۱۳۹۱ اسفند ۱۳, یکشنبه

احمد توکلی جنایتکار :" خطر خارجی موجب شد احمدی نژاد را برکنار نکنیم " !



احمد توکلی نماینده مجلس در نشستی در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه و در پاسخ به سئوال دانشجوئی که پرسید، با توجه به بی کفای...تی های دولت چرا رهبري استیضاح رئیس دولت را صلاح نمی داند؟ گفت: بعد از آنکه آقای احمدی نژاد تخلفاتی صورت داد که می شد به آن گفت پاره شدن نخ تسبیح و این روش احمدی‌نژاد تکرار شد، فهم این موضوع برای همه اتفاق نیفتاد. وقتی فشار خارجی شدید است، تغییر رئیس جمهور حمل بر این می شود که ثبات سیاسی در داخل نیست. از این حیث مضر است.
من سال ۸۴ خودم کاندیدا بودم که به خاطر مصالح به نفع آقای قالیباف کنار کشیدم اما در مرحله دوم که احمدی‌نژاد و هاشمی به صحنه آمدند، احمدی‌نژاد را به هاشمی ترجیح دادم. در سال ۸۵ یا ۸۶ با آشکار شدن اختلافات متوجه شدم که تصورم در مورد این درست نبوده تا رسیدیم به سال ۸۸‌.‌ در انتخابات ۸۸ طرفداران موسوی اقشاری از اجتماع هستند که قدرت ایجاد تحرک را مقابل رهبری برای موسوی فراهم می‌کردند، حتی اگر خودش نمی‌خواست. اما طرفداران احمدی‌نژاد کسانی هستند که قدرت ایجاد قدرت اجتماعی در برابر رهبری را ندارند ولو اینکه بخواهند. متاسفم که اولی خواست و کرد و دومی خواست و نتوانست.
در پاسخ به سوالی مبنی بر شرکت اصلاح طلبان بر انتخابات و برخورد شورای نگهبان توکلی گفت: به نظر من اگر اصلاح طلبان دور یک نفر جمع شوند رقابت با آن‌ها سخت می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر