۱۳۹۲ آبان ۱۵, چهارشنبه

لازم است بدانید حکم استمتاع جنسی از دختر شیره خواره در اسلام را فقط خمینی صادر نکرده بلکه 15 تن از علمای شیعه هم همین حکم را عینا صادر کرده اند!


همه میدانیم که آیت الله خمینی در کتاب تحریر الوسیله حکم به حلال بودن تمام استمتاعات جنسی دختر نابالغ را به شوهرش داده غیر از دخول!
البته شاید کسان دیگری هم باشند ولی جستجوی من به همین 15 نفر ختم شد که عبارتند از :
1_روح الله خمینی 2_مصطفی خمینی 3_گلپایگانی 4_لطف الله صافی گلپایگانی 5_علی سیستانی 6_خوئی 7_محمد تقی خوئی 8_مرعشی نجفی 9_فاضل لنکرانی 10_محمد صادق روحانی 11_سید محسن حکیم 12_سید عبدالاعلی سبزواری 13_علی پناه اشتهاردی 14_ابوالحسن موسوی اصفهانی 15_یزدی 16_محمد تقی مدرسی
خمینی در فتوای خود میگوید: «جایز نیست مردی با زنش که کمتر از 9 سال دارد همخوابگی کند ولی سایر استمتاعات از جمله تفخیذ(2) و لمس به شهوت اشکالی ندارد حتی در شیر خواره!»
حال ادامه فتوای خمینی را دقت کنید که معمولا گفته نمیشود و فتوا در همینجا خاتمه می یابد.
خمینی در ادامه میگوید: حال اگر آن مرد به دختر کمتر از 9 سال دخول کرد و دختر افضا(3) نشد, بنا بر اقوی بر آن مرد هیچ چیز نیست(یعنی نه دیه هست نه کفاره) ولی اگربه دختر کمتر از 9 سال دخول کرد و او افضا شد _به این صورت که مجرای بول و حیض یا بول و غائط یکی شد_ آن دختر حرام ابدی به مرد می شود و باید دیه افضا را به او بدهد ولی در هر صورت احکام زوجیت بر آن زن بار می شود(یعنی نمیتواند با خواهرش ازدواج کند)
قسمت آخر فتوا را مشاهده کنید جالبتر است!
خمینی در ادامه میگوید: اگر آن مرد به دختر بالاتر از 9 سال دخول کرد و او افضا شد بر آن مرد حرام ابدی نمیشود و دیه هم بر او لازم نیست, اگر چه احتیاط این است که نفقه اش را تا آخر عمرش بدهد ولی اقوی این است که نفقه هم واجب نیست.
این بود فتوای خمینی و 15 تن از علمای دیگر شیعه.
در بخش بعد این فتوا را از قرآن و احادیث امامان شیعه بازکاوی می کنم.
_______________________
(1)
تحریر الوسیله,سید خمینی,ج2,ص241
مستند تحریر الوسیله,سید مصطفی خمینی,ج2,ص343
هدایه العباد,سید گلپایگانی,ج2,ص305
هدایته العباد,لطف الله صافی گلپایگانی,ج2,ص396
منهاج الصالحین,سید سیستانی,ج3,ص10
کتاب النکاح, سید خوئی,ج1 ,ص 155
شرح العروه الوثقی-نکاح, محمد تقی خوئی,ج32,ص126
منهاج المومنین,سید مرعشی,ج2,ص 208
مهذب الاحکام فی بیان الحلال والحرام,سید عبدالاعلی سبزواری, ج24, ص 73
تفصيل الشريعة في شرح تحرير الوسيلة,فاضل لنکرانی,ص22
الوجيز في الفقه الإسلامي, محمد تقی مدرسی,ص161
وسیله النجاه,سید ابوالحسن موسوی اصفهانی,ص696
العروه الوثقی, سید یزدی ,ج5,ص502
العروه الوثقی,سید محمد صادق روحانی,ج2,ص469
مدارک العروه,شیخ علی پناه اشتهاردی,ج29,ص165
مستمسک العروه,سید محسن حکیم,ج14,ص80
(2)
تفخیذ یا لاپایی نوعی رابطهٔ جنسی بدون دخول است که با فروکردن و مالیدن آلت جنسی مردانه بین ران‌های شریک جنسی دیگر انجام می‌شود.
(3)
افضا یعنی پاره شدن بافت‌های حایل میان واژن و مقعد، و یا بافت‌های میان واژن و مثانه بر اثر تجاوز جنسی.

۱ نظر:

  1. ببینم ! مجرای بول و حیض یا بول و غائط را یکی کند یعنی کس و کونو یکی کنه ! آخه این اصطلاحات مراجع محترم ! تقلید خیلی دشواره فهمیدنش میخوام ببینم درست متوجه شدم ! یعنی امام خمینی ( ره ) این اجازه رو داده که مرد میتونه کس و کون دختر نه ساله رو اللهم صل علی محمد کنه و خلاصه هیچ مشکل شرعی نداره ! به به ! صاحب مقامات اعلا العلیین و الابرار والمقربین ! چه افکار طلایی ( 24 عیار ! ) و نابی داشته که ما بی بهره بودیم از مقام نورانی ایشون ! ای وااسلاما ! که ما چه قدر ضرر کردیم از عدم درک مقام حضور انور المنورایشون ! وامصیبتا ! خدا مارو ببخشه ! اونوقت ! ببینم ! عمام راحل خودشم با نوه هاش ( مخصوصا نعیمه جان !! ) این مراسم لاپایی ! رو اجرا کردن یا خودشون تجربه خاصی در این زمینه نداشتن ؟!! اونوقت ببینم ! مراجع تقلید محترم چی ؟! اونا هم با بچه ها و نوه هاشون لا پایی بازی !!! کردن احیانا !!

    پاسخحذف