۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

فراخوان اعتراض به حکم اعدام 5 فعال مدنی در اهواز

جمهوری اسلامی یکبار دیگر تصمیم به راه انداختن بساط جنایت و قصاوت اعدام گرفته است این بار قرار است 5 فعال مدنی به بهانه های واهی و پس از طی نمودن یک دوره از زندان و شکنجه سرکوبگران در زندانها...ی این رژیم به جوخه اعدام سپرده شوند. این 5 زندانی که هم اکنون در زندان کارون در شهر اهواز بسر می برند حکم اعدامشان به خانواده هایشان ابلاغ شده است.

جابر البوشوکه 28 ساله و برادرش مختارالبوشوکه 26 ساله در تاریخ 13 مارس 2011 دستگیر و 7 ماه زیر شکنجه بوده اند. هادی راشدی 39 ساله در تاریخ 28 فوریه 2011 دستگیر و یک پایش زیر شکنجه شکسته است. محمد علی عموری 34 ساله در دسامبر 2007 توسط نیروهای عراقی دستگیر شده و بعد از 4 سال تحویل رژیم ایران داده شده است.هاشم شعبانی 32 ساله در فوریه 2011 دستگیر و مدتها زیر شکنجه بوده است.

همین امروز صدها فعال سیاسی، وبلاگ نویس ، کارگر معترض، زنان فعال برابری حقوقی ، وکیل و خبرنگار به انواع جرمها ی ساخته دستگاه سرکوب و قانون کذایی رژیم در شرایط غیر انسانی در زندانها بسر می برند.

برای اعتراض به حکم ضد انسانی 5 نفر فعال مدنی در اهواز و در دفاع از زندانیان سیاسی و فعالین در بند و برای محکوم کردن سیاست اعدام رژیم ایران بعنوان یک پدیده ضد انسانی و شنیع ، با ما در تجمع اعتراضی که در استکهلم در مقابل سفارت رژیم ایران برگزار می شود همراه شوید. ما همه پناهجویان ، انسانهای آزادیخواه و مدافع حقوق انسان و همه جریانات و نهادهای چپ و آزادیخواه را به شرکت در این تجمع اعتراضی دعوت می کنیم.

مکان : استکهلم مقابل سفارت جمهوری اسلامی

زمان : سه شنبه 5 ماه مارش 2013 ساعت 13

تلفن تماس : فرشاد پاشازاده 0737825678

سازمان سراسری پناهندگان – بیمرز – واحد استکهلم

Ifr_s@yahoo.com
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر