۱۳۹۲ آذر ۴, دوشنبه

پاسدار احمدی ‌نژاد فردا محاکمه می ‌شود!!!!!آغا قراره ترتیب ایشان را حضوری بده!!!!!!!!!!


محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور پیشین رژیم آخوندی ، ساعت ده صبح فردا پنجم آذر، در یکی از دادگاه‌های کیفری تهران محاکمه می‌شود. جلسه این محاکمه به صورت «غیرعلنی» برگزار خواهد شد.
به گزارش رادیو فرانسه، مجتبی ملک افضلی، مدیرکل امور کارشناسی نظارت مجلس آخوندی، در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی مجلس گفته است: در روز سه‌شنبه این هفته، جلسه مقدماتی تحقیقات پرونده احمدی نژاد در خصوص دو تخلفی که مجلس شورای اسلامی به قوه قضاییه ارجاع داده در شعبه هفتاد وشش دادگاه کیفری استان تهران به ریاست مدیر خراسانی برگزار خواهد شد.
وی افزود که یکی از این تخلفات مربوط به تأخیر در اجرای قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان و دیگری مربوط به تأخیر و عدم ارائه اساس نامه شرکت ملی نفت است.
این کارگزار مجلس ادامه داد: در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادگاه یک وکیل نیز می‌تواند شخص متهم را در دادگاه همراهی کند، اما وکیل نمی‌تواند دخالتی در جریان دادگاه داشته باشد.
با این حال گفته می شود که احمدی‌نژاد تاکنون وکیلی را برای خود معرفی نکرده است.
همچنین خبرگزاری حکومتی فارس امروز با انتشار گزارشی در این باره از شاکیان خصوصی پرونده محمود احمدی‌نژاد نوشته است.
این درحالی است که بر اساس اولین اخبار، برادران لاریجانی از شاکیان پاسدار احمدی نژاد هستند.
پخش فیلمی از فاضل لاریجانی، یکی از برادران لاریجانی در جلسه استیضاح وزیر کار در بهمن‌ماه گذشته، جنجالی را آفرید که در همان روز، فاضل لاریجانی از شکایت خود از محمود احمدی‌ نژاد و سعید مرتضوی به دلیل افترا و نشر اکاذیب خبر داد و گفت که این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر