۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

هشدار احمدی تروریست از طريق پادویش رحيم مشايی به باند خامنه ای در مورد تخلف انتصاباتی

رحيم مشايی: دولت تروریست و تروریست پرور ما ذره يی در برابر هر تلاشی ولو مذبوحانه برای ايجاد خدشه به سلامت انتصابات سید علی گدا کوتاه نخواهد آمد

در ادام...ه بحران سران رژيم بر سر نمايش انتخابات، احمدی نژاد در يک اقدام تحريک آميز ديگر، از طريق رحيم مشايی به باند خامنه ای در مورد تخلف انتخاباتی هشدار داد.
اسفنديار رحيم مشايی در گفتگويی با خبرگزاری رسمی رژيم گفت: دولت ذره يی در برابر هر تلاشی ولو مذبوحانه برای ايجاد خدشه به سلامت انتخابات کوتاه نخواهد آمد.
وی افزود: رئيس جمهوری تأکيد جدی بر اين امر دارد و حتی بيان کرده است که اگر احساس کنم به طور پنهان و آشکار شائبه ای به تأمين سلامت انتخابات وجود داشته باشد با جديت با آن برخورد خواهم کرد.
رحيم مشايی به اقدامات احمدی نژاد تا آخرين روز اشاره کرد و گفت: عزل و نصب افراد در بالاترين سطوح برای اين دولت کار آسانی است، رئيس جمهوری حتی يک روز مانده به برگزاری انتخابات رياست جمهوری نيز ممکن است تغييراتی را انجام دهد.
چند روز پيش نيز احمدی نژاد به خامنه ای و باند رقيب هشدار داده و گفته بود: سياست بازانی که قصد دارند به هر قيمتی رقبای خود را حذف کنند، کارشان خيانت و خلاف شرع و قانون است.
از سوی ديگر خامنه ای نيز که از اين موضع گيريهای احمدی نژاد خشمگين است، چندی پيش عکس العمل نشان داده و گفته بود: هی نگوييد انتخابات بايد آزاد باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر