۱۳۹۱ اسفند ۱۳, یکشنبه

نظام جمهوري اسلامي نقشه و طرح، حكم اعدام همه مارا داده است فقط تاريخ و زمانش را نميگويد!

اعدام درمانی ، سیاستی است که خمينى قاتل بنیانگذار جمهوری اسلامی ، نه در راستای رفع مشکلات اجتماعی بلکه بمنظور اقتدار نمائی و کنترل جنبشهای اجتماعی و ار...عاب انگیزی در راستای حفظ حاکمیت و بقای خود به کار گرفته بود.
****(ميبينيم كه رهبر فعلى ايران هم در همان راستا پيش ميرود ، در كشتار هميهنانمان)**** .... كه البته نه او به نتیجه رسید و نه جانشینش به نتیجه خواهد رسید .
من شخصا از مخالفین سر سخت اعمال مجازات اعدام هستم و بدون ورود به این بحث که اساسا ً مجازات اعدام باید در اجتماع باشد یا خیر ، معتقد هستم:
اعمال مجازات در نظام حقوقی امروز ایران ، واکنشی حقوقی نیست بلکه ابزاری سیاسی است .
اگر اعدام های حکومت ایران را از منظر حقوق کیفری مورد بحث و پژوهش قرار دهیم متوجه خواهیم شد که / اعدام در ایران به عنوان یک واکنش اجتماعی در برابر پدیده های مجرمانه و به اصطلاح به منظور اعمال « مجازات » اجرا نمی شود .
بلكه فقط براى ساكت كردن صداهاى اعتراضيست و رعب و وحشت بيشتر هموطنان و خفقان كامل در كشور است.
شما ميبينيد كه حكم درد ٧٠ هزار تومانى در ايران اعدام است ، حكم عاملين مواد مخدر هم اعدام است و حكم حتي زندانيان سياسي هم در ايران اعدام است.
حتي بدون در نظر گرفتن سن آدم ها ميبينيم كه در ايران امروز جوان ١٦-١٧ ساله هم اعدام ميشود دقيقاً مثال سال٦٠ و اعدام جوانان ايرانى با زدن برچسب مجاهدين(منافقين) كه عليه جمهوري اسلامي شورش ميكنند، در صورتيكه خيلي از جوانان ايراني بيگناه و بدون اطلاع خانواده هايشان گرفته ميشدند و بدون بازجويي در يك حركت ضرب العجلي و با دادن حكم سريع يك شبِ جوان ايراني را ميگرفتند و در همان زندان يا در بازداشتگاههاي زندانها حكم را صادر و بلافاصله هم اجرا ميكردند.
اين عقده اى ست كه از زمان خميني قاتل بين اراذل و اوباش و لات هاى انقلاب تقسيم ميشد براي كشتن جوانان و هموطنان ايرانى مان.
ننگ ابدي بر خمينى قاتل و حكومت ننگينش***
حال و روز اين روزهاى وطن ديدنى ست يا تأسف برانگير هنوز گيجم و نميدانم چون حركتي از سوى نهادها نميبينم ، بيشتر حالت حرف و قصه هست تا يك كار درست و درجه يك، حتي در همين روزهايى كه كشاورزان كشورمان در حال مبارزه هستن باز هم ملت در خواب بسر ميبرند و تكانى بخود نميدهند.
***درود بشرف آن مرد و زن مبارز ايرانى و درود بيكران به كشاورزان خوب و مبارز كشورم كه جانشان ديگر به لبشان رسيده***
پس هموطن بپا خيز ، منتظر معجزه نباش و نمان
كمى تفكر كن و بنگر ببين دارد چه بروزت ميايد،
جايگاه توى ايرانى امروز اين نيست/ همين!مهدی میرآخورلو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر