۱۳۹۲ فروردین ۲, جمعه

آخوند روضه خوان تازی صفت احمد خاتمی:جشن ملی گرانه نوروز ننگین است!

آخوند تازی صفت احمد خاتمی:از جشن ملی گرایانۀ نوروز بپرهیزید، شبیه جشن های 2500 سالۀ شاهنشاهی است.!!!
نمایش نماز جمعه، آخوند بی ریشه تازی پرست بی وطن ، احمد خاتمی در سیرک نماز جمعه تهران ،از برگزاری جشن‌های بزرگداشت نوروز که جنبه ملی‌گرایی دارند انتقاد کرده و گفته :"اسلام با شادی، صله رحم، کینه زدایی و آراستگی که از سنت‌های نوروزی است موافق است اما اگر کسانی بخواهند نوروز با سبقه دینی را تنها به سمت سبقه ناسیونالیستی و ملی‌گرایی آن ببرند این همان جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی است که در شان ملت نیست."
این درحالی است که هزاران تن از ایرانیان سالیان است که مراسم سال تحویل را در آرامگاه کوروش بزرگ برگزار می کنند و شعار های ملی میهنی سر می دهند.
آخوند تازی خاتمی ، با اشاره به جشن ها و مراسم نوروزی و همزمانی آن با "ایام فاطمیه" از مردم خواست که در این مراسم و جشن ها بر صبغۀ ملی گرایانۀ نوروز تأکید نکنند، زیرا، به ادعای وی این قبیل تأکیدات یادآور جشن های 2500 سالۀ شاهنشاهی است که هم ننگین است و هم در شأن ملت ایران نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بعضی‌ها با چه ملاکی جشن‌های نوروزی همراه با غفلت از خدا برگزار می‌کنند که در آن از بیت المال خرج می‌کنند؛ جشن‌هایی که فریاد همه مراجع برای آن‌ها بلند است. قطعا برگزاری جشن‌هایی که در آن لهو و لعب و بدحجابی است با خرج بیت المال شرعا حرام بیِن است. به خصوص در این وضعیت گرانی و مشکلات اقتصادی مردم جشن نوروزی با چه انگیزه‌ای است. البته ما می‌گوییم نوروز دینی آری اما ادای دیگران را درآوردن نادرست و غلط است.


آخوند خاتمی به مردم توصیه کرد که شادی‌های‌شان را با شادی و غم اهل بیت تنظیم کنند.خواست این آخوند عقب افتاده مزدور از مردم گریه و زاری و عزاداری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر