۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

رای ندادم رایموپس بگیرم من اومدم میهن وپس بگیرم

رژيم جمهوري اسلامي ايران مساوى ست با:
استبداد حاكميت (ولي فقيه مطلق) ، گسترش بی عدالتی ، غارت حقوق مردم ايران ، هتك حرمت آزادى و ناموس و شرف ملت ايران ، قتل و تجاوز، اعدام !

پس چ...را بايد مردمى حتي در گروههاى باصطلاح كم و محدود كه بفكر من تعداد كمي هم نيستند بروند و در انتخابات شركت كنند؟،.

آيا اين مردم همان هايي نيستند كه در راهپيماييها شركت ميكنند تا دوباره اهداف از دست رفته نظام و انقلاب را به رهبر شكست خوردهء ايران بازگردانند؟

آيا اين دسته از مردم همان بي فكران نيستند كه در نماز جمعه ها شركت كرده و با گفتن مرگ بر ها و گفتن لبيك به رهبر خود اداى وفاداري ميكنند؟

آيا اين بى مغزان همان هايي نيستند كه پاي منبرها نشسته و افكار پوچ خود را با حرف هاي رهبرانشان عوض ميكنند؟

اين تباني جاي بسي شك و سوال ميگذارد كه مردم ايران واقعاً بدنبال چطور افكارى ميگردند!

آيا دنبال گمگشته و يوسف خود ميگردند كه اين جمعه بيايد؟

اين سواليست كه سالها در مغز من شناور است! كه با اين افراد بايد چه كرد؟

تكليف من و ما با اين دسته از مردم كه تعدادشان هم كم نيست چه ميشود؟

فردا به پشتوانه كدام نهاد و كدام جناح و كدام نيروي مردمى جوانان كشورم انتخابات را بهانه كرده و صداى اعتراضي شوند؟

بين افكار من ، ما و آنها دنيا فاصله ست!

ملتي كه بر خرافه پرستي پا ميفشارد براستي تكليفش چيست؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر