۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۷, سه‌شنبه

جنگ گرگها بالا می گيرد

رفسنجانی توپ را به زمين خامنه ای می اندازد - تيغ کشی سرکرده لباس شخصيهای خامنه ای عليه رفسنجانی
رفسنجانی: «برای آمدن به صحنه انتخابات رياست جمهوری در حال ارزيابی شرايط هستم اما بدون موافقت رهبری آمدنم نتيجه معکوس خو...اهد داد»!
«اگر بخواهد شرايطی به وجود بيايد که بين من و رهبری حالت نزاع و اختلاف به وجود بيايد همه ما ضرر خواهيم کرد»

به دنبال بالا گرفتن جنگ قدرت بين باندهای درون رژيم، رفسنجانی در حالی که شرايط کشور را بدتر از دوران رژيم سابق توصيف می کرد، بر قصد خود برای «آمدن به صحنه انتخابات رياست جمهوری» و اين که مشغول بررسی آن است تأکيد کرد و ضمن انگشت گذاشتن روی شقه محتمل نظام در اثر نزاع خودش با ولی فقيه ارتجاع، توپ را به زمين خامنه ای انداخت و اعلام کرد که اگر خامنه ای با ثبت نام وی مخالفت کند، در آن صورت شرکت وی نتيجه معکوس می دهد! تا خامنه ای بفهمد که بايد موافقت کند والا نتايج معکوس ناشی از آن، برعهده او خواهد بود. ضمن اين که عملاً مسئوليت خرابی شديد اوضاع نظام را برعهده خامنه ای دانست و مدعی شد هرکاری هم که انجام شده شروعش از دولت خود وی بوده است.
رسانه های حکومتی با تيتر کردن حرف رفسنجانی نوشتند: «هاشمی: بدون موافقت رهبری آمدنم نتيجه معکوس خواهد داد»
مهر آخوندی و عصر ايران نوشتند: «هاشمی رفسنجانی با بيان اين که اگر بخواهد شرايطی به وجود بيايد که بين من و رهبری حالت نزاع و اختلاف به وجود بيايد همه ما ضرر خواهيم کرد گفت: برای آمدن به صحنه انتخابات رياست جمهوری در حال ارزيابی شرايط هستم. من بدون موافقت ايشان وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ايشان موافق نباشند نتيجه يی که به بار می آيد معکوس خواهد بود.

اکبر هاشمی رفسنجانی در ديدار جمعی از دانشجويان دانشگاههای تهران در محل مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به سخنان دانشجويانی که پيش از وی در سخنانی ضمن اعتراض به وضعيت کشور درخواست کردند تا در وی در انتخابات حضور پيدا کند، گفت: سخنانی که از شما شنيدم همان سخنانی است که انسان توقع دارد از جوانان شجاع و آگاه بشنود.
هاشمی رفسنجانی با بيان اين که متأسفانه دوباره خطر پيش روی ماست و ممکن است حتی بدتر از گذشته هم باشد، گفت: البته آن موقع مثل حالا آن قدر جوان و انسان آگاه وجود نداشت که ما الآن بخواهيم از افسردگی سخن بگوييم.
وی با تأکيد بر اينکه، اگر نمی گذارند صدايتان بلند شود اين طور نيست که حرفتان گم شود، گفت: حرف شما در دل خيليها است و اکنون کافی است تا جرقه ای برای بيان آن بخورد.
وی افزود: در برخی از جلساتی که من با افراد ديگری داشتم با همين حرارتی که شما از ضرورت آزادی سخن می گفتيد آنها از دعوت به بردگی سخن می گفتند.
هاشمی رفسنجانی با بيان اين که مسئولان اصلی نظام نيز از ايجاد وضعيت خفقان و برگشت به اوضاع سابق ناراضی هستند، اظهار کرد: اين وضعيت را تنها جريانهای متحجر می خواهند... .

هاشمی رفسنجانی با بيان اين که برای آمدن به صحنه انتخابات رياست جمهوری در حال ارزيابی شرايط هستم گفت: من پيش از اين نيز در حال ارزيابی شرايط بودم و بايد ببينم اصلاً نيازی هست که وارد عرصه شوم يا خير.
وی با تأکيد بر اين که پيش از اين که بيايم بايد در اين مورد با رهبری صحبت کنم گفت: من بدون موافقت ايشان وارد عرصه نخواهم شد چون اگر ايشان موافق نباشند نتيجه يی که به بار می آيد معکوس خواهد بود.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تأکيد بر اين که ما نمی خواهيم دعوا کنيم خاطرنشان کرد: اگر بخواهد شرايطی به وجود بياييد که بين من و رهبری حالت نزاع و اختلاف به وجود آيد همه ما ضرر خواهيم کرد.
وی با تأکيد بر اين که اين 8سال به انقلاب، کشور، مردم و تاريخ کشور ظلم شده است، گفت: همه سخنرانان اين جلسه زوايای خلافهای اين دوره را گفتند من نيز با آن موافقم... شرايط برای ما بد است ولی نبايد باعث ايجاد ياس شود بلکه می تواند موجب ايجاد هوشياری شود.
هاشمی رفسنجانی با اظهار اين که دشمنان ما توانستند به خاطر سوءمديريت در کشور با تحريمها ما را تحت فشار قرار بدهند گفت: آنها همه راههای توسعه و زندگی خود و توليد و استفاده از تکنولوژيهای برتر دنيا را برای ما بسته اند و چنان چه ما بخواهيم برای غلبه بر اين شرايط رخنه ای نيز پيدا کنيم فوراً آن را می بندند.
وی با تأکيد بر اين که دشمنان ما نياز به جنگ با ما ندارند گفت: متأسفانه اکنون شرايطی به وجود آمده است که ما خود به طرف انحطاط می رويم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين که کسانی که می گويند ما به سمت استقلال می رويم دروغ می گويند تصريح کرد: هر کار اساسی که انجام شده است افتتاح و شروع آن در زمان دولت من انجام شده و در چند سال اخير تنها کارهای کوچکی شده است که ظرف يکی دو سال قابل انجام است.
هاشمی رفسنجانی در پايان سخنان خود خطاب به حاضران که برای دعوت از وی برای اعلام کانديداتوری در اين برنامه حاضر شده بودند شعر زير را قرائت کرد: گفت پيغمبر که گر کوبی دری- عاقبت زان در برون آيد سری!

از سوی ديگر، ولی فقيه ارتجاع گفت: هرکسی حرفی می زند بر اساس قانون باشد و هرکس توقعی دارد بر اساس قانون باشد.
خامنه ای که با سرکردگان و کارگزاران انتخابات رژيم صحبت می کرد، اظهار داشت: «بعضيها سعی کردند انتخابات بی رونق شود يا در موعد مقرر برگزار نشود اما ناکام ماندند».
وی مدعی شد: در سال 88 نيز کسانی را وادار کردند که برخلاف قانون «عمل و توقع» کنند تا شايد مردم تحريک شوند و در مقابل نظام قرار گيرند ولی نتوانستند.

جنگ گرگها اعلام خطر و تيغ کشی سرکرده لباس شخصيهای خامنه ای عليه رفسنجانی:
يک اتفاقی دارد می افتد!
صدای خواص بی بصيرت، صدای شيخ الشيوخ:
منتظر فشارها و پيامدهای بدتر از اين هم باشيد
وقت نمی کردند مجاهدين غنيمتيها را جمع کنند، نبرد رسيد به سی کيلومتری کرمانشاه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر