۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

اقدامات سرکوبگرانه رژيم آخوندی برای جشن چهارشنبه سوری

خبرگزاری مهر آخوندی و خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس، ديکتاتوری آخوندی در وحشت از جشنهای چهارشنبه سوری توسط مردم و جوانان ميهن، پاسداران خود را به ميدان آورده تا با تهديد و توصيه به خانواده ها، مانع برگزاری اين جشنها شود.
به گزارش رسانه های حکومتی، پاسدار تقی مهری سرکرده به اصطلاح پليس پيشگيری گفت در شب چهارشنبه آخر سال پليس طرحهای ويژه ...يی از جمله طرحهای ترافيکی را برای پيشگيری از ايجاد مزاحمتهای خيابانی اجرا کرده و با تجمعات در برخی خيابانها که باعث ايجاد ناهنجاری ها می شود برخورد می کند.
اين پاسدار ديکتاتوری آخوندی گفت به والدين توصيه می کنم حتماً لوازم شخصی جوانان را به طور مخفيانه کنترل کنند، زيرا مواد محترقه را در جيب يا کيف خود مخفی می کنند تا در شب چهارشنبه سوری از آنها استفاده کنند.
رحيمی سرکرده انتظامی رژيم در عجب شير نيز گفت، مأموران انتظامی اين شهرستان طی يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند 6هزار عدد مواد محترقه، کشف کنند.
از سوی ديگر پاسدار نورايی سرکرده انتظامی ديکتاتوری آخوندی در اسلامشهر، غرب استان تهران از کشف 197هزار و 632 عدد انواع مواد محترقه و منفجره خبر داد.
در همين حال رسانه های حکومتی از انهدام بزرگترين باند توزيع مواد محترقه پارساباد خبر دادند.
تهديدات و اقدامات سرکوبگرانه رژيم آخوندی در شرايطی است که خانواده ها و جوانان خود را برای برپايی با شکوه جشن ملی چهارشنبه سوری آماده می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر