۱۳۹۲ آذر ۶, چهارشنبه

قهر و درگيری مردم با نيروهای سرکوبگر رژيم آتش زير خاکستر است!




طی روزهای اخير مردم به جان آمده از حکومت آخوندی در جريان حرکتهای اعتراضی با مأموران نيروی سرکوبگر انتظامی درگير می شوند و در مقابل آنان ايستادگی می کنند تا جايی که در بعضی از مناطق مأموران انتظامی درگير در صحنه، توان مقابله با مردم را ندارند و درخواست نيروی کمکی می کنند.
درگير شدن مردم با نيروی انتظامی رژيم و ايستادگی آنان در مقابل اين نيرو، نشانی از پيشرفت اعتراضات مردمی است و گامی به پيش در راستای اعتلای جنبش های اجتماعی، تظاهرات و حرکات اعتراضی است. از طرف ديگر درگيرشدن مردم با نيروهای سرکوبگر، نشانه ضعف رژيم و ارگانهای سرکوب آن در مرحله سرنگونی است. همچنين روی آوری مردم به قهر و درگيری با نيروی انتظامی و ديگر نيروهای سرکوبگر رژيم مانند گشت امر به معروف و نهی از منکر، گشت ارشاد و ساير ارگانهای پليد و سرکوبگر رژيم بيانگر بن بست سياست سرکوب رژيم آخوندی است. با توجه به تمام اين ويژگيها می توان درگيريهای مردم با نيروی سرکوب را يک دست آورد بزرگ برای جنبش های اجتماعی مردم ايران دانست.
اين رويارویها اکنون به مرحله يی رسيده است که در آن مردم تنها راه نجات را در بروز خشمشان در برابر اين نظام سرکوبگر می دانند و اين که قهر اين رژيم را با درگيری و قهر متقابل پاسخ بدهند و حرکتهای اعتراضی خود را يک گام ديگر اعتلا بخشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر