۱۳۹۱ اسفند ۱۷, پنجشنبه

با اینهمه جنایات جمهوری اسلامی , هنوز که هنوز است , بیشمارانی هستند که به بیضه اسلام چسبیده و انرا میپرستند و تقصیر اینهمه جنایت را بگردن دیگران میاندازند.

 
حکایت ایرانیانی است که می گویند اصل اسلام خو...ب بوده، آخوندها بد آنرا اجرا کرده اند/هیچ دیده اید که یک یهودی بگوید اصل نازیسم خوب بود، اما هیتلر آنرا بد اجرا کرد!؟

حکایت خوب بودن اصل اسلام و بد اجرا شدنش در جمهوری اسلامی هم همین است
این جمله را بارها همه ما شنیده ایم:
"اصل اسلام خوب است، امام جمهوری اسلامی آنرا بد اجرا کرده است."

این سخن را کسانی می گویند که نمی توانند چشم بر جنایات رژیم ببندند، اما در عین حال جرات فکر کردن را ندارند. آنقدر شجاع نیستند که با خود خلوت کنند و از خود بپرسند چرا حاصل اجرای قوانین اسلام، چنین منجلابی شده است!

قوانین تجاوز به زنان شوهر دار، برده داری، کتک زدن زنان، کشتن مخالفین، بریدن دست را در خود قران می بینند، اما چشم بر آن می بندند و می گویند اسلام خوب است، اما جمهوری اسلامی آنرا بد اجرا کرده است!

نکته خنده دار این است که می بینیم اصل اسلام، بسیار فجیع تر از آن چیزی است که رژیم اجرا می کند. در دین اسلام، هدف اداره جامعه به شیوه پیامبر (سنت) است و جامعه دقیقا باید به مانند صدر اسلام اداره شود.

شاید تنها طالبان در افغانستان موفق شدند تا جدی اسلام را به صورت درست و کامل اجرا کنند و نتیجه اجرای کامل قوانین اسلام، فاضلابی صد مرتبه بدتر از جمهوری اسلامی می شد...!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر