريت مي‌كنند و در لبنان و فلسطين حضور دارند. نبايد مقابله اين نيروي عظيم با آشوب‌هاي داخلي را ناديده گرفت... ياد مرحوم حاج بخشي به‌خير، گوش كنيد! هنوز فريادش طنين‌انداز است كه؛ ماشاءالله، حزب‌الله.
كيهان خامنه اي در مقاله ديگري حملات خود را به رفسنجاني را به نقل از رسانه هاي ديگر منعكس كرده و مي نويسد:
«اي هاشمي قدرقدرت، ‌اي قهرمان، ‌اي اكبرشاه، بيا اين فلك‌زدگان را از بيچارگي و دربدري نجات بده... !» ....
ببين بدبختي و حقارت يك عده به كجا رسيده است كه دست به دامن يك آخوند 80ساله شده‌اند! آن‌چنان از اين پيرمرد... سخن مي‌گويند كه‌گويي وي منجي بزرگي است كه قرار است سوار بر اسبي سفيد و بالدار، از آسمانها به زمين فرود آيد و ما فلك‌زدگان و بيچارگان را از حضيض ذلت و بدبختي برهاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر