۱۳۹۲ آبان ۲۴, جمعه

هم خنده داره هم گریه!(سکس با حیوانات در توضیح المسائل خمینی)


1 – اگر کسی حیوانی را وطی کند ( سکس با حیوان داشته باشد ) و منی (اسپرم)از او بیرون آید غسل تنها کافی است و اگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از وطی وضو داشته باشد باز هم غسل تنها کافی است و اگر وضو نداشته باشد ، احتیاط واجب است که غسل کند و وضو بگیرد .
2 – اگر کسی با اسب و الاغ و قاطر وطی (سکس) کند گوشت آنها حرام میشود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند اگر کسی با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کند بول و سرگین ( شاش ) آنها نجس میشود وباید آنها را بدون آنکه تاخیری بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند .
3 – دحتران عمه و خاله بر کسیکه با مادر آنها یعنی با عمه یا خاله خود زنا کرده باشد حرام میشوند اما اگر به عمه یا خاله به شبه دخول کرده باشد حرام نمی شود . شبه دخول يعني همه رقم حال کرده باشد ولي فقط فرو نکرده باشد
يعني سکس بدون دخول با عمه و خاله مجاز است. کثيف بودن افکار اسلامي تا کجاست!!!؟
4 – اگر انسان جماع کند و به اندازه ختنه گاه یا بیشتر داخل شود، چه در زن باشد و چه در مرد چه در قبل ( جلو ) و چه در ( دبر ) چه بالغ باشد چه نابالغ گرچه منی بیرون نیاید هر دو جنب ( نجس ) میشوند . ولی اگر شک کند که بمقدار ختنه گاه داخل شده یا نه ، غسل بر او واجب نیست .
هميشه گاييدن مرد در فکر خميني بوده. بنابراين در حوزه علميه طلاب هم رايج است.
5 – زنی که عقد دائمی شده نباید بدون اجازه شوهر از خانه بیرون رود و باید خود را برای هر لذتی که شوهرش میخواهد تسلیم او کند و اگر در این موارد اطاعت شوهر را نکند گناهکار است و حق غذا و لباس و منزل ندارد .
6 – اگر کسی با عمه یا خاله خود زنا کند ، دختر آنها را نمی تواند بگیرد ولی اگر دختر آنها را عقد کرده وبعد با آنها زنا کند عقد آنها اشکالی ندارد . !!!!!!
7 – اگر با مادر یا خواهر کسی (مرد) ازدواج نماید و بعد ازدواج با آن کس (مرد) لواط کند آنها بر او حرام می شوند .
9 – کسی که آلتش را بریده اند اگر کمتر از مقدار ختنه گاه را هم داخل فرج کند ، روزه اش باطل میشود ولی اگر چنین کسی که آلتش بریده اند شک کند که دخول شده یا نه روزه اش صحیح است .
11 – زنی که صیغه شده اگر چه آبستن شود حق خرجی ندارد .
10 – زنهای سیده بعد از تمام شدن 60 سال یائسه میشوند و زنهایی که سیده نیستند بعد از تمام شدن 50 سال یائسه میشوند .
توضیح المسائل:
امام خمینی،
- اگر حیوانی را «وطی» کند، یعنی با او نزدیکی نماید و منی از او بیرون آید، غسل تنها کافی است! و اگر منی بیرون نیاید، چنان چه پیش از «وطی» وضو داشته باز هم غسل تنها کافی است، و اگر وضو نداشته احتیاط واجب آن است که غسل کند، وضوهم بگیرد.
- مکروه است بول وغایط حیوانی که انسان آنرا «وطی» کرده، یعنی با آن نزدیکی نموده است.

- اگر کسی با اسب و قاطر و الاغ «وطی» کند، یعنی نزدیکی نماید، گوشت آنها حرام می شود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند.
- اگر با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کنند، بول و سرگین آنها نجس می شوند و باید بدون آنکه تأخیر بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند.
به روش پرندگان جماع نکنید: بنابر فروع کافی ، رسول اکرم(ص)فرمود « چون کسی می خواهد با زن خود جماع کند ، به روش پرندگان و مرغان به نزد او نرود !!! بلکه در ابتدا با او بازی ( با سینه ها و لب ها ) و خوش طبعی کند ، سپس جماع نماید»
جامع عباسی، شیخ بهایی، باب نوزدهم:
- در این صورت بر او لازم است:
اول: ضامن قیمت آن حیوان است که به صاحبش دهد!
دوم: حرام شدن گوشت آن حیوان و آن چه از او متولد می شود اگر گوشت او را خورند!
سوم: کشتن و سوزانیدن آن حیوان اگر گوشت او را خورند!
چهارم: بیرون آوردن آن حیوان از آنجائی که دخول واقع شده به شهر دیگر اگر گوشت او را بخورند!
و آیا در این که قیمت آنرا به صاحبش می دهد یا خود متصرف می شود یا تصدق می کند، میان مجتهدین اختلاف است. و اگر آن حیوان با حیوانات دیگر مشتبه و مخلوط شده باشد، در این صورت جمیع آن حیوانات را دو قسم کنند و قرعه بزنند و این کار را همچنان ادامه دهند تا آنکه یکی بماند، و او را بسوزانند!
- اگر سگی به گوسفندی بجهد و بچه از ایشان حاصل شود٬ پس اگر آن بچه به سگ شبیه باشد نجس است. و اگر به گوسفند شبیه است یا به هیچ حیوانی شبیه نیست طاهر است. اما اگر سگی به خوکی بجهد و بچه ای حاصل شود که به هیچکدام شبیه نباشد٬ در نجس بودن آن میان مجتهدین خلاف است

۲ نظر:

  1. این چیزایی که تو رساله ها نوشتن و البته اغلب جلوش عبارت "نعوذ بالله - پناه میبریم به خدا" نوشتن برای اینه که هستند آدمهای مریضی که اینکارا رو میکنن و حتی اگه در اینترنت جستجو کنین تو همین مغرب زمین متمدن فیلم اینجور رفتارا رو به اشتراک گذاشتن!!!!

    پاسخحذف
  2. یعنی امام خمینی ( ره ) گفتن اگه مردی تو کس و کون سگ و گربه و خرو گاو و قاطر و دایناسور تا دسته فرو بکند اشکالی ندارد ؟!

    پاسخحذف