۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

بازداشت گسترده جوانان در تهران تحت عناوین مختلف در آستانه انتخابات فرمایشی حکومت اسلامی

در آستانه نمایش انتخابات و به بهانه “امنیت اجتماعی” ، بازداشت۷۴ جوان در تهران  تحت عنوان “ارازل و اوباش” توسط اوباشان  خود فروش خامنه ای
1-arazel-2
پاسدار  حسین ساجدی‌نیا  سر دسته اوباشان دست نشانده خامنه ای در گفت‌وگو با ایسنا گفت : با توجه به درخواست‌های شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان،‌ زورگیران و اراذل و اوباش محدوده‌های جنوبی و شرقی شهر تهران اقدام ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای شناسایی متهمان آغاز شده و در عملیات مشترک پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی تهران بزرگ،‌این متهمان دستگیر شدند. وی گفت : در دومین مرحله از این طرح ماموران پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق شدند ۷۴ تن از اراذل و اوباش، سارقان به عنف و زورگیران را شناسایی و دستگیر کنند که متعاقبا به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه طرح مذکور دومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران در سال ۹۲ می‌باشد، گفت: این طرح تا جلب رضایت شهروندان و همچنین ریشه‌کنی جرم در شهر تهران ادامه دارد و تا وقتی که مجرم و جرم در جامعه وجود داشته باشد، پلیس با قدرت به دستگیری متهمان و برهم زنندگان نظم عمومی می پردازد.
وی گفت : با هماهنگی‌های انجام شده برخی از این افراد که سابقه شرارت دارند در محل‌های وقوع جرم با حکم قضایی چرخانده خواهند شد تا ضمن شکستن ابهت بی پایه و ریشه آنها، کسانی که شکایتی دارند بتوانند آنها را شناسایی کنند. وی به ایسنا گفت: با اجرای طرح‌های امنیت محله محور از سال گذشته تا کنون شاهد بوده‌ایم که جرایم خشن در سطح شهر تهران به صورت چشمگیری کاهش داشته و می‌توان گفت در سال جدید نه تنها رشد جرایم نداشته‌ایم بلکه این گونه جرایم به مرحله تثبیت رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر