۱۳۹۲ فروردین ۸, پنجشنبه

آماده تماشای زد و خورد مسلحانه باند احمدی با باند سید علی باشیم

باند ولی فقیه: باند احمدی‌نژاد فعالیت‌ ضد امنیتی دارد

حسین نقوی‌حسینی٬ سخنگوی دزد و ادمکش کمیسیون امنیت ملی طویله مجلس ...گفته که باند محمود احمدی‌ نژاد فعالیت «ضد امنیتی» دارد و به این باند اجازه داده نخواهد شد امنیت انتخابات آینده را به «خطر» بیندازد.

مزدور نقوی‌ حسینی روز پنجشنبه (هشتم فروردین) به خبرگزاری «نسیم» گفته «جریان انحرافی» یکی از مبانی «فتنه‌انگیز» در انتخابات سال ۱۳۹۲ است و فعالیت‌های آن در کمیسیون امنیت ملی رصد می‌شود.

وی افزوده است: «قطعاً اجازه نخواهیم داد که آن‌ها {تیم احمدی‌نژاد} با اظهار نظر‌ها و فعالیت‌ها٬ امنیت انتصابات را به خطر بیندازند.»

این نماینده طویله مجلس ارتجاع در عین حال گفته که «برآوردهای امنیتی از نوع فعالیت آن‌ها {جریان انحرافی} وجود دارد٬ اما گزارشی خاصی به کمیسیون ارائه نشده است.»

روز گذشته نیز صادق لاری جانی٬ رئیس قوه قضائیه و علی لاری جانی٬ رئیس قوه مقننه با حمله به باند احمدی‌نژاد٬ هشدار دادند اجازه نخواهند داد امنیت انتخابات آینده به خطر بیفتد.

علی لاری جانی دزد و جنایتکار بی‌آنکه نامی از احمدی‌ ببرد٬ گفته که افرادی درصدد زیر سوال بردن نظام قانونی کشور برای انتخابات هستند.

صادق لاری جانی جنایتکار هم اعلام کرده که «قانون اجازه هیچ گونه تلاش برای انحراف در مقام اجرای انتخابات را نخواهد داد.»

گروهی از باند خامنه ای نگران رفتارباند احمدی‌ در انتصابات آینده ریاست جمهوری هستند و احتمال می‌دهند با رد صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی٬ دولت دهم انتصابات را برگزار نخواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر