۱۳۹۱ اسفند ۱۵, سه‌شنبه

تحت فشار قرار دادن خانواده های فعالین توسط وزارت اطلاعات ولی فقیه

مراجعه مأمورین وزارت اطلاعات ولی فقیه به خانواده های فعالین و تحت فشار قرار دادن آنها



بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» طی روزهای گذشته مأمورین وزارت اطلاعات ولی فقیه به خانواده های فعالین دانشجویی ،مادران پارک لاله و سایر فعالین مراجعه نموده اند و با معرفی کردن خود به عنوان مآمور پست خواهان صحبت با فعال مربوطه می شوند و خانواده ها را تحت فشار روحی قرار می دهند.

در طی روزهای گذشته مامورین وزارت اطلاعات به خانواده های فعالین دانشجویی ، مادران پارک لاله،فعالین سیاسی ،کارگری ، زنان و سایر فعالین مراجعه کرده و به تهدید و برخودهای غیر انسانی با خانواده می پردازند و خواهان صحبت با فعال مربوطه می شوند.



مآمورین وزارت اطلاعات بعضا با تاکسی به درب منازل خانواده ها مراجعه می کنند و پس از زنگ زدن ابتدا نام فعال مربوطه را می برند و اگر اعضای خانواده جوابگو بودند به آنها می گویند که از اداره پست آمده اند و بسته پستی برای فعال مربوطه آورده اند. اما وقتی اعضای خانواده به آنها می گویند که ما می آییم و تحویل می گیریم برخورد مامورین وحشیانه و غیر انسانی می شود و شروع به تهدید خانواده می کنند و سعی دارند که خانواده ها را مرعوب و نگران نمایند.

از جمله فعالینی که به خانواده های آنها در روزهای اخیرمراجعه شده فعال دانشجویی نادر احسنی می باشد.

قیام گسترده کشاورزان اصفهان و جو انفجاری جامعه ، ولی فقیه و دستگاه های سرکوب وی را وحشت زده کرده است و دست به اقدامات کور می زند و سعی دارد با ایجاد جنگ روانی ، از انفجارهای اجتماعی بهدی جلوگیری کنند.



آخوند مصلحی منصوب ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در وزارت اطلاعات که از جنایتکاران علیه بشریت است و نام وی در لیست ناقضین بین المللی حقوق بشر قرار دارد حتی جرأت آن را ندارد که مامورین خود را با نام و نشان به سراغ خانواده ها بفرستد آنها با تاکسی و با معرفی کردن خود به عنوان مامورین پست به خانواده های فعالین مراجعه می کنند.



فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، مراجعه مامورین وزارت اطلاعات ولی فقیه به خانواده ها و تحت فشار روحی قرار دادن آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مراجع بین المللی قضایی است.



فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

۱۵ اسفند ۹۱ برابر با ۵ مارس ۲۰۱۳





گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

سازمان عفو بین الملل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر